Презентація до уроку «Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Федько як особистість. Щедрий на добро внутрішній світ героя».

Опис документу:
Презентація створена для уроку української літератури в 6 класі з теми «Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Федько як особистість. Щедрий на добро внутрішній світ героя». Складається з 19 слайдів, які відображають хід уроку та види робіт, використані на ньому: «Незакінчене речення», «Упізнай персонажа», робота в парах та групах, асоціативний кущ, «Ключове слово», робота з прислів′ями, дискусія та інші. Робота допоможе вчителю зацікавити дітей на уроці, привернути увагу до вправ з ро

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Підготувала вчитель української мови та літератури Романченко Тетяна Дмитрівна ВОЛОДИМИР ВИННИЧЕНКО
Слайд № 1

Підготувала вчитель української мови та літератури Романченко Тетяна Дмитрівна ВОЛОДИМИР ВИННИЧЕНКО

«Ключове слово» ДІЖКА ПІСОК СОЛОВЕЙ – РОЗБІЙНИК ЗМІЙ РЕМІНЬ КОПІЙКА «МУЖИЧЕНЯ» РІЧКА ПАЛИЦЯ «ПАПА» НОЖИК ЧИЖИК
Слайд № 2

«Ключове слово» ДІЖКА ПІСОК СОЛОВЕЙ – РОЗБІЙНИК ЗМІЙ РЕМІНЬ КОПІЙКА «МУЖИЧЕНЯ» РІЧКА ПАЛИЦЯ «ПАПА» НОЖИК ЧИЖИК

В. Винниченко «Федько-халамидник». Федько як особистість. Щедрий на добро внутрішній світ героя.
Слайд № 3

В. Винниченко «Федько-халамидник». Федько як особистість. Щедрий на добро внутрішній світ героя.

«НЕЗАКІНЧЕНЕ РЕЧЕННЯ» Я хочу дізнатися… зрозуміти… відчути …
Слайд № 4

«НЕЗАКІНЧЕНЕ РЕЧЕННЯ» Я хочу дізнатися… зрозуміти… відчути …

ЕПІГРАФ Краще голий та правдивий, ніж багатий та беззаконний. Г. Сковорода
Слайд № 5

ЕПІГРАФ Краще голий та правдивий, ніж багатий та беззаконний. Г. Сковорода

Заповни схему «Головні та другорядні герої оповідання В. Винниченка «Федько-халамидник»
Слайд № 6

Заповни схему «Головні та другорядні герої оповідання В. Винниченка «Федько-халамидник»

Гра «Упізнай персонажа»
Слайд № 7

Гра «Упізнай персонажа»

Асоціативний кущ ФЕДЬК
Слайд № 8

Асоціативний кущ ФЕДЬК

Довідник: Прототип – конкретна особа, факти життя або риси характеру якої покладені в основу образу літературного персонажа
Слайд № 9

Довідник: Прототип – конкретна особа, факти життя або риси характеру якої покладені в основу образу літературного персонажа

Конвенція ( договір, домовленість) ООН про права дитини – документ, який захищає права дитини
Слайд № 10

Конвенція ( договір, домовленість) ООН про права дитини – документ, який захищає права дитини

РОБОТА В ПАРАХ Розподілити епітети, які характеризують а) Федька; б) Толю Покірний, чесний, безсердечний, підлий, бешкетливий, делікатний, вірний у...
Слайд № 11

РОБОТА В ПАРАХ Розподілити епітети, які характеризують а) Федька; б) Толю Покірний, чесний, безсердечний, підлий, бешкетливий, делікатний, вірний у дружбі, боязкий, сміливий, відчайдушний, любить славу, жорстокий, мужній, егоїстичний, добрий, справедливий

Робота з прислів’ями Про кого з персонажів оповідання ці прислів'я? * Уміє він з чорного біле зробити, а з білого чорне. * Сміливому море по коліна...
Слайд № 12

Робота з прислів’ями Про кого з персонажів оповідання ці прислів'я? * Уміє він з чорного біле зробити, а з білого чорне. * Сміливому море по коліна. * Не одежа красить людину, а добрі діла. * Хто бреше, тому легше, а хто правдує, той бідує. * Лякливий, як заєць, а шкодливий, як кішка. * У тихому болоті чорти водяться.

Робота в групах Філворд ЦЕ УГОРСЬКИЙ КРОСВОРД, ДЕ ВІДПОВІДІ ВИКРЕСЛЮЮТЬСЯ В СІТЦІ З РОЗСТАВЛЕНИМИ БУКВАМИ. СЛОВА ЗАЗВИЧАЙ ЗГИНАЮТЬСЯ, ЯК ЗМІЇ, А КО...
Слайд № 13

Робота в групах Філворд ЦЕ УГОРСЬКИЙ КРОСВОРД, ДЕ ВІДПОВІДІ ВИКРЕСЛЮЮТЬСЯ В СІТЦІ З РОЗСТАВЛЕНИМИ БУКВАМИ. СЛОВА ЗАЗВИЧАЙ ЗГИНАЮТЬСЯ, ЯК ЗМІЇ, А КОЖНА БУКВА НЕ МОЖЕ НАЛЕЖАТИ ДВОМ АБО БІЛЬШІЙ КІЛЬКОСТІ СЛІВ.

ДИСКУСІЯ ( обговорення) «Хто винен у трагедії, що сталася з Федьком» ПРАВИЛА ВЕДЕННЯ ДИСКУСІЇ Відверто висловлювати думки. Поважати точку зору всіх...
Слайд № 14

ДИСКУСІЯ ( обговорення) «Хто винен у трагедії, що сталася з Федьком» ПРАВИЛА ВЕДЕННЯ ДИСКУСІЇ Відверто висловлювати думки. Поважати точку зору всіх членів дискусії. Слухати інших не перебиваючи. Не говорити занадто довго чи занадто коротко. Висловлюватися почергово. Дотримуватися позитивних ідей. Не критикувати себе та інших.

Слайд № 15

ІЛЮСТРАЦІЇ ДО ТВОРУ
Слайд № 16

ІЛЮСТРАЦІЇ ДО ТВОРУ

Слайд № 17

Слайд № 18

Вивчити поняття «Головний герой», «Другорядний герой». Прочитати оповідання В.Винниченка «Кумедія з Костем» *Дати оцінку персонажу за допомогою емо...
Слайд № 19

Вивчити поняття «Головний герой», «Другорядний герой». Прочитати оповідання В.Винниченка «Кумедія з Костем» *Дати оцінку персонажу за допомогою емоджі: - Яким ви уявляєте Костика? - Яким Костика зобразив В.Винниченко?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
0
6
дн.
1
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!