Презентація до уроку: "Сполучені Штати Америки у 1920-х – 1930-х рр.", 10 клас

Опис документу:
Після уроку учень зможе: - характеризувати епоху процвітання «Проспериті» в США; - пояснювати поняття «Сухий закон», «республіканці», «Велика депресія», «фондова біржа»; - визначати причини Великої депресії, Світової економічної кризи ; - називати наочні прояви кризи в США в 1929-1939 рр.; - знати хронологічні межі епохи процвітання, Великої депресії, «Нового курсу» Ф.Рузвельта; - аналізувати заходи (реформи) «Нового курсу» президента Рузвельта, порівнювати їх із заходами попередників

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Сполучені Штати Америки у 1920-х – 1930-х роках
Слайд № 2

Сполучені Штати Америки у 1920-х – 1930-х роках

Цілі уроку: - характеризувати епоху «Проспериті» в США; - пояснювати поняття «Сухий закон», «республіканці», «Велика депресія», «фондова біржа»; - ...
Слайд № 3

Цілі уроку: - характеризувати епоху «Проспериті» в США; - пояснювати поняття «Сухий закон», «республіканці», «Велика депресія», «фондова біржа»; - визначати причини Великої депресії, економічної кризи 1929-1939 рр.; - називати наочні прояви кризи; - знати хронологічні межі епохи процвітання, Великої депресії, «Нового курсу» Ф.Рузвельта; - аналізувати заходи «Нового курсу» Рузвельта, порівнювати їх із заходами попередніх президентів, давати оцінку; - робити висновок про важливість джерел отримання інформації, каналів її отримання, критичного ставлення до сталих уявлень про історичні події та діячів “

Слайд № 4

Слайд № 5

На карикатурі людина з саксофоном – президент Калвін Кулідж. А танцюристка з вусами це великий бізнес. Завдання: поясніть ідею карикатури
Слайд № 6

На карикатурі людина з саксофоном – президент Калвін Кулідж. А танцюристка з вусами це великий бізнес. Завдання: поясніть ідею карикатури

У назві заняття цих людей немає спини, а є інша частина тіла. Яка?
Слайд № 7

У назві заняття цих людей немає спини, а є інша частина тіла. Яка?

Обраний 1928 року президентом великий бізнесмен Герберт Гувер сказав, що «країна з оптимізмом дивиться у майбутнє», бо це була доба «Проспериті».
Слайд № 8

Обраний 1928 року президентом великий бізнесмен Герберт Гувер сказав, що «країна з оптимізмом дивиться у майбутнє», бо це була доба «Проспериті».

Причини економічної кризи 1.криза перевиробництва 2.криза кредитування 3.спекулятивний бум цін на акції
Слайд № 9

Причини економічної кризи 1.криза перевиробництва 2.криза кредитування 3.спекулятивний бум цін на акції

Велика депресія – період в історії США, що почався у 1929 та закінчився наприкінці 1930-х років та характеризувався загальним спадом економіки: зго...
Слайд № 10

Велика депресія – період в історії США, що почався у 1929 та закінчився наприкінці 1930-х років та характеризувався загальним спадом економіки: згортанням виробництва, безробіттям, банкрутством підприємств, пригніченим психологічним станом суспільства»

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Новим президентом США став член демократичної партії Франклін Делано Рузвельт
Слайд № 17

Новим президентом США став член демократичної партії Франклін Делано Рузвельт

«Головне, чого нам треба боятися – це самого страху», - сказав Рузвельт і почав свій «Новий курс»
Слайд № 18

«Головне, чого нам треба боятися – це самого страху», - сказав Рузвельт і почав свій «Новий курс»

Основні заходи «Нового курсу» Рузвельта: 1.перевірка банків і обмеження їх ініціативи 2.створення фонду гарантування внесків 3.обезцінення долара 4...
Слайд № 19

Основні заходи «Нового курсу» Рузвельта: 1.перевірка банків і обмеження їх ініціативи 2.створення фонду гарантування внесків 3.обезцінення долара 4.НИРА – кодекси чесної конкуренції 5.заборона на скорочення робочого дня і зменшення зарплатні 6.створення величезних картелів під державним керуванням 7.ААА – підтримка фермерів, компенсації від держави, звільнення їх від боргів 8.профспілки, громадські роботи, підняття субсидій, страхування, пенсії

ВИСНОВОК щодо «Нового курсу» 1.Повне втручання держави в економіку 2.наступ на великий бізнес 3.створення системи соцзахисту 4.перерозподіл доходів...
Слайд № 20

ВИСНОВОК щодо «Нового курсу» 1.Повне втручання держави в економіку 2.наступ на великий бізнес 3.створення системи соцзахисту 4.перерозподіл доходів 5.порятунок нужденних і бідних

? Висновки Чому різняться результати голосування? Що б ви думали про Рузвельта і новий курс, якщо б не було надано антидайджест? Як саме треба став...
Слайд № 21

? Висновки Чому різняться результати голосування? Що б ви думали про Рузвельта і новий курс, якщо б не було надано антидайджест? Як саме треба ставитися до інформації, яку отримаєш? Що і де шукати? А щодо нашого першого питання на початку уроку після відеоролика? Про довге безхмарне життя американців?

Цілі уроку: - характеризувати епоху «Проспериті» в США; - пояснювати поняття «Сухий закон», «республіканці», «Велика депресія», «фондова біржа»; - ...
Слайд № 22

Цілі уроку: - характеризувати епоху «Проспериті» в США; - пояснювати поняття «Сухий закон», «республіканці», «Велика депресія», «фондова біржа»; - визначати причини Великої депресії, економічної кризи 1929-1939 рр.; - називати наочні прояви кризи; - знати хронологічні межі епохи процвітання, Великої депресії, «Нового курсу» Ф.Рузвельта; - аналізувати заходи «Нового курсу» Рузвельта, порівнювати їх із заходами попередніх президентів, давати оцінку; - робити висновок про важливість джерел отримання інформації, каналів її отримання, критичного ставлення до сталих уявлень про історичні події та діячів “

Дякую і домашнє завдання 1.П. 8 прочитати, вміти відповісти після п. на питання, вклеїти картки в зошит, 2.Проаналізувати як оцінюють Герберта Гуве...
Слайд № 23

Дякую і домашнє завдання 1.П. 8 прочитати, вміти відповісти після п. на питання, вклеїти картки в зошит, 2.Проаналізувати як оцінюють Герберта Гувера підручник та інші джерела. Скласти за зразком дайджест плюсів та мінусів політики Гувера. Зробити свої висновки

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!