Презентація до уроку розвитку зв´язного мовлення Переказ" Граченя"

Опис документу:
Дана презентація до уроку розвитку зв´язного мовлення який навчатиме учнів мистецтву переказувати, вмінню послідовно переповідати сюжет тексту, логічно, зв’язано викладати думки, сприятиме збагаченню лексичного запасу і активізуватиме його , вчитиме складати план тексту, сприятиме закріпленню граматичних знань, правописних навичок.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Урок зв′язного мовлення Переказ “Граченя” Підготувала вчитель початкових класів КЗ Верхівцевського НВК Попова Л. П.
Слайд № 1

Урок зв′язного мовлення Переказ “Граченя” Підготувала вчитель початкових класів КЗ Верхівцевського НВК Попова Л. П.

Складіть прислів′я Як птиць не гусениць багато буде. ЗАГАДКА Чорний пан за плугом ходить,  Черв’яків, жуків знаходить,  Сторож вірний, друг полів, ...
Слайд № 2

Складіть прислів′я Як птиць не гусениць багато буде. ЗАГАДКА Чорний пан за плугом ходить,  Черв’яків, жуків знаходить,  Сторож вірний, друг полів,  Перший вісник теплих днів. 

Грак - типовий житель Євразії. Тривалість життя: до 22 років., Дорослі граки - практично всеїдні птахи. Вони харчуються комахами, фруктами, черв'як...
Слайд № 3

Грак - типовий житель Євразії. Тривалість життя: до 22 років., Дорослі граки - практично всеїдні птахи. Вони харчуються комахами, фруктами, черв'яками, насінням, гризунами та зернами злаків. У колонії граків існує певний порядок, відповідно до якого, старі та досвідченіші птахи гніздуються в центрі, а по краях знаходяться гнізда молодих. Завдяки цьому гнізда в центрі краще захищені.

 Граки разом з іншими представниками родини воронових наділені високими розумовими здібностями. Так, в одному з досліджень граки не могли дістатитс...
Слайд № 4

 Граки разом з іншими представниками родини воронових наділені високими розумовими здібностями. Так, в одному з досліджень граки не могли дістатится до хробака, який плавав у вузькій високій склянці з водою. Птахи здогадалися кидати камінці у склянку. Граки швидко зрозуміли, що чим більші камінці будуть у воді, тим швидше підійметься її рівень. Граки – корисні птахи, вони знищують безліч гризунів і шкідливих комах. У пошуках їжі, вони відлітають від своїх гнізд на відстань 3 і більше кілометрів. Будьмо і ми їхніми друзями! 

Слайд № 5

Асоціативний кущ чорний пташеня зграя червяк весна гніздо жива природа
Слайд № 6

Асоціативний кущ чорний пташеня зграя червяк весна гніздо жива природа

Граченя  Під час грози блискавка відчахнула від ясена гілку, на якій було грачине гніздо.
Слайд № 7

Граченя  Під час грози блискавка відчахнула від ясена гілку, на якій було грачине гніздо.

Випало з гнізда граченя і, мабуть, загинуло б, та його підібрав Дмитрик. 
Слайд № 8

Випало з гнізда граченя і, мабуть, загинуло б, та його підібрав Дмитрик. 

Узяв хлопчик коробку з-під торта, намостив сінця і посадив туди пташеня. Так і підростало воно поволеньки. Дмитрик давав йому розмочену в молоці бу...
Слайд № 9

Узяв хлопчик коробку з-під торта, намостив сінця і посадив туди пташеня. Так і підростало воно поволеньки. Дмитрик давав йому розмочену в молоці булку, а мама ще й сиром, салатом та яєчним жовтком підгодовувала. 

Згодом з’явились у дворі маленькі каченята. Граченя почало пастися з ними.  Під осінь молодий грачок уже добре літав. А потім, як дихнуло прохолодо...
Слайд № 10

Згодом з’явились у дворі маленькі каченята. Граченя почало пастися з ними.  Під осінь молодий грачок уже добре літав. А потім, як дихнуло прохолодою, пристав до грачиної зграї і полетів у вирій. 

Вірить Дмитрусь, що навесні його вихованець повернеться і обов’язково постукає до них у вікно. 
Слайд № 11

Вірить Дмитрусь, що навесні його вихованець повернеться і обов’язково постукає до них у вікно. 

 - Що сталося під час грози?  - Хто підібрав граченя?  - Чому він це зробив?  - Куди поклав хлопчик пташку?  - Навіщо він намостив у коробку сінця?
Слайд № 12

 - Що сталося під час грози?  - Хто підібрав граченя?  - Чому він це зробив?  - Куди поклав хлопчик пташку?  - Навіщо він намостив у коробку сінця?

- Як доглядав Дмитрик за пташкою?  - Чим годувала граченя мама?  - З ким згодом почав пастися молодий грачок?  - Що було восени?  - У що вірить Дми...
Слайд № 13

- Як доглядав Дмитрик за пташкою?  - Чим годувала граченя мама?  - З ким згодом почав пастися молодий грачок?  - Що було восени?  - У що вірить Дмитрусь? 

- Хто головні герої твору?  - Який це текст за метою?  - Яка його тема?  - Що хотів нам сказати автор?  - Яка головна думка твору? До чого він нас ...
Слайд № 14

- Хто головні герої твору?  - Який це текст за метою?  - Яка його тема?  - Що хотів нам сказати автор?  - Яка головна думка твору? До чого він нас закликає?  - Як би ви вчинили на місці хлопчика? 

Підібрать прикметники Гніздо грачине Булка розмочена у молоці Жовток яєчний Каченята маленькі Грачок молодий Зграя грачина
Слайд № 15

Підібрать прикметники Гніздо грачине Булка розмочена у молоці Жовток яєчний Каченята маленькі Грачок молодий Зграя грачина

Складання«Сенкану». Іменник.                             2  прикметники.             Порівняння.     Речення.   Асоціація.                       
Слайд № 16

Складання«Сенкану». Іменник.                             2  прикметники.             Порівняння.     Речення.   Асоціація.                       

  Добір синонімів  Граченя –  Дмитрик – Відчахнула – Поволеньки – Дихнуло прохолодою- Пристав – Вирій-
Слайд № 17

  Добір синонімів  Граченя –  Дмитрик – Відчахнула – Поволеньки – Дихнуло прохолодою- Пристав – Вирій-

ПЛАН  1. Граченя в біді.  2. Догляд за пташкою.  3. Дружба з каченятами.  4. У вирій.  5. Віра Дмитрика. 
Слайд № 18

ПЛАН  1. Граченя в біді.  2. Догляд за пташкою.  3. Дружба з каченятами.  4. У вирій.  5. Віра Дмитрика. 

Орфографічна підготовка відчахнула ,грачине гніздо, граченя мабуть,   узяв коробку, з-під, намостив сінця, пташеня, поволеньки , розмочену ,  
Слайд № 19

Орфографічна підготовка відчахнула ,грачине гніздо, граченя мабуть,   узяв коробку, з-під, намостив сінця, пташеня, поволеньки , розмочену ,  

згодом, з’явились, каченята, дихнуло пристав до зграї, полетів у вирій ,навесні , вихованець, повернеться, обов’язково ,постукає.  
Слайд № 20

згодом, з’явились, каченята, дихнуло пристав до зграї, полетів у вирій ,навесні , вихованець, повернеться, обов’язково ,постукає.  

Самоперевірка робіт за пам’яткою  1. Чи чітко передано думку?  2. Чи використано повтори?  3. Чи всі слова використані доречно? 
Слайд № 21

Самоперевірка робіт за пам’яткою  1. Чи чітко передано думку?  2. Чи використано повтори?  3. Чи всі слова використані доречно? 

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.