Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
PRO-акаунт на «Всеосвіті» як інструмент саморозвитку та професійної самореалізації
»
Взяти участь Всі події

Презентація до уроку з математики "Читання, запис і порівняння чисел"

Математика

Для кого: 2 Клас

01.03.2019

999

18

0

Опис документу:
Цей матеріал дає можливість провести урок цікаво, змістовно, з використанням сучасних методів освіти. На уроці використана авторська гра "Які ми числа" , яку діти інсценізують. Урок вдосконалює вміння записувати і порівнювати одноцифрові ті двоцифрові числа, розвиває пам'ять ті мислення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Тема: Читання, запис і порівняння чисел. Одноцифрові та двоцифрові числа. Підготувала вчитель початкових класів КЗ «Павлівське НВО» Світловодського...
Слайд № 1

Тема: Читання, запис і порівняння чисел. Одноцифрові та двоцифрові числа. Підготувала вчитель початкових класів КЗ «Павлівське НВО» Світловодського району Кіровоградської області Бузейчук Тетяна Миколаївна

1.Записати цифру 2. 2. Записати числа другого десятка. Зупинка «Каліграфічна»
Слайд № 2

1.Записати цифру 2. 2. Записати числа другого десятка. Зупинка «Каліграфічна»

Зупинка «Тренувальна» . Математичний диктант До числа 8 додайте 3 і 6. Різницю чисел 14 і 4 зменшіть на 10. На скільки 4 менше 14? Зменшуване 19, в...
Слайд № 3

Зупинка «Тренувальна» . Математичний диктант До числа 8 додайте 3 і 6. Різницю чисел 14 і 4 зменшіть на 10. На скільки 4 менше 14? Зменшуване 19, від'ємник 1, знайдіть різницю. Перший доданок 19, другий 1. Знайдіть суму. Запишіть сусідів числа 40

Гра «Які ми числа» Зупинка «Числова».
Слайд № 4

Гра «Які ми числа» Зупинка «Числова».

Евристична бесіда. За допомогою яких символів записуються числа? Чи відіграє роль те, на якому місці в числі записана цифра? Чим відрізняються числ...
Слайд № 5

Евристична бесіда. За допомогою яких символів записуються числа? Чи відіграє роль те, на якому місці в числі записана цифра? Чим відрізняються числа 6 і 66? Як називаються числа, у яких для запису використовується одна цифра? Як називаються числа, у яких для запису використовуються дві цифри?

Зупинка «Прикладна» Робота в парах. 23+1= 45 * 15 17+1= 60 * 31 65 42–1= 42* 42 39- 1= 23* 34
Слайд № 6

Зупинка «Прикладна» Робота в парах. 23+1= 45 * 15 17+1= 60 * 31 65 42–1= 42* 42 39- 1= 23* 34

  Зупинка «Оздоровча».
Слайд № 7

  Зупинка «Оздоровча».

Зупинка «Логічна» • Сергійко пофарбував сторони кубика різними фарбами. Скільки фарб для цього знадобилося? • У понеділок Ганна розв’язала одну зад...
Слайд № 8

Зупинка «Логічна» • Сергійко пофарбував сторони кубика різними фарбами. Скільки фарб для цього знадобилося? • У понеділок Ганна розв’язала одну задачу, у вівторок — дві задачі, в середу — три і так далі. Скільки задач вона розв’язала у неділю?

Зупинка «Задачна». Розв’язування задач.  ( Робота в парах) Завдання 70 (с. 120 підручника). Що означає «дешевша»? Скільки копійок міститься в 1 грн?
Слайд № 9

Зупинка «Задачна». Розв’язування задач.  ( Робота в парах) Завдання 70 (с. 120 підручника). Що означає «дешевша»? Скільки копійок міститься в 1 грн?

Зупинка «Народна» Прислів’я та вислови з казок із числами
Слайд № 10

Зупинка «Народна» Прислів’я та вислови з казок із числами

Усне розв’язування віршованих задач. Веселунчик, пес вухатий, Дуже любить рахувати: 15каченят, на 5 більше — гусенят. Скільки разом коло хати цих м...
Слайд № 11

Усне розв’язування віршованих задач. Веселунчик, пес вухатий, Дуже любить рахувати: 15каченят, на 5 більше — гусенят. Скільки разом коло хати цих маленьких пташенят? Обійшов ведмідь в гайочку 8 рясних дубочків, А берізок — більш на 7. Скільки налічив усіх?

Зупинка «Геометрична». (Робота в групах) Полічіть геометричні фігури, з яких складається наш транспорт
Слайд № 12

Зупинка «Геометрична». (Робота в групах) Полічіть геометричні фігури, з яких складається наш транспорт

 Зупинка «Підсумкова». – Ось і завершилась наша подорож. На якій зупинці було особливо важко? Що найбільше сподобалося на занятті? Що нового дізнал...
Слайд № 13

 Зупинка «Підсумкова». – Ось і завершилась наша подорож. На якій зупинці було особливо важко? Що найбільше сподобалося на занятті? Що нового дізналися на уроці?

Хто ми? 30+1= 73-1= 46+1= 70+1= 55+1= 20-1= 62-1= 61 47 56 31 71 19 72 Ц О Л М Д І О
Слайд № 14

Хто ми? 30+1= 73-1= 46+1= 70+1= 55+1= 20-1= 62-1= 61 47 56 31 71 19 72 Ц О Л М Д І О

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.