Презентація до уроку розвитку зв´язного мовлення. Переказ"Ромашка"

Опис документу:
Дана презентація до уроку розвитку зв´язного мовлення який навчатиме учнів мистецтву переказувати, вмінню послідовно переповідати сюжет тексту, логічно, зв’язано викладати думки, сприятиме збагаченню лексичного запасу і активізуватиме його , вчитиме складати план тексту, сприятиме закріпленню граматичних знань, правописних навичок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Урок розвитку зв′язного мовлення Переказ “РОМАШКА” Підготувала вчитель початкових класів КЗ Верхівцевського НВК Попова Л. П.
Слайд № 1

Урок розвитку зв′язного мовлення Переказ “РОМАШКА” Підготувала вчитель початкових класів КЗ Верхівцевського НВК Попова Л. П.

Наче сонце, серединка,  пелюстків біла хустинка.  Знає бджілка і мурашка,  що звуть квіточку ...
Слайд № 2

Наче сонце, серединка,  пелюстків біла хустинка.  Знає бджілка і мурашка,  що звуть квіточку ...

РОМАШКА - символ традиційного вибору за принципом «любить - не любить». І цьому вибору довіряється вже яке покоління закоханих! Ромашці довіряють, ...
Слайд № 3

РОМАШКА - символ традиційного вибору за принципом «любить - не любить». І цьому вибору довіряється вже яке покоління закоханих! Ромашці довіряють, як довіряють Сонцю. Бо в неї є дуже важливий сонячний елемент - золота серцевина...

РОМАШКИ      Навесні Ліда і Оля вирішили у дворі розбити клумбу. Сестри скопали грядку і засіяли її насінням ромашки.  
Слайд № 4

РОМАШКИ      Навесні Ліда і Оля вирішили у дворі розбити клумбу. Сестри скопали грядку і засіяли її насінням ромашки.  

Дівчата старанно доглядали квітник: пололи бур'ян, в спеку поливали.  
Слайд № 5

Дівчата старанно доглядали квітник: пололи бур'ян, в спеку поливали.  

Якось вранці Оля і Ліда зупинилися біля розквітлих квіток і побачили, що ромашки - дуже   ніжні.    Голівки їх, неначе маленькі жовті сонечка з біл...
Слайд № 6

Якось вранці Оля і Ліда зупинилися біля розквітлих квіток і побачили, що ромашки - дуже   ніжні.    Голівки їх, неначе маленькі жовті сонечка з білосніжними промінчиками. Листя - ніби прозоре зелене мереживо.

В кожній квіточці - крапелька роси, а в ній блакитне небо і пухнасті хмарки пливуть. Над ними весело кружляли  бджілки.              
Слайд № 7

В кожній квіточці - крапелька роси, а в ній блакитне небо і пухнасті хмарки пливуть. Над ними весело кружляли  бджілки.              

Слайд № 8

Сестрички спочатку захотіли нарвати ромашок в букет, але подумали, що зірвані квіти швидко зів'януть. Тоді не почують вони співу пташок, не побачат...
Слайд № 9

Сестрички спочатку захотіли нарвати ромашок в букет, але подумали, що зірвані квіти швидко зів'януть. Тоді не почують вони співу пташок, не побачать сонечка, бджілок і навіть їх.             

Дівчата вирішили, що ромашки – чудові квіти, нехай собі ростуть.    
Слайд № 10

Дівчата вирішили, що ромашки – чудові квіти, нехай собі ростуть.    

  - Хто і де вирішив розбити клумбу?  - Як дівчата доглядали квітник?  - Що якось вранці побачили Оля і Ліда?    - З чим дівчатка порівняли голівку...
Слайд № 11

  - Хто і де вирішив розбити клумбу?  - Як дівчата доглядали квітник?  - Що якось вранці побачили Оля і Ліда?    - З чим дівчатка порівняли голівку і листочки ромашки?      

- Що відображалося в крапельці роси?    - Хто весело кружляв над квітами? - Що спочатку захотіли зробити сестри? - Що вирішили дівчата?
Слайд № 12

- Що відображалося в крапельці роси?    - Хто весело кружляв над квітами? - Що спочатку захотіли зробити сестри? - Що вирішили дівчата?

  Доберіть синоніми  квітник -    кружляли бджілки -          блакитне небо -            спека -   клумба   літали бджілки жара голубе небо
Слайд № 13

  Доберіть синоніми  квітник -    кружляли бджілки -          блакитне небо -            спека -   клумба   літали бджілки жара голубе небо

Доберіть прикметники Квіти Ромашки Голівки промінчики хмарки
Слайд № 14

Доберіть прикметники Квіти Ромашки Голівки промінчики хмарки

                             ПЛАН Що навесні зробили Оля і Ліда? Як дівчата доглядали клумбу? Які квіти побачили вранці сестри? Хто літав над ромаш...
Слайд № 15

                             ПЛАН Що навесні зробили Оля і Ліда? Як дівчата доглядали клумбу? Які квіти побачили вранці сестри? Хто літав над ромашками? Що захотіли зробити дівчатка? Яке рішення прийняли сестри?

Орфографічна підготовка навесні, вранці, старанно,  засіяли, прозоре мереживо, зів'януть.
Слайд № 16

Орфографічна підготовка навесні, вранці, старанно,  засіяли, прозоре мереживо, зів'януть.

 -  Якими словами автор називає Ліду і Олю? Дівчатка, сестрички, вони.
Слайд № 17

 -  Якими словами автор називає Ліду і Олю? Дівчатка, сестрички, вони.

Складання«Сенкану». Іменник.                               2  прикметники.               Порівняння.                         Речення.              ...
Слайд № 18

Складання«Сенкану». Іменник.                               2  прикметники.               Порівняння.                         Речення.                                Асоціація.                               

Ромашка              За легендою, ромашки – це не просто квіти, це маленькі парасольки степових гномів. Почнеться в степу прохолодний літній дощ, з...
Слайд № 19

Ромашка              За легендою, ромашки – це не просто квіти, це маленькі парасольки степових гномів. Почнеться в степу прохолодний літній дощ, заховається все живе: і комахи, і бджоли, і мурашки. Тільки добрий гномик не боїться дощу. Він зриває парасольку – ромашку та йде степом, тримаючи її над головою. Дзвінко падають краплі на квітку, збігають цівками з ніжних тремтливих пелюсток, а гном залишається сухим і веселим навіть під найсильнішим дощем.

             Іще 150 років тому ромашку демонстрували глядачам як дивовижну і рідкісну з далекої Америки.             В Україні, вона з’явилася вип...
Слайд № 20

             Іще 150 років тому ромашку демонстрували глядачам як дивовижну і рідкісну з далекої Америки.             В Україні, вона з’явилася випадково. Зерно пшениці, засмічене насінням ромашки, засипали в мішки  та повезли з Америки. У мішках виявилися дірки, у вагонах – щілини, і  дрібне насіннячко цих квітів розсипалося по залізничному  полотну. А невдовзі американська ромашка розсіялася  вздовж  колії, укривши землю м’яким, кучерявим, терпкувато – запашним килимом.

Перечитай написаний переказ, уважно перевір. Виправ помилки, якщо вони є .
Слайд № 21

Перечитай написаний переказ, уважно перевір. Виправ помилки, якщо вони є .

Слайд № 22

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.