Презентація до уроку розвитку зв´язного мовлення Переказ "Петрусева пшениця ."

Опис документу:
Дана презентація до уроку розвитку зв´язного мовлення який навчатиме учнів мистецтву переказувати, вмінню послідовно переповідати сюжет тексту, логічно, зв’язано викладати думки, сприятиме збагаченню лексичного запасу і активізуватиме його , вчитиме складати план тексту, сприятиме закріпленню граматичних знань, правописних навичок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Урок зв′язного мовлення Переказ “Петрусева пшениця” Підготувала вчитель початкових класів КЗ Верхівцевського НВК Попова Л. П.
Слайд № 1

Урок зв′язного мовлення Переказ “Петрусева пшениця” Підготувала вчитель початкових класів КЗ Верхівцевського НВК Попова Л. П.

Маю жовтий вусок, золотий колосок,  Буде з мене мука й паляниця м'яка.  (Пшениця)
Слайд № 2

Маю жовтий вусок, золотий колосок,  Буде з мене мука й паляниця м'яка.  (Пшениця)

Чому текст називається “Петрусева пшениця”?
Слайд № 3

Чому текст називається “Петрусева пшениця”?

Петрусева пшениця Задумав Петрусь великий колосок пшениці виростити. Він поклав у землю зернину й водичкою поливав.
Слайд № 4

Петрусева пшениця Задумав Петрусь великий колосок пшениці виростити. Він поклав у землю зернину й водичкою поливав.

Виросла пшениця вища за хлопчика. Колосок був великий і важкий. Щодня бігає Петрик дивитися, чи не дозріла пшениця. Татові хвалиться, що його колос...
Слайд № 5

Виросла пшениця вища за хлопчика. Колосок був великий і важкий. Щодня бігає Петрик дивитися, чи не дозріла пшениця. Татові хвалиться, що його колосок найбільший у світі.

Одного разу Петрусь навідався до пшениці. Хлопчик мало не заплакав. Вітер зламав стебло. Тато заспокоїв сина. Він повів Петруся в поле й показав ши...
Слайд № 6

Одного разу Петрусь навідався до пшениці. Хлопчик мало не заплакав. Вітер зламав стебло. Тато заспокоїв сина. Він повів Петруся в поле й показав широкий океан пшениці. Вітер котив нивою золоті хвилі. .

Хлопчик дізнався від тата, що одна стеблина – беззахисна. Коли їх багато, вони одна одну підтримують. І вирішив посіяти Петрик цілу жменю зернин.
Слайд № 7

Хлопчик дізнався від тата, що одна стеблина – беззахисна. Коли їх багато, вони одна одну підтримують. І вирішив посіяти Петрик цілу жменю зернин.

- Що задумав виростити Петрусь? - Що хлопчик зробив із зерниною? - Яка виросла пшениця? - Який був колосок? - Чому бігає щодня Петрик дивитись на п...
Слайд № 8

- Що задумав виростити Петрусь? - Що хлопчик зробив із зерниною? - Яка виросла пшениця? - Який був колосок? - Чому бігає щодня Петрик дивитись на пшеницю? - Чим хвалиться хлопчик татові?

Слайд № 9

- Куди одного разу навідався Петрик? - Що зробив вітер? - Куди повів тато Петруся і що показав?
Слайд № 10

- Куди одного разу навідався Петрик? - Що зробив вітер? - Куди повів тато Петруся і що показав?

- Що котив вітер нивою? - Про що дізнався хлопчик від тата? - Коли стеблини підтримують одна одну? - Що вирішив зробити Петрик?
Слайд № 11

- Що котив вітер нивою? - Про що дізнався хлопчик від тата? - Коли стеблини підтримують одна одну? - Що вирішив зробити Петрик?

План. 1. Петрусь задумав виростити пшеницю. 2. Вітер зламав стебло. 3. Один колос – беззахисний. 4. Вирішив хлопчик посіяти жменю зерна.  
Слайд № 12

План. 1. Петрусь задумав виростити пшеницю. 2. Вітер зламав стебло. 3. Один колос – беззахисний. 4. Вирішив хлопчик посіяти жменю зерна.  

Словникова робота: зернина, Петрусь, пшениця, поливав, хвалиться, мільйон. Одна стеблина, беззахисна, одна одну підтримують,
Слайд № 13

Словникова робота: зернина, Петрусь, пшениця, поливав, хвалиться, мільйон. Одна стеблина, беззахисна, одна одну підтримують,

Підберіть прикметники колосок- великий пшениця- вища хвилі- золоті океан- широкий стеблина- беззахисна
Слайд № 14

Підберіть прикметники колосок- великий пшениця- вища хвилі- золоті океан- широкий стеблина- беззахисна

. Прислів′я Яка пшениця, така й паляниця.  Без хліба половина обіда. Де хліб і вода, там нема голода. На чорній землі білий хліб родить. Найсмачніш...
Слайд № 15

. Прислів′я Яка пшениця, така й паляниця.  Без хліба половина обіда. Де хліб і вода, там нема голода. На чорній землі білий хліб родить. Найсмачніший хліб од свого мозоля .

Не кидайсь хлібом... Не кидайсь хлібом, він святий! – в суворості ласкавій, бувало каже дід старий малечі кучерявій. - Не грайся хлібом, то ж бо гр...
Слайд № 16

Не кидайсь хлібом... Не кидайсь хлібом, він святий! – в суворості ласкавій, бувало каже дід старий малечі кучерявій. - Не грайся хлібом, то ж бо гріх! - іще до немовляти, щасливий стримуючи сміх, бувало каже мати. Бо красен труд, хоч рясен піт, бо жита дух медовий життя несе у людський світ і людські родить мови. Хто зерно сіє золоте, в землі палку невтому, той сам пшеницею зросте на полі вселюдському.

Коли починаємо писати з абзацу? Пригадай!
Слайд № 17

Коли починаємо писати з абзацу? Пригадай!

написаний переказ, уважно перевір. Виправ помилки, якщо вони є (с. 56) Перечитай написаний переказ, уважно перевір. Виправ помилки, якщо вони є .
Слайд № 18

написаний переказ, уважно перевір. Виправ помилки, якщо вони є (с. 56) Перечитай написаний переказ, уважно перевір. Виправ помилки, якщо вони є .

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.