Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Урок розвитку зв′язного мовлення Переказ “РОМАШКА” Підготувала вчитель початкових класів КЗ Верхівцевського НВК Попова Л. П.
Наче сонце, серединка, пелюстків біла хустинка. Знає бджілка і мурашка, що звуть квіточку ...
РОМАШКА - символ традиційного вибору за принципом «любить - не любить». І цьому вибору довіряється вже яке покоління закоханих! Ромашці довіряють, як довіряють Сонцю. Бо в неї є дуже важливий сонячний елемент - золота серцевина...
РОМАШКИ Навесні Ліда і Оля вирішили у дворі розбити клумбу. Сестри скопали грядку і засіяли її насінням ромашки.
Дівчата старанно доглядали квітник: пололи бур'ян, в спеку поливали.
Якось вранці Оля і Ліда зупинилися біля розквітлих квіток і побачили, що ромашки - дуже ніжні. Голівки їх, неначе маленькі жовті сонечка з білосніжними промінчиками. Листя - ніби прозоре зелене мереживо.
В кожній квіточці - крапелька роси, а в ній блакитне небо і пухнасті хмарки пливуть. Над ними весело кружляли бджілки.
Сестрички спочатку захотіли нарвати ромашок в букет, але подумали, що зірвані квіти швидко зів'януть. Тоді не почують вони співу пташок, не побачать сонечка, бджілок і навіть їх.
Дівчата вирішили, що ромашки – чудові квіти, нехай собі ростуть.
- Хто і де вирішив розбити клумбу? - Як дівчата доглядали квітник? - Що якось вранці побачили Оля і Ліда? - З чим дівчатка порівняли голівку і листочки ромашки?
- Що відображалося в крапельці роси? - Хто весело кружляв над квітами? - Що спочатку захотіли зробити сестри? - Що вирішили дівчата?
Доберіть синоніми квітник - кружляли бджілки - блакитне небо - спека - клумба літали бджілки жара голубе небо
Доберіть прикметники Квіти Ромашки Голівки промінчики хмарки
ПЛАН Що навесні зробили Оля і Ліда? Як дівчата доглядали клумбу? Які квіти побачили вранці сестри? Хто літав над ромашками? Що захотіли зробити дівчатка? Яке рішення прийняли сестри?
Орфографічна підготовка навесні, вранці, старанно, засіяли, прозоре мереживо, зів'януть.
- Якими словами автор називає Ліду і Олю? Дівчатка, сестрички, вони.
Складання«Сенкану». Іменник. 2 прикметники. Порівняння. Речення. Асоціація.
Ромашка За легендою, ромашки – це не просто квіти, це маленькі парасольки степових гномів. Почнеться в степу прохолодний літній дощ, заховається все живе: і комахи, і бджоли, і мурашки. Тільки добрий гномик не боїться дощу. Він зриває парасольку – ромашку та йде степом, тримаючи її над головою. Дзвінко падають краплі на квітку, збігають цівками з ніжних тремтливих пелюсток, а гном залишається сухим і веселим навіть під найсильнішим дощем.
Іще 150 років тому ромашку демонстрували глядачам як дивовижну і рідкісну з далекої Америки. В Україні, вона з’явилася випадково. Зерно пшениці, засмічене насінням ромашки, засипали в мішки та повезли з Америки. У мішках виявилися дірки, у вагонах – щілини, і дрібне насіннячко цих квітів розсипалося по залізничному полотну. А невдовзі американська ромашка розсіялася вздовж колії, укривши землю м’яким, кучерявим, терпкувато – запашним килимом.
Перечитай написаний переказ, уважно перевір. Виправ помилки, якщо вони є .
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»