Презентація до уроку української мови за темою: "Рід іменників. Іменники спільного роду" 6 клас

Опис документу:
Дана презентація полегшить роботу вчителя на уроці, а для учнів сприятиме кращому засвоєнню навчального матеріалу. Усі учні будуть працювати в однаковому режимі, і кожен матиме можливість проявити свої здібності та навички. Школярі будуть працювати у групах, парах, самостійно. Вони повинні будуть виконати лекско-семантичний диктант.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Мотивація навчальної діяльності Проблемне завдання. Визначте рід виділеного іменника Тяжко-важко в світі жить сироті без роду…
Слайд № 1

Мотивація навчальної діяльності Проблемне завдання. Визначте рід виділеного іменника Тяжко-важко в світі жить сироті без роду…

Тема. Рід іменників. Іменники спільного роду. Рід незмінюваних іменників
Слайд № 2

Тема. Рід іменників. Іменники спільного роду. Рід незмінюваних іменників

Опрацювання навчального матеріалу Робота за підручником. Аналіз та коментування таблиці «Рід іменників» та теоретичного матеріалу, с. 100, 102
Слайд № 3

Опрацювання навчального матеріалу Робота за підручником. Аналіз та коментування таблиці «Рід іменників» та теоретичного матеріалу, с. 100, 102

Практикум Прочитати. Виписати іменники, розділити за родами. Це було зимового вечора. Сонце сховалося за обрій. Зарожевів сніговий килим. Стало тих...
Слайд № 4

Практикум Прочитати. Виписати іменники, розділити за родами. Це було зимового вечора. Сонце сховалося за обрій. Зарожевів сніговий килим. Стало тихо-тихо. Замерехтіли зорі в глибокому небі. Раптом з півночі насунула хмара. Пливе над снігами. Потемнів сніговий килим. Падають сніжинки на землю. Тихо лягають на поле, на ліс, на дорогу. Я прислухаюсь до тихого снігопаду і чую ніжний дзвін. Немов десь далеко-далеко бринить велика кришталева чаша, до якої доторкається срібний молоточок. В. Сухомлинський

Творче конструювання. Робота в групах. Із поданих слів складіть речення так, щоб одержати прислів’я. визначте рід іменників. Сміється, крізь, сонце...
Слайд № 5

Творче конструювання. Робота в групах. Із поданих слів складіть речення так, щоб одержати прислів’я. визначте рід іменників. Сміється, крізь, сонце, плач, зимою. Лютневий, весною, пахне, сніг. З, чути, ковалів, лютий, виганяє. В барлозі, лютий, бік, ведмедю, пригріває Стрічається, з весною, зима, вперше, в лютому. Мороз, скачуть, аж, такий, очі.

Практикум. Узгодити з іменниками подані в дужках прикметники і дієслова. Пропа(в, ла) собака, страшенн(ий, а) біль, далек(ий, а), путь, касир зайш(...
Слайд № 6

Практикум. Узгодити з іменниками подані в дужках прикметники і дієслова. Пропа(в, ла) собака, страшенн(ий, а) біль, далек(ий, а), путь, касир зайш(ов, а), розпові(в, ла) інженер Іванова, встанови(в, ла) лікар Петришина, велик(ий, а) насип, коротк(ий, а) сажень.

Лексико-семантичний диктант. З а в д а н н я: записати слова за їх лексичним значенням, визначити рід іменників. 1. Людина, що любить багато говори...
Слайд № 7

Лексико-семантичний диктант. З а в д а н н я: записати слова за їх лексичним значенням, визначити рід іменників. 1. Людина, що любить багато говорити. 2.Той, хто цурається фізичної праці, чорної роботи. 3. Вередлива людина. 4. Неслухняна дитина. 5. Ледача людина. 6. Неврівноважена, нерозсудлива людина. 7. Щось непотрібне. 8. Людина, яка любить довго спати.

Самостійна робота З а в д а н н я: прочитати текст. Виписати іменники, визначити рід, чи є іменник назвою неістоти, чи істоти, власна це чи загальн...
Слайд № 8

Самостійна робота З а в д а н н я: прочитати текст. Виписати іменники, визначити рід, чи є іменник назвою неістоти, чи істоти, власна це чи загальна назва.

Протоптали стежку Уночі була хурделиця. Намело кучугури снігу. Рано-вранці у школу йшло троє дітей – Юрко, Михайлик і Ніна. Всюди коло хат з’явилис...
Слайд № 9

Протоптали стежку Уночі була хурделиця. Намело кучугури снігу. Рано-вранці у школу йшло троє дітей – Юрко, Михайлик і Ніна. Всюди коло хат з’явилися люди. Відкидали лопатами сніг, прокидали доріжки. Ось хатина бабусі Марії. Вона живе одна-однісінька. Зупинилися діти біля бабусиного двору. Нікого не видно. … Діти увійшли на бабусине подвір’я. Протоптали стежку від воріт до хати і від хати до криниці (В. Сухомлинський).

Побудувати зв’язне висловлювання “Я навчився». Розв’язати проблемне завдання
Слайд № 10

Побудувати зв’язне висловлювання “Я навчився». Розв’язати проблемне завдання

Домашнє завдання. Виписати з оповідання Є. Гуцала «Олень Август» уривок (6-7 речень), визначити рід усіх іменників + гр.. «А» - вправа 238, 240    
Слайд № 11

Домашнє завдання. Виписати з оповідання Є. Гуцала «Олень Август» уривок (6-7 речень), визначити рід усіх іменників + гр.. «А» - вправа 238, 240    

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.