Презентація до уроку української мови в 2 класі на тему " Змінювання прикметників разом з іменниками за зразком "один - багато"

Опис документу:
Презентація до уроку української мови в 2 класі на тему " Змінювання прикметників разом з іменниками за зразком "один - багато" із системи уроків української мови у 2 класі за темою "Прикметник". Створено в цікавій, ігровій формі. Презентація дає змогу творчо і фахово підготуватися до уроку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Змінювання прикметників разом з іменниками за зразком «один — багато»
Слайд № 1

Змінювання прикметників разом з іменниками за зразком «один — багато»

Мета: поглиблювати знання учнів про роль прикметників у мовленні; розвивати вміння ставити питання до прикметників в однині та множині (без називан...
Слайд № 2

Мета: поглиблювати знання учнів про роль прикметників у мовленні; розвивати вміння ставити питання до прикметників в однині та множині (без називання термінів), спостережливість, мовлення, уміння слухати вчителя; виробляти орфографічну зіркість; формувати навички роботи в групах, вміння точно висловлювати думку; виховувати інтерес до мови, квітів, символів України.

Дзвоник всім нам дав наказ — До роботи взятись враз. Розпочнемо ми урок, Що ж, назад не зробим крок. Будем ми навчатись гарно, Не мине й хвилинки м...
Слайд № 3

Дзвоник всім нам дав наказ — До роботи взятись враз. Розпочнемо ми урок, Що ж, назад не зробим крок. Будем ми навчатись гарно, Не мине й хвилинки марно.

План Очікування. Хвилинка каліграфії. Словниковий диктант. Колективна робота над вивчен­ням нового матеріалу. Робота в групах. Презентація робіт. П...
Слайд № 4

План Очікування. Хвилинка каліграфії. Словниковий диктант. Колективна робота над вивчен­ням нового матеріалу. Робота в групах. Презентація робіт. Підсумок уроку.

Очікування
Слайд № 5

Очікування

. Чч чо ор рн но об бр ри ив вц ці чорнобривці
Слайд № 6

. Чч чо ор рн но об бр ри ив вц ці чорнобривці

Оберіть схему: 1) - О - - О - - О- = О 2) - О - - О - - О - -О 3) = О - - О- - О- - О 4) = О - - О - - О - = О
Слайд № 7

Оберіть схему: 1) - О - - О - - О- = О 2) - О - - О - - О - -О 3) = О - - О- - О- - О 4) = О - - О - - О - = О

Малюнковий диктант
Слайд № 8

Малюнковий диктант

Творче завдання: До поданих іменни­ків доберіть прикметники. Бабуся, сонце, лінійка, лялька, олівець, ді­дусь, парасолька, цукерка, якір, ґудзик.
Слайд № 9

Творче завдання: До поданих іменни­ків доберіть прикметники. Бабуся, сонце, лінійка, лялька, олівець, ді­дусь, парасолька, цукерка, якір, ґудзик.

Гра «Намалюй квіточки» Який? Яке? Які? Яка? Кислі, прозора, тихе, чуйні, біле, то­неньке, міцні, теплі, черговий, черво­на, чесне, запашна, гаряче,...
Слайд № 10

Гра «Намалюй квіточки» Який? Яке? Які? Яка? Кислі, прозора, тихе, чуйні, біле, то­неньке, міцні, теплі, черговий, черво­на, чесне, запашна, гаряче, яскраві, жовті, золотий, молодий, сміливий.

Робота з текстами
Слайд № 11

Робота з текстами

Фізкультхвилинка
Слайд № 12

Фізкультхвилинка

Робота над текстом
Слайд № 13

Робота над текстом

Робота в групах Перед початком роботи обрати лідера, каліграфа, секунданта. Уважно читати завдання-інструкцію. Говорити по черзі, не перебивати одн...
Слайд № 14

Робота в групах Перед початком роботи обрати лідера, каліграфа, секунданта. Уважно читати завдання-інструкцію. Говорити по черзі, не перебивати одне одного. Дотримуватися встановленого часу. Презентувати роботу може будь-який член групи. Дотримуватися правила піднятої руки. Працювати так, щоб не заважати іншим.

Робота в групах Зелена кулька Високий, могутній, крислатий... Білокора, струнка, кучерява… Червона кулька Кругле, кислувате, смачне... Жовта, м'яка...
Слайд № 15

Робота в групах Зелена кулька Високий, могутній, крислатий... Білокора, струнка, кучерява… Червона кулька Кругле, кислувате, смачне... Жовта, м'яка, солодка... Жовта кулька Сірий, косий, вухатий.. Руда, хитра, хвостата.... Синя кулька Сині, польові, маленькі... Жовтогарячі, низенькі, запашні... Фіолетова кулька Рідна, мила, привітна (хто?)... Тепле, яскраве, весняне (що?)...

Підсумок уроку Які питання ставимо до прикметників, що виражають озна­ки одного предмета? Вправа «Виграш у лотерею»
Слайд № 16

Підсумок уроку Які питання ставимо до прикметників, що виражають озна­ки одного предмета? Вправа «Виграш у лотерею»

Домашнє завдання Вправа 326. С. 124. Творче завдання
Слайд № 17

Домашнє завдання Вправа 326. С. 124. Творче завдання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
2
9
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!