Презентація до уроку розвитку зв´язного мовлення Переказ "Осінь за вікном чарівну казку пише" ."

Опис документу:
Дана презентація до уроку розвитку зв´язного мовлення який навчатиме учнів мистецтву переказувати, вмінню послідовно переповідати сюжет тексту, логічно, зв’язано викладати думки, сприятиме збагаченню лексичного запасу і активізуватиме його , вчитиме складати план тексту, сприятиме закріпленню граматичних знань, правописних навичок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Урок розвитку зв′язного мовлення Переказ “Осінь за вікном казку чарівну пише” Підготувала вчитель початкових класів КЗ Верхівцевського НВК Попова Л...
Слайд № 1

Урок розвитку зв′язного мовлення Переказ “Осінь за вікном казку чарівну пише” Підготувала вчитель початкових класів КЗ Верхівцевського НВК Попова Л. П.

. Загадка Тремчу, тремчу - змерзаю,  Холодним всім вітрам  Сорочку золотую  По клаптику роздам.
Слайд № 2

. Загадка Тремчу, тремчу - змерзаю,  Холодним всім вітрам  Сорочку золотую  По клаптику роздам.

Народні прикмети про осінь -Вологе літо й тепла осінь — на довгу зиму. -Пізній листопад — на сувору тривалу зиму. -Жовтневий грім — на малосніжну з...
Слайд № 3

Народні прикмети про осінь -Вологе літо й тепла осінь — на довгу зиму. -Пізній листопад — на сувору тривалу зиму. -Жовтневий грім — на малосніжну зиму. - Багато жолудів на дубі — буде холодна зима.

Легенда про Осінь За народним переказом, Осінь – старша дочка Сонця. Вона останньою залишила батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року...
Слайд № 4

Легенда про Осінь За народним переказом, Осінь – старша дочка Сонця. Вона останньою залишила батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року. Посилаючи Осінь на Землю, Сонце сказало їй: - Забирай усе своє багатство. Я віддаю тобі і все своє золото. Будь щедрою і люди полюблять тебе.

Осінь за вікном казку чарівну пише Оксанка прокинулась рано. Підійшла до вікна, привідкрила фіранку і ... здивувалась. Все навкруги перетворилось н...
Слайд № 5

Осінь за вікном казку чарівну пише Оксанка прокинулась рано. Підійшла до вікна, привідкрила фіранку і ... здивувалась. Все навкруги перетворилось на чарівну осінню казку.

Тепле лагідне сонечко дивилося у вікно привітно і весело.У високому синьому небі пливли білі хмарки. Повітря напоєне пахощами, які бувають тільки в...
Слайд № 6

Тепле лагідне сонечко дивилося у вікно привітно і весело.У високому синьому небі пливли білі хмарки. Повітря напоєне пахощами, які бувають тільки восени. А все навколо розмальоване теплими барвами.

Торкнулася невидимка своїм пензлем до дерев, кущів, трав і вони одяглися в розкішне казкове вбрання. Ось вкрився багрянцем клен. Мов свічки палахко...
Слайд № 7

Торкнулася невидимка своїм пензлем до дерев, кущів, трав і вони одяглися в розкішне казкове вбрання. Ось вкрився багрянцем клен. Мов свічки палахкотять білокорі берези. Пожовкло листя на ясенах, в’язах і осиках. Кораловими китицями горить горобина, красується калина.

Побувала осінь і біля річки, бо золотом сяє вербове листя. Тільки ялинка так і не перевдяглася, а залишилася в своєму зеленому платтячку.У дворі па...
Слайд № 8

Побувала осінь і біля річки, бо золотом сяє вербове листя. Тільки ялинка так і не перевдяглася, а залишилася в своєму зеленому платтячку.У дворі палав квітник розмаїттям кольорів. За ним виднівся багряний садок.

Осінь за вікном казку чарівну пише - подумала Оксанка.
Слайд № 9

Осінь за вікном казку чарівну пише - подумала Оксанка.

-Коли прокинулась Оксанка? - Чому вона здивувалась? - На що перетворилось все навкруги? - Яке було сонечко? - Що воно робило? - Що пливло у синьому...
Слайд № 10

-Коли прокинулась Оксанка? - Чому вона здивувалась? - На що перетворилось все навкруги? - Яке було сонечко? - Що воно робило? - Що пливло у синьому небі?

- Якими пахощами напоєне повітря? - Чим все було розмальоване? - До чого доторкнулася невидимка пензлем? - Що зробили дерева, кущі, трави? - Чим вк...
Слайд № 11

- Якими пахощами напоєне повітря? - Чим все було розмальоване? - До чого доторкнулася невидимка пензлем? - Що зробили дерева, кущі, трави? - Чим вкрився клен? - Як палахкотіли білокорі берези?

- На яких деревах пожовкло листя? - Які стоять горобина та калина? - Що робила осінь біля річки? - У якому платті стоїть ялинка? - Як палав квітник...
Слайд № 12

- На яких деревах пожовкло листя? - Які стоять горобина та калина? - Що робила осінь біля річки? - У якому платті стоїть ялинка? - Як палав квітник? - Що за ним виднілось? - Що подумала Оксанка?

План 1.Казка за фіранкою. 2.Вітання сонечка і неба. 3.Осіннє розмаїття фарб. 4. Оксанчині думки.
Слайд № 13

План 1.Казка за фіранкою. 2.Вітання сонечка і неба. 3.Осіннє розмаїття фарб. 4. Оксанчині думки.

Орфографічна підготовка. Фіранка, здивувалась, навкруги,привітно, розмальоване, багрянець, палахкотять, кораловий, вбрання, перевдяглася, розмаїття...
Слайд № 14

Орфографічна підготовка. Фіранка, здивувалась, навкруги,привітно, розмальоване, багрянець, палахкотять, кораловий, вбрання, перевдяглася, розмаїття, високе, напоєне, багатство.

Доберіть синоніми Палахкотять Повітря напоєне Прокинулась Синьому небі Пахощі Красується калина
Слайд № 15

Доберіть синоніми Палахкотять Повітря напоєне Прокинулась Синьому небі Пахощі Красується калина

Індивідуальна допомога учням: - набір опорних слів до кожного абзацу.
Слайд № 16

Індивідуальна допомога учням: - набір опорних слів до кожного абзацу.

Перечитай написаний переказ, уважно перевір. Виправ помилки, якщо вони є .
Слайд № 17

Перечитай написаний переказ, уважно перевір. Виправ помилки, якщо вони є .

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи комунікативної компетентності молодшого школяра. Практичні матеріали»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.