Презентація до уроку з літературного читання у 2 класі Наталка Малетич « Парасолька».

Опис документу:
Презентація до уроку про автора Наталка Малетич . Емоційне налаштування на урок. Вправа Криголам. Мовленнєва розминка « Коник », «Гойдалка». Вправа « Не спіткнись!» Робота над скоромовкою. Вправа-розминка "Австралійський дощ" Словникова робота Вправа «Дай характеристику герою» Домашнє завдання

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Підготувала вчитель початкових класів Білопільського ЗНВК І-ІІІ ступенів Козаченко Юлія Миколаївна Урок літературного читання у 2 класі Літературні...
Слайд № 1

Підготувала вчитель початкових класів Білопільського ЗНВК І-ІІІ ступенів Козаченко Юлія Миколаївна Урок літературного читання у 2 класі Літературні казки українських письменників. Творча роботаза сюжетом прочитаного твору. Наталка Малетич « Парасолька»

Емоційне налаштування на урок
Слайд № 2

Емоційне налаштування на урок

Хай в небі світить сонечко!(жовта цеглинка). Травичка хай росте!(зелена цеглинка) Пливе хмаринка в небі!(голуба цеглинка). І річка хай тече!(синя ц...
Слайд № 3

Хай в небі світить сонечко!(жовта цеглинка). Травичка хай росте!(зелена цеглинка) Пливе хмаринка в небі!(голуба цеглинка). І річка хай тече!(синя цеглинка). Любов'ю все зігріємо!(червона цеглинка). У дружбі краще жить! Ми до вершин крокуємо! (оранжева цеглинка). Хай нам усім щастить! (Піднімаєм складену башту).

Не просто слухати, а чути. Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати, Дружно і плідно працювати.
Слайд № 4

Не просто слухати, а чути. Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати, Дружно і плідно працювати.

Вправа «Криголам» У- Р- О- К-
Слайд № 5

Вправа «Криголам» У- Р- О- К-

Мовленнєва розминка. « Коник » Присмоктати язик до піднебіння, клацнути язиком. Клацати (10 разів). «Гойдалка» Ми на гойдалці гойдались. Піднімалис...
Слайд № 6

Мовленнєва розминка. « Коник » Присмоктати язик до піднебіння, клацнути язиком. Клацати (10 разів). «Гойдалка» Ми на гойдалці гойдались. Піднімались, опускались. Як летімо вгору, ух! Перехоплювало дух.

Вправа « Не спіткнись!» роса море вона роса море вода коса море вода роса горе вода
Слайд № 7

Вправа « Не спіткнись!» роса море вона роса море вода коса море вода роса горе вода

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

ПАЛ - Л + РАБ- Б + СОН – Н + ЛЬЦ – Ц + КА
Слайд № 11

ПАЛ - Л + РАБ- Б + СОН – Н + ЛЬЦ – Ц + КА

« парасолька»
Слайд № 12

« парасолька»

Вправа-розминка "Австралійський дощ" Давайте разом послухаємо, який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Коли вони повернуть...
Слайд № 13

Вправа-розминка "Австралійський дощ" Давайте разом послухаємо, який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Коли вони повернуться до мене, я передам наступні. Будьте уважні". – В Австралії піднявся вітер (ведучий тре долоні). – Починає накрапати дощ (клацання пальцями). – Дощ посилюється (почергове плескання долонями по плечах). – Починається справжня злива (плескання по стегнах). – А ось і град та справжня буря (тупіт ногами). – Але що це? Буря стихає (плескання по стегнах). – Дощ стихає (плескання долонями по плечах). – Лише рідкі краплі падають на землю (клацання пальцями) – Тихий шелест вітру (потирання долонь). – Ура! Сонце! (руки догори).

Словникова робота Гумаки – резинові чобітки Чалапав – повільно йшов Ринва – труба для стікання води. Шубовснути – впасти у воду Щогла – високий сто...
Слайд № 14

Словникова робота Гумаки – резинові чобітки Чалапав – повільно йшов Ринва – труба для стікання води. Шубовснути – впасти у воду Щогла – високий стовп на кораблі, для встановлення вітрил.

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Вправа «Дай характеристику герою» Ваше завдання діти, серед перелічених рис обрати ті, які найбільше підходять нашим героям. (прикріпити риси до ма...
Слайд № 19

Вправа «Дай характеристику герою» Ваше завдання діти, серед перелічених рис обрати ті, які найбільше підходять нашим героям. (прикріпити риси до малюнка героя)

Акуратність ввічливість Брехливість грубість Відкритість боягузтво Доброта слабкість Дружелюбність скупість Життєрадісність повільність співчуття з...
Слайд № 20

Акуратність ввічливість Брехливість грубість Відкритість боягузтво Доброта слабкість Дружелюбність скупість Життєрадісність повільність співчуття злість

Робота в групах Вправа « Незвичайна парасолька». - Ваше завдання обрати за кольором для своєї групи парасольку і виконати завдання, що вказане на ній.
Слайд № 21

Робота в групах Вправа « Незвичайна парасолька». - Ваше завдання обрати за кольором для своєї групи парасольку і виконати завдання, що вказане на ній.

Слайд № 22

ДомашНє завдання: виразно читати казку та скласти вдома план
Слайд № 23

ДомашНє завдання: виразно читати казку та скласти вдома план

Дякую за гарну і дружну роботу!
Слайд № 24

Дякую за гарну і дружну роботу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн
395 грн