і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Презентація до уроку з алгебри для 8 класу "Властивості степеня з цілим показником"

Презентація до уроку з алгебри для 8 класу "Властивості степеня з цілим показником"

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Опис презентації окремими слайдами:
Властивості степеня з цілим показником Освіта - скарб; праця - ключ до нього. (Буаст) т
Слайд № 1

Властивості степеня з цілим показником Освіта - скарб; праця - ключ до нього. (Буаст) т

Для тих, хто знає й любить математику, і тим, хто ще не знає, що він любить математику, мої настанови на урок:
Слайд № 2

Для тих, хто знає й любить математику, і тим, хто ще не знає, що він любить математику, мої настанови на урок:

Використовуйте раціонально час Будьте уважні, наполегливі Продемонструй грамотність Сприймайте інформацію вдумливо Не бійтеся помилятися Повірте у ...
Слайд № 3

Використовуйте раціонально час Будьте уважні, наполегливі Продемонструй грамотність Сприймайте інформацію вдумливо Не бійтеся помилятися Повірте у свої сили! Сподіваюсь, що сьогодні на уроці нас чекає і успіх і задоволення від розумової праці.

Знання властивостей степеня з цілим показником застосовуються в фізиці, хімії, біології, економіці та інших науках. Удосконалювати ці знання – голо...
Слайд № 4

Знання властивостей степеня з цілим показником застосовуються в фізиці, хімії, біології, економіці та інших науках. Удосконалювати ці знання – головна мета уроку

Шосте грудня Класна робота Властивості степеня з цілим показником
Слайд № 5

Шосте грудня Класна робота Властивості степеня з цілим показником

На уроці діятиме накопичувальна система оцінювання «Копилка», кожний вид діяльності оцінюватимемо окремо: Домашнє завдання 1 б. Тестове завдання 1 ...
Слайд № 6

На уроці діятиме накопичувальна система оцінювання «Копилка», кожний вид діяльності оцінюватимемо окремо: Домашнє завдання 1 б. Тестове завдання 1 б Усні обчислення, виправлення помилок 1 б. Коментоване розв'язування біля дошки 2 б. Самостійна робота 6 б. Активність на уроці 1 б.

Тестові завдання Відповіді: Варіант 1 1-Г; 2-Б; 3-А; 4-В. Варіант 2 1-А; 2-Б; 3-Г; 4-В.
Слайд № 7

Тестові завдання Відповіді: Варіант 1 1-Г; 2-Б; 3-А; 4-В. Варіант 2 1-А; 2-Б; 3-Г; 4-В.

Встановити відповідність Якщо m і n - цілі числа, a≠0, b≠0, то: 1. am·an= А) an bn 2. am:an= Б) 3. (am)n= В) am n 4. (ab)n= Г) am+n 5. Д) am−n
Слайд № 8

Встановити відповідність Якщо m і n - цілі числа, a≠0, b≠0, то: 1. am·an= А) an bn 2. am:an= Б) 3. (am)n= В) am n 4. (ab)n= Г) am+n 5. Д) am−n

Які з цих властивостей можна назвати добуток степенів, часткою степенів, степенем степеня, степенем добутку, степенем частки? Якщо m і n - цілі чис...
Слайд № 9

Які з цих властивостей можна назвати добуток степенів, часткою степенів, степенем степеня, степенем добутку, степенем частки? Якщо m і n - цілі числа, a≠0, b≠0, то: am·an=am+n am:an=am−n (am)n=am n (a b)n=an bn  

Знайдіть помилки: 1. x-1 = -x, 2. x2 = x∙2, 3.(-x)3 = x3, 4.
Слайд № 10

Знайдіть помилки: 1. x-1 = -x, 2. x2 = x∙2, 3.(-x)3 = x3, 4.

Не помились сам! z2∙z5 = x2∙x-6 = x-3: x2 = (z-5)-3 = 8 = 2* 32 = 2* 16 = 2* 1 = 2* 27 = 3* 9 = 3* 81 = 3* 1 = 3*
Слайд № 11

Не помились сам! z2∙z5 = x2∙x-6 = x-3: x2 = (z-5)-3 = 8 = 2* 32 = 2* 16 = 2* 1 = 2* 27 = 3* 9 = 3* 81 = 3* 1 = 3*

Слайд № 12

Коментоване розв'язування вправ: № 306 (1, 3) № 315 (2, 4, 6)
Слайд № 13

Коментоване розв'язування вправ: № 306 (1, 3) № 315 (2, 4, 6)

Відпочинок — це зміна дії. Відпочинок — це проведення деякого часу без звичних занять. (За тлумачним словником)
Слайд № 14

Відпочинок — це зміна дії. Відпочинок — це проведення деякого часу без звичних занять. (За тлумачним словником)

Памятайте! “Математику не можна вивчати, дивлячись на те, як це робить сусід” А. Нівен (відомий спеціаліст з теорії чисел) Ви готові до самостійної...
Слайд № 15

Памятайте! “Математику не можна вивчати, дивлячись на те, як це робить сусід” А. Нівен (відомий спеціаліст з теорії чисел) Ви готові до самостійної роботи?

Готуємося до ДПА Обчисліть значення виразу: 3-3 ∙ 98 : 275 = = 3-3 ∙ (32)8 : (33)5 = = 3-3 ∙ 316 : 315 = =3-3 + 16 – 15 = 3-1 =
Слайд № 16

Готуємося до ДПА Обчисліть значення виразу: 3-3 ∙ 98 : 275 = = 3-3 ∙ (32)8 : (33)5 = = 3-3 ∙ 316 : 315 = =3-3 + 16 – 15 = 3-1 =

Домашнє завдання Відшукати степені навколо нас Повторити п. 10 Виконати № 311, № 316, дотатково № 323
Слайд № 17

Домашнє завдання Відшукати степені навколо нас Повторити п. 10 Виконати № 311, № 316, дотатково № 323

Слайд № 18

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація містить основні етапи уроку на яких застосовуються різні інтерактивні методи навчання. Особливістю уроку є самооцінка учнями своїх досягнень і виставлення підсумкової оцінки.
  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Алгебра
  • Клас
    8 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    7132
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    8
  • Номер матеріала
    ZU611420
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь