Презентація до уроку української мови в 2 класі на тему "Назви ознак, близькі і протилежні за значенням"

Опис документу:
Презентація до уроку української мови в 2 класі на тему "Назви ознак, близькі і протилежні за значенням" із системи уроків української мови у 2 класі за темою "Прикметник". Створено в цікавій, ігровій формі. Презентація дає змогу творчо і фахово підготуватися до уроку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Назви ознак, близькі і протилежні за значенням
Слайд № 1

Назви ознак, близькі і протилежні за значенням

Мета: формувати вміння добирати близькі і протилежні за значенням прикметники; закріплювати знання учнів про роль прикметників у мовленні, зв'язок ...
Слайд № 2

Мета: формувати вміння добирати близькі і протилежні за значенням прикметники; закріплювати знання учнів про роль прикметників у мовленні, зв'язок прикметників з іменниками; розвивати вміння розпізнавати прикметники, ставити запитання до них, мовлення, спостережливість, вміння міркувати; виробляти орфоепічну вимову, орфографічну зіркість; збагачувати й активізувати лексичний запас учнів; формувати навички розумової співпраці; виховувати повагу до символів та оберегів України.

Всі сідайте тихо, діти. Домовляймось не шуміти, Руку гарно піднімати, На уроці не дрімати, А знання міцні хапати.
Слайд № 3

Всі сідайте тихо, діти. Домовляймось не шуміти, Руку гарно піднімати, На уроці не дрімати, А знання міцні хапати.

ОЧІКУВАННЯ
Слайд № 4

ОЧІКУВАННЯ

План 1.Вправа «Виграш у лотерею». 2.Хвилинка каліграфії. 3.Малюнковий диктант. 4.Вивчення нового матеріалу. 5.Робота в групах. 6. Робота з підручни...
Слайд № 5

План 1.Вправа «Виграш у лотерею». 2.Хвилинка каліграфії. 3.Малюнковий диктант. 4.Вивчення нового матеріалу. 5.Робота в групах. 6. Робота з підручником. 7. Тестові завдання (робота в парах). 8. Підсумок уроку

МАЛЮНКОВИЙ ДИКТАНТ
Слайд № 6

МАЛЮНКОВИЙ ДИКТАНТ

Гра «Добери протилежне». білий - … мілкий -… довгий - … великий -… високий - … веселий -… темний -… свіжий - …
Слайд № 7

Гра «Добери протилежне». білий - … мілкий -… довгий - … великий -… високий - … веселий -… темний -… свіжий - …

Правила Перед початком роботи обрати лі­дера, каліграфа, секунданта. Уважно читати завдання-інструкцію. Говорити по черзі, не перебивати одне одног...
Слайд № 8

Правила Перед початком роботи обрати лі­дера, каліграфа, секунданта. Уважно читати завдання-інструкцію. Говорити по черзі, не перебивати одне одного. Дотримуватися встановленого часу. Презентувати роботу може будь-який член групи. Дотримуватися правила піднятої руки. Працювати так, щоб не заважати іншим.

Фізкультхвилинка.
Слайд № 9

Фізкультхвилинка.

Робота з підручнником Вправа 335 Самостійна робота Перевіряємо усно
Слайд № 10

Робота з підручнником Вправа 335 Самостійна робота Перевіряємо усно

Слайд № 11

1. З якою частиною мови пов'язані прикметники? а)з іменником; б)із дієсловом. 2.Як визначити прикметники в реченні? а) це найдовше слово; б) постав...
Слайд № 12

1. З якою частиною мови пов'язані прикметники? а)з іменником; б)із дієсловом. 2.Як визначити прикметники в реченні? а) це найдовше слово; б) поставити питання. 3.На які питання відповідають при­кметники? а) Який? яка? яке? які?; б) хто? що? 4.На які питання відповідають імен­ники? а) Хто?; б)що? Взаємоперевірка

. Домашнє завдання Вправа 338, С. 128.
Слайд № 13

. Домашнє завдання Вправа 338, С. 128.

Рефлексія Вправа “Виграш у лотерею”
Слайд № 14

Рефлексія Вправа “Виграш у лотерею”

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи комунікативної компетентності молодшого школяра. Практичні матеріали»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.