і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Замовляйте «Вебінарний Безліміт» та отримуйте
місяць необмеженого доступу до 90 вебінарів
Предмети »

Презентація до уроку з алгебри для 8 класу "Властивості степеня з цілим показником"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Властивості степеня з цілим показником Освіта - скарб; праця - ключ до нього. (Буаст) т
Слайд № 1

Властивості степеня з цілим показником Освіта - скарб; праця - ключ до нього. (Буаст) т

Для тих, хто знає й любить математику, і тим, хто ще не знає, що він любить математику, мої настанови на урок:
Слайд № 2

Для тих, хто знає й любить математику, і тим, хто ще не знає, що він любить математику, мої настанови на урок:

Використовуйте раціонально час Будьте уважні, наполегливі Продемонструй грамотність Сприймайте інформацію вдумливо Не бійтеся помилятися Повірте у ...
Слайд № 3

Використовуйте раціонально час Будьте уважні, наполегливі Продемонструй грамотність Сприймайте інформацію вдумливо Не бійтеся помилятися Повірте у свої сили! Сподіваюсь, що сьогодні на уроці нас чекає і успіх і задоволення від розумової праці.

Знання властивостей степеня з цілим показником застосовуються в фізиці, хімії, біології, економіці та інших науках. Удосконалювати ці знання – голо...
Слайд № 4

Знання властивостей степеня з цілим показником застосовуються в фізиці, хімії, біології, економіці та інших науках. Удосконалювати ці знання – головна мета уроку

Шосте грудня Класна робота Властивості степеня з цілим показником
Слайд № 5

Шосте грудня Класна робота Властивості степеня з цілим показником

На уроці діятиме накопичувальна система оцінювання «Копилка», кожний вид діяльності оцінюватимемо окремо: Домашнє завдання 1 б. Тестове завдання 1 ...
Слайд № 6

На уроці діятиме накопичувальна система оцінювання «Копилка», кожний вид діяльності оцінюватимемо окремо: Домашнє завдання 1 б. Тестове завдання 1 б Усні обчислення, виправлення помилок 1 б. Коментоване розв'язування біля дошки 2 б. Самостійна робота 6 б. Активність на уроці 1 б.

Тестові завдання Відповіді: Варіант 1 1-Г; 2-Б; 3-А; 4-В. Варіант 2 1-А; 2-Б; 3-Г; 4-В.
Слайд № 7

Тестові завдання Відповіді: Варіант 1 1-Г; 2-Б; 3-А; 4-В. Варіант 2 1-А; 2-Б; 3-Г; 4-В.

Встановити відповідність Якщо m і n - цілі числа, a≠0, b≠0, то: 1. am·an= А) an bn 2. am:an= Б) 3. (am)n= В) am n 4. (ab)n= Г) am+n 5. Д) am−n
Слайд № 8

Встановити відповідність Якщо m і n - цілі числа, a≠0, b≠0, то: 1. am·an= А) an bn 2. am:an= Б) 3. (am)n= В) am n 4. (ab)n= Г) am+n 5. Д) am−n

Які з цих властивостей можна назвати добуток степенів, часткою степенів, степенем степеня, степенем добутку, степенем частки? Якщо m і n - цілі чис...
Слайд № 9

Які з цих властивостей можна назвати добуток степенів, часткою степенів, степенем степеня, степенем добутку, степенем частки? Якщо m і n - цілі числа, a≠0, b≠0, то: am·an=am+n am:an=am−n (am)n=am n (a b)n=an bn  

Знайдіть помилки: 1. x-1 = -x, 2. x2 = x∙2, 3.(-x)3 = x3, 4.
Слайд № 10

Знайдіть помилки: 1. x-1 = -x, 2. x2 = x∙2, 3.(-x)3 = x3, 4.

Не помились сам! z2∙z5 = x2∙x-6 = x-3: x2 = (z-5)-3 = 8 = 2* 32 = 2* 16 = 2* 1 = 2* 27 = 3* 9 = 3* 81 = 3* 1 = 3*
Слайд № 11

Не помились сам! z2∙z5 = x2∙x-6 = x-3: x2 = (z-5)-3 = 8 = 2* 32 = 2* 16 = 2* 1 = 2* 27 = 3* 9 = 3* 81 = 3* 1 = 3*

Слайд № 12

Коментоване розв'язування вправ: № 306 (1, 3) № 315 (2, 4, 6)
Слайд № 13

Коментоване розв'язування вправ: № 306 (1, 3) № 315 (2, 4, 6)

Відпочинок — це зміна дії. Відпочинок — це проведення деякого часу без звичних занять. (За тлумачним словником)
Слайд № 14

Відпочинок — це зміна дії. Відпочинок — це проведення деякого часу без звичних занять. (За тлумачним словником)

Памятайте! “Математику не можна вивчати, дивлячись на те, як це робить сусід” А. Нівен (відомий спеціаліст з теорії чисел) Ви готові до самостійної...
Слайд № 15

Памятайте! “Математику не можна вивчати, дивлячись на те, як це робить сусід” А. Нівен (відомий спеціаліст з теорії чисел) Ви готові до самостійної роботи?

Готуємося до ДПА Обчисліть значення виразу: 3-3 ∙ 98 : 275 = = 3-3 ∙ (32)8 : (33)5 = = 3-3 ∙ 316 : 315 = =3-3 + 16 – 15 = 3-1 =
Слайд № 16

Готуємося до ДПА Обчисліть значення виразу: 3-3 ∙ 98 : 275 = = 3-3 ∙ (32)8 : (33)5 = = 3-3 ∙ 316 : 315 = =3-3 + 16 – 15 = 3-1 =

Домашнє завдання Відшукати степені навколо нас Повторити п. 10 Виконати № 311, № 316, дотатково № 323
Слайд № 17

Домашнє завдання Відшукати степені навколо нас Повторити п. 10 Виконати № 311, № 316, дотатково № 323

Слайд № 18

Опис документу:
Презентація містить основні етапи уроку на яких застосовуються різні інтерактивні методи навчання. Особливістю уроку є самооцінка учнями своїх досягнень і виставлення підсумкової оцінки.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
354 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти