Презентація до уроку "Віднімання натуральних чисел"

Опис документу:
Дана презентація допоможе вчителю у підготовці до уроку на тему "Віднімання натульних чисел". Тим самим узагальнити знання учнів про додавання і віднімання натуральних чисел з початкових класів, ввести правило віднімання натуральних чисел, розвивати пізнавальну самостійність, увагу, пам’ять.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Віднімання натуральних чисел Підготувала вчитель математики Вороненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Сіренко Вікторія Володимирівна 5 клас
Слайд № 1

Віднімання натуральних чисел Підготувала вчитель математики Вороненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Сіренко Вікторія Володимирівна 5 клас

Усні вправи Яке число треба додати до 17, щоб отримати 53 Від якого числа треба відняти 47, щоб отримати 17 Яке число треба відняти від 72, щоб отр...
Слайд № 2

Усні вправи Яке число треба додати до 17, щоб отримати 53 Від якого числа треба відняти 47, щоб отримати 17 Яке число треба відняти від 72, щоб отримати 34

Усні вправи Поставте замість квадратиків такі числа, щоб рівності стали правильними: 219 + □ = 219; 317 – □ = 317; 711 – □ = 0; 219 + 314 + □ = 131...
Слайд № 3

Усні вправи Поставте замість квадратиків такі числа, щоб рівності стали правильними: 219 + □ = 219; 317 – □ = 317; 711 – □ = 0; 219 + 314 + □ = 1314; 89 + □ + 74 + □ = 200; 387 + □ + □ + 13 = 1000.

Зменшуване Від'ємник Різниця
Слайд № 4

Зменшуване Від'ємник Різниця

Знайдіть різницю: Що показує різниця двох чисел? Що можна сказати порівнюючи зменшуване і від'ємник ?
Слайд № 5

Знайдіть різницю: Що показує різниця двох чисел? Що можна сказати порівнюючи зменшуване і від'ємник ?

Якщо х = а – b, то х + b = a. Відняти від числа а число b - означає знайти третє число х таке, що х + b = a
Слайд № 6

Якщо х = а – b, то х + b = a. Відняти від числа а число b - означає знайти третє число х таке, що х + b = a

Порядок письмового віднімання подібний до порядку додавання. Зменшуване і від'ємник записують порозрядно, віднімання починають з менших розрядів.
Слайд № 7

Порядок письмового віднімання подібний до порядку додавання. Зменшуване і від'ємник записують порозрядно, віднімання починають з менших розрядів.

Слайд № 8

Властивості віднімання 1. Віднімання суми від числа: а – ( в + с ) = а – в – с 2. Віднімання числа від суми: ( а + в ) – с = а + ( в – с ) (а + в )...
Слайд № 9

Властивості віднімання 1. Віднімання суми від числа: а – ( в + с ) = а – в – с 2. Віднімання числа від суми: ( а + в ) – с = а + ( в – с ) (а + в ) – с = ( а – с ) + в 3. Властивості нуля: а – 0 = а; а - а = 0; 0 – 0 = 0;

З властивостей віднімання випливає: 28 – ( 15 + с ) = 28 – 15 – с = 13 – с; у – 64 – 26 = у – ( 64 + 26 ) = у – 90; Використовуючи цю властивість, ...
Слайд № 10

З властивостей віднімання випливає: 28 – ( 15 + с ) = 28 – 15 – с = 13 – с; у – 64 – 26 = у – ( 64 + 26 ) = у – 90; Використовуючи цю властивість, спростіть вираз: 35 – ( 18 + а ); р – 128 – 472; Буквений запис

Віднімання можна зобразити також на координатному промені. -3 -4
Слайд № 11

Віднімання можна зобразити також на координатному промені. -3 -4

Для того щоб відняти від числа суму, потрібно від числа спочатку відняти перший доданок, а потім, від отриманої різниці відняти другий доданок. -(3...
Слайд № 12

Для того щоб відняти від числа суму, потрібно від числа спочатку відняти перший доданок, а потім, від отриманої різниці відняти другий доданок. -(3 + 1) -1 -3

Усні вправи Обчисліть: 28 – (18 + 3); 45 – (35 + 7); (88 + 17) – 28; (79 + 14) – 14. Спростіть вираз: 28 – (18 + а); 45 – (35 + b); (88 + х) – 28; ...
Слайд № 13

Усні вправи Обчисліть: 28 – (18 + 3); 45 – (35 + 7); (88 + 17) – 28; (79 + 14) – 14. Спростіть вираз: 28 – (18 + а); 45 – (35 + b); (88 + х) – 28; (y + 14) – 14.

Виконайте самостійно: Спростіть вираз і знайдіть його значення: 1) 315 – с + 185, якщо с = 148, 213; 2) 427 – х – 167, якщо х =59, 260;
Слайд № 14

Виконайте самостійно: Спростіть вираз і знайдіть його значення: 1) 315 – с + 185, якщо с = 148, 213; 2) 427 – х – 167, якщо х =59, 260;

Рефлексія Що вдалося Над чим треба ще попрацювати В чому причина невдач
Слайд № 15

Рефлексія Що вдалося Над чим треба ще попрацювати В чому причина невдач

З двох ділянок землі зібрали 96 мішків картоплі. З першої ділянки зібрали 54 мішка. На скільки мішків картоплі менше зібрали з другої ділянки, ніж ...
Слайд № 16

З двох ділянок землі зібрали 96 мішків картоплі. З першої ділянки зібрали 54 мішка. На скільки мішків картоплі менше зібрали з другої ділянки, ніж з першої? Домашнє завдання:

Література: Бевз Г.П., Бевз В. Г. Математика : Підруч. Для 5 кл. загальноосвіт. Навч. Закл.-К.:Зодіак-ЕКО, 2005. -352 с.:іл. Математика: підруч. Дл...
Слайд № 17

Література: Бевз Г.П., Бевз В. Г. Математика : Підруч. Для 5 кл. загальноосвіт. Навч. Закл.-К.:Зодіак-ЕКО, 2005. -352 с.:іл. Математика: підруч. Для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – К. : Генеза, 2013. – 368 с. : іл. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. (М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номіровський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис,М. С. Якір) Інтернет-ресурси: http://radikal.ua/data/upload/49112/4efc3/3bd0a3d6bb.jpg https://th.pngtree.com/freepng/milky-way-galaxy_3357710.html http://svitppt.com.ua

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.