Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Презентація до уроку української мови 4 клас НУШ. До підручника М. Вашуленко. Фразеологізми. Розпізнаю фразеологізми, навчаюся вживати їх у мовленні. Повторення вживання синонімів і антонімів в усному та писемному мовленні..

Українська мова

Для кого: 4 Клас

24.10.2021

466

109

2

Опис документу:

Презентація до уроку української мови 4 клас НУШ. До підручника М. Вашуленко. Фразеологізми. Розпізнаю фразеологізми, навчаюся вживати їх у мовленні. Повторення синонімів і антонімів в усному та писемному мовленні.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Фразеологізми. Розпізнаю фразеологізми, навчаюся вживати їх у мовленні. 4 клас
Слайд № 1

Фразеологізми. Розпізнаю фразеологізми, навчаюся вживати їх у мовленні. 4 клас

Речення за метою висловлювання - Головні члени речення – це… Багатозначні слова – це… Пряме та переносне значення слів – це… Синоніми – це… Антонім...
Слайд № 2

Речення за метою висловлювання - Головні члени речення – це… Багатозначні слова – це… Пряме та переносне значення слів – це… Синоніми – це… Антоніми – це… Пам’ятаємо

Бб ба бу бе аб ай йд ди ик байдики Каліграфічна хвилинка
Слайд № 3

Бб ба бу бе аб ай йд ди ик байдики Каліграфічна хвилинка

Слайд № 4

Накивати п'ятами – утекти. Ні пари з уст – мовчати. Байдики бити – ледарювати. Фразеологізми
Слайд № 5

Накивати п'ятами – утекти. Ні пари з уст – мовчати. Байдики бити – ледарювати. Фразеологізми

Вправа 1 с. 44 Установіть відповідність між поданими фразеологізмами та їхніми значеннями і запишіть. Давати прочухана Пасти задніх Оббивати пороги...
Слайд № 6

Вправа 1 с. 44 Установіть відповідність між поданими фразеологізмами та їхніми значеннями і запишіть. Давати прочухана Пасти задніх Оббивати пороги Хапати за душу Позакладало вуха дуже сварити. постійно ходити. хвилювати кого-небудь. хтось не чує. відставати.

Вправа 2 с. 44 Із поданих сполучень слів випишіть лише фразеологізми. Робота в парах Зарубати на носі, бити в барабан, робити з мухи слона, купити ...
Слайд № 7

Вправа 2 с. 44 Із поданих сполучень слів випишіть лише фразеологізми. Робота в парах Зарубати на носі, бити в барабан, робити з мухи слона, купити квиток, чудовий край, народитися в сорочці, швидко йти, як мокре горить.

Вправа 3 с. 45 У поданих реченнях замість виділених слів використайте доречні фразеологізми. Утворені речення запишіть. Тато дуже втомився після ва...
Слайд № 8

Вправа 3 с. 45 У поданих реченнях замість виділених слів використайте доречні фразеологізми. Утворені речення запишіть. Тато дуже втомився після важкої роботи. Дівчинка розповіла про пригоди похапцем. Брат попросив сестру мовчати. Довідка Тримати язик за зубами; не чув ні рук ні ніг; п'яте через десяте.

Гра “Вилучте “зайвий” вислів” ані пари з вуст мовчанку справляти набрати в рот води обвести навколо пальця ламати голову теревені вести баляси точи...
Слайд № 9

Гра “Вилучте “зайвий” вислів” ані пари з вуст мовчанку справляти набрати в рот води обвести навколо пальця ламати голову теревені вести баляси точити торочити небилиці Доберіть слово-синонім до кожної групи фразеологізмів.

Вправа 5 с. 45 Прочитайте сталі сполучення слів. Установіть відповідність між фразеологізмами та антонімами. теревені правити вбивати клин як бджіл...
Слайд № 10

Вправа 5 с. 45 Прочитайте сталі сполучення слів. Установіть відповідність між фразеологізмами та антонімами. теревені правити вбивати клин як бджіл у вулику аж горить під руками намотати на вус мало забути повільно мовчати мирити

Домашнє завдання Вправа 6 с. 45 Намалювати малюнок до фразеологізма
Слайд № 11

Домашнє завдання Вправа 6 с. 45 Намалювати малюнок до фразеологізма

Як ви попрацювали? Було легко Не все вдалося Було важко
Слайд № 12

Як ви попрацювали? Було легко Не все вдалося Було важко

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.