Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Тема уроку : Технологія створення дизайн - проекту 10 клас Марченкова О.Ю КЗОНВО № 113 ДМР м. Дніпро
Усне опитування учнів: 1. Назвіть комплекс вимог дизайну, що ставляться до об’єктів технологічної діяльності. 2. У чому полягає основна мета художнього конструювання? 3. Назвіть основні принципи художнього конструювання. 4. Поясніть сутність художньо-конструкторського аналізу та його значення в художньому конструюванні.
Вивчення нового матеріалу: План: 1. Вимоги до дизайн-проекту. 2. Аналіз проекту. 3. Етапи і стадії розроблення дизайн-проекту.
Етапи дизайн-проектування: І. Попередній аналіз та складання технічного завдання ІІ. Попередній аналіз та розробка художньо - конструкторської пропозиції ІІІ. Ескізний проект ІV. Художньо-конструкторський проект V. Робоче проектування та авторський нагляд VІ. Експертиза
Практична робота «Проектування виробів за правилом «Золотого перерізу» Матеріали та інструменти: 1. Креслярський папір. 2. Креслярські інструменти. 3. Гуаш, кольорові олівці, пензлики. Завдання до практичної роботи: за індивідуальним завданням розробити та виконати на кресленні у визначеному масштабі зображення нескладних меблів або комплекту меблів.
Послідовність виконання роботи 1. Користуючись підручником, повторити, як користуватися «Золотим перерізом» у художньому конструюванні. 2. Відповідно до заданого виробу виконати графічне зображення проекту меблів у наступній послідовності: а) виконати ескізне зображення в масштабі трьох виглядів меблів; б) проаналізувати зображення з точки зору пропорційності, перевірити основні параметри та габаритні розміри на відповідність правилу «Золотого перерізу»; в) виконати зображення трьох виглядів меблів на креслярському папері формату А3; г) указати параметри зон досягнення та габаритні розміри; д) виконати об’ємне зображення меблів, що проектуються.
Метод «Мікрофон» Метод "Мікрофон" надає можливість кожному і кожній сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію. Правила проведення такі: ·говорити має тільки той чи та, у кого "символічний" мікрофон," · відповіді не коментуються і не оцінюються; · коли хтось висловлюється, інші не можуть говорити або викрикувати з місця.
вирішення проблем проектування від найменшого елементу конструкції до глобальних великих і навіть утопічних ідей. соціальна привабливість.
Ергономіка — легкість у використанні об'єкта дизайну Інтерфейс користувача — психологічні особливості оператора, що працює з об'єктом дизайну Останні тенденції — застосування нових технологій в дизайні для спрощення його інших завдань.
Отже, об'єкт дизайну — річ, що модифікується завдяки дизайну у напрямку вирішення проблем проектування або соціальної привабливості. Так, під час автотюнингу об'єктом дизайну є авто, яке може видозмінюватися як у бік кращих технічних характеристик, так і у бік кращого «сучаснішого» вигляду
Успішне її виконання запорука вдалого майбутнього проекту, створення якісної продукції, що буде мати попит і з часом буде реалізованою в серійне виробництво.
збору інформації про об’єкт технологічної діяльності, який потрібно розробити. ознайомлення із завданням
щоб за мінімально відведений термін зібрати максимальну кількість інформації про об’єкт проектування — основні характеристики, загальний вигляд форми конструкції найкращих зразків виробів аналогічного типу об’єкта проектування. Джерелом інформації можуть бути : публікації у вітчизняних та закордонних виданнях, каталоги промислових фірм та відомих виставок, зразки асортименту різноманітних фірм, інформація з Інтернету тощо.
Проектування сучасних об’єктів технологічної діяльності — це процес вирішення складного комплексу пов’язаних між собою завдань, з одного боку, — техніко-економічними, інженерними вимогами, з другого — споживчими потребами людини. Дослідження споживчих властивостей об’єктів, а також, урахування соціальних вимог, що до них ставляться, дозволяють визначити конкретні вимоги до якості виробів, які проектуються.
гігієнічні, антропометричні, фізіологічні і психофізіологічні, психологічні.
дизайнер починає розробляти попередню художньо-конструкторську пропозицію. Цей процес відбувається паралельно з поглибленим аналізом вихідних проектних даних. ефективний збір інформації. На основі зібраної інформації складається перелік умов. Ці умови об'єднуються в групи — відповідно до проблемних напрямків роботи. Результатом цього етапу роботи дизайнера є обґрунтовані варіанти художньо-конструкторських пропозицій.
а) короткий опис варіантів з обґрунтуванням кожного; б) перелік інформаційного та наукового матеріалів, які були використані; в) макети й моделі, які були виконані на етапі художньо-конструкторського ескізування; г) схеми ергономічних обґрунтувань; д) колірні таблиці тощо.
Після затвердження художньо-конструкторського проекту дизайнер обробляє креслення і принципи систематизації складних поверхонь виробу, складає супроводжувальну документацію, розробляє робочі креслення, за якими виготовлятимуть виріб.
Унаслідок проведеного комплексного врахування всіх вимог та узгодження окремих вимог між собою дизайнер має внести в проект такі якості об'єкта, які мають зробити його оптимальним для споживання.
У СКЛАД ХУДОЖНЬО-КОНСТРУКТОРСЬКОГО ПРОЕКТУ ВХОДЯТЬ НАСТУПНІ МАТЕРІАЛИ:
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»