• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Українська мова
  • Презентація до уроку української мови за темою: "Іменник як частина мови" Тип уроку: урок повторення з елементами поглиблення. Використання ІКТ.

Презентація до уроку української мови за темою: "Іменник як частина мови" Тип уроку: урок повторення з елементами поглиблення. Використання ІКТ.

Опис документу:
Епіграф Без поваги, без любові до рідного слова не може бути ні всебічної людської вихованості, ні духовної культури. В. Сухомлинський Дана презентація допоможе учням краще зсвоїти матеріал. Вона сприятиме активізації пізнавальної діяльності школярів, розвитку логічного мислення та покращанню зорової пам'яті

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Епіграф Без поваги, без любові до рідного слова не може бути ні всебічної людської вихованості, ні духовної культури. В. Сухомлинський
Слайд № 1

Епіграф Без поваги, без любові до рідного слова не може бути ні всебічної людської вихованості, ні духовної культури. В. Сухомлинський

Завдання: прочитати текст; дібрати до нього заголовок; визначити тему й головну думку висловлювання; виписати іменники; за якими ознаками ви вирізн...
Слайд № 2

Завдання: прочитати текст; дібрати до нього заголовок; визначити тему й головну думку висловлювання; виписати іменники; за якими ознаками ви вирізняєте іменники в тексті.

У лузі, під гіллястим дубом, багато років жила криниця. Вона давала воду. Одного разу до дуба прийшов хлопчик. Він підняв камінь і кинув у криницю....
Слайд № 3

У лузі, під гіллястим дубом, багато років жила криниця. Вона давала воду. Одного разу до дуба прийшов хлопчик. Він підняв камінь і кинув у криницю.. хлопчик засміявся, побіг і забув про свої пустощі. Камінь упав на дно і закрив джерело. Вода перестала наповнювати криницю, і вона засохла. Незабаром засохла трава навколо криниці. І дуб засох. Замовкла соловейкова пісня. Сумно стало в лузі. Де ж воно поділося? За В. Сухомлинським

“Згоден? – Не згоден? – Обґрунтуй!” Зима, береза, Україна, пшениця – іменники. Зимовий, березовий, український, пшеничний - прикметники
Слайд № 4

“Згоден? – Не згоден? – Обґрунтуй!” Зима, береза, Україна, пшениця – іменники. Зимовий, березовий, український, пшеничний - прикметники

Лінгвістичне дослідження Спишіть текст, уставляючи пропущені закінчення іменників. Підкресліть однією лінією іменники – назви істот, а двома – назв...
Слайд № 5

Лінгвістичне дослідження Спишіть текст, уставляючи пропущені закінчення іменників. Підкресліть однією лінією іменники – назви істот, а двома – назви неістот. Доведіть, що іменник – самостійна змінна частина мови.

Тихе надвечір’я. Луг. Перед нами – замріян… верби в ніжному лист…, в ставк… відбилося бездонне неб…, у чистій блакит… летять ключ… лебедів. Чарівна...
Слайд № 6

Тихе надвечір’я. Луг. Перед нами – замріян… верби в ніжному лист…, в ставк… відбилося бездонне неб…, у чистій блакит… летять ключ… лебедів. Чарівна музик… тихого вечор… . Прислухаємося. Ось десь над ставк… пролунав дивний звук. Неначе хтось легенько торкнувся клавіша фортепіано. Здавалося, зазвучав став, зазвучали берег… і блакитне небо… Що то? Це музик…рідного краю…. За В. Сухомлинським

Розподільний диктант. З а в д а н н я І: розподілити іменники за групами: І – називають предмет; ІІ – ознаку; ІІІ – дію Свіжість, ліс, читання, осе...
Слайд № 7

Розподільний диктант. З а в д а н н я І: розподілити іменники за групами: І – називають предмет; ІІ – ознаку; ІІІ – дію Свіжість, ліс, читання, оселя, край, верба, підведення, голуб, голубінь, зелень, чарівник,калина, джерело, жито, провесінь, галявина, малювання.  

З а в д а н н я ІІ: з-поміж поданих слів виписати іменники, з’ясувати їх значення. З виділеними словами скласти речення. Гроно, милуватися, краса, ...
Слайд № 8

З а в д а н н я ІІ: з-поміж поданих слів виписати іменники, з’ясувати їх значення. З виділеними словами скласти речення. Гроно, милуватися, краса, ясний, кетяг, захоплюватися, мелодійний, заквітчаний, калина, запашний, лине, пісня, соловейко, далеко, Полісся, чарівний, спокій, Десна, кують, зорі, місячний

Розподільний диктант Підручник. Вправа 213. Прочитати казку. Виписати іменники у дві колонки, поділивши їх на назви істот і неістот.
Слайд № 9

Розподільний диктант Підручник. Вправа 213. Прочитати казку. Виписати іменники у дві колонки, поділивши їх на назви істот і неістот.

Творча робота в парах Спробуйте описати будь-яку пору року, використовуючи лише іменники та прикметники.
Слайд № 10

Творча робота в парах Спробуйте описати будь-яку пору року, використовуючи лише іменники та прикметники.

Підсумки уроку «Мікрофон» Що нового про іменник ви дізналися на уроці?
Слайд № 11

Підсумки уроку «Мікрофон» Що нового про іменник ви дізналися на уроці?

Домашнє завдання: підготувати повідомлення на лінгвістичну тему «Іменник як частина мови» - гр. “А”; зробити одну картку із завданням для однокласн...
Слайд № 12

Домашнє завдання: підготувати повідомлення на лінгвістичну тему «Іменник як частина мови» - гр. “А”; зробити одну картку із завданням для однокласників для перевірки теми, що вивчається – гр. «А»; знати відповіді на запитання підручника, с. 90 вправа 211– гр. «Б».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн