Презентація до уроку українська мова на тему : Поняття предметності

Опис документу:
Мета: ознайомити учнів з поняттям предметності на прикладах іменників, утворених від прикметників, дієслів; розвивати мовлення школярів; збагачувати словниковий запас; виховувати старанність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
ПОНЯТТЯ ПРЕДМЕТНОСТІ
Слайд № 1

ПОНЯТТЯ ПРЕДМЕТНОСТІ

Прочитайте текст. Виправте помилки і запишіть. РЕДАГУВАННЯ ТЕКСТУ
Слайд № 2

Прочитайте текст. Виправте помилки і запишіть. РЕДАГУВАННЯ ТЕКСТУ

Он пасіка. Коло пахучих лип михась. Біля тину песик булька. На вулику котик мурчик. Собака бровко скоса на нього поглядає. Хлопчик покликав друзів ...
Слайд № 3

Он пасіка. Коло пахучих лип михась. Біля тину песик булька. На вулику котик мурчик. Собака бровко скоса на нього поглядає. Хлопчик покликав друзів і разом пішли до дідуся тараса.

ХВИЛИНКА КАЛІГРАФІЇ Гг Гг Гг Го Гв Гл ог го гр ге іг мг В горішнику горішина Горішками обвішана. Оришка й Тимошко Струшують горішки. Чітко і правил...
Слайд № 4

ХВИЛИНКА КАЛІГРАФІЇ Гг Гг Гг Го Гв Гл ог го гр ге іг мг В горішнику горішина Горішками обвішана. Оришка й Тимошко Струшують горішки. Чітко і правильно промовляйте скоромовку. Знайдіть спільнокореневі слова, позначте в них корінь.

Підкресліть букви, що позначають глухі приголосні звуки. Назвіть іменники в скоромовці. Поясніть, чому деякі з них написані з великої букви.
Слайд № 5

Підкресліть букви, що позначають глухі приголосні звуки. Назвіть іменники в скоромовці. Поясніть, чому деякі з них написані з великої букви.

ПОЯСНЕННЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ БЕСІДИ Назвіть предмети, які ви можете побачити, почути, до яких можна доторкнутися. До якої частини мови вони належать?
Слайд № 6

ПОЯСНЕННЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ БЕСІДИ Назвіть предмети, які ви можете побачити, почути, до яких можна доторкнутися. До якої частини мови вони належать?

Загальні іменники, які ви назвали, називають конкретні предмети. А є загальні іменники, які не можна сприйняти органами чуття.
Слайд № 7

Загальні іменники, які ви назвали, називають конкретні предмети. А є загальні іменники, які не можна сприйняти органами чуття.

Прочитайте слова лівої колонки. Прочитайте слова правої колонки. Від якої частини мови утворені слова другої колонки? РОБОТА ЗА ВПРАВОЮ 259 (С. 107)
Слайд № 8

Прочитайте слова лівої колонки. Прочитайте слова правої колонки. Від якої частини мови утворені слова другої колонки? РОБОТА ЗА ВПРАВОЮ 259 (С. 107)

ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ТЕОРЕТИЧНИМ МАТЕРІАЛОМ (С. 107) Від яких частин мови можуть утворюватися іменники? Що вони називають? На які питання відповідають та...
Слайд № 9

ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ТЕОРЕТИЧНИМ МАТЕРІАЛОМ (С. 107) Від яких частин мови можуть утворюватися іменники? Що вони називають? На які питання відповідають такі іменники?

РОБОТА ЗА ВПРАВОЮ 260 (С. 107) Прочитайте текст, розкриваючи дужки. Чи здогадалися ви, як називається ця казка? Хто її автор? Де жила дівчинка?
Слайд № 10

РОБОТА ЗА ВПРАВОЮ 260 (С. 107) Прочитайте текст, розкриваючи дужки. Чи здогадалися ви, як називається ця казка? Хто її автор? Де жила дівчинка?

На чому вона спала? Що їла та пила Дюймовочка? Які зміни відбулися в лісі з настанням зими? Як почувалася Дюймовочка?
Слайд № 11

На чому вона спала? Що їла та пила Дюймовочка? Які зміни відбулися в лісі з настанням зими? Як почувалася Дюймовочка?

ДОБИРАННЯ СПІЛЬНОКОРЕНЕВИХ ІМЕННИКІВ Випишіть виділені слова з тексту вправи 260. До яких частин мови вони належать? Доберіть до них спільнокоренев...
Слайд № 12

ДОБИРАННЯ СПІЛЬНОКОРЕНЕВИХ ІМЕННИКІВ Випишіть виділені слова з тексту вправи 260. До яких частин мови вони належать? Доберіть до них спільнокореневі іменники.

Спишіть перший абзац тексту з вправи 260, розкриваючи дужки. Підкресліть слова з протилежним значенням. ВИБІРКОВЕ СПИСУВАННЯ ІЗ ЗАВДАННЯМ
Слайд № 13

Спишіть перший абзац тексту з вправи 260, розкриваючи дужки. Підкресліть слова з протилежним значенням. ВИБІРКОВЕ СПИСУВАННЯ ІЗ ЗАВДАННЯМ

Підкресліть головні члени речення в передостанньому реченні. Установіть зв’язок слів у першому реченні (усно).
Слайд № 14

Підкресліть головні члени речення в передостанньому реченні. Установіть зв’язок слів у першому реченні (усно).

РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ Складіть твір-мініатюру за планом. Доберіть до нього заголовок 1. Зима прийшла. 2. Замерзла пташка. 3. Турботливі діти....
Слайд № 15

РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ Складіть твір-мініатюру за планом. Доберіть до нього заголовок 1. Зима прийшла. 2. Замерзла пташка. 3. Турботливі діти. 4. Пташка зацвірінчала.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
2
6
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!