Презентація до уроку розвитку зв´язного мовлення. Переказ" Горобчик "

Опис документу:
Дана презентація до уроку розвитку зв´язного мовлення який навчатиме учнів мистецтву переказувати, вмінню послідовно переповідати сюжет тексту, логічно, зв’язано викладати думки, сприятиме збагаченню лексичного запасу і активізуватиме його , вчитиме складати план тексту, сприятиме закріпленню граматичних знань, правописних навичок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Переказ тексту за планом та опорними словами Підготувала вчитель початкових класів КЗ Верхівцевського НВК Попова Л. П.
Слайд № 1

Переказ тексту за планом та опорними словами Підготувала вчитель початкових класів КЗ Верхівцевського НВК Попова Л. П.

Слайд № 2

І.С.Тургєнєв “Горобець”
Слайд № 3

І.С.Тургєнєв “Горобець”

Я повертався з полювання. Попереду стежкою біг мій пес.
Слайд № 4

Я повертався з полювання. Попереду стежкою біг мій пес.

Раптом собака спинив ходу. Почав підкрадатися, ніби почув дичину. Я пішов уздовж стежки і побачив горобчика. Вітер дуже розгойдував дерево і гороб’...
Слайд № 5

Раптом собака спинив ходу. Почав підкрадатися, ніби почув дичину. Я пішов уздовж стежки і побачив горобчика. Вітер дуже розгойдував дерево і гороб’ятко випало з гнізда.

Мій собака поволі наближався до нього. Раптом старий горобець упав перед самою його мордою. Раз чи два стрибнув просто до пащі пса.
Слайд № 6

Мій собака поволі наближався до нього. Раптом старий горобець упав перед самою його мордою. Раз чи два стрибнув просто до пащі пса.

Горобець кинувся рятувати своє дитя. Все його маленьке тіло тремтіло. Він гинув, але хотів урятувати своє дитя.
Слайд № 7

Горобець кинувся рятувати своє дитя. Все його маленьке тіло тремтіло. Він гинув, але хотів урятувати своє дитя.

Я відкликав собаку.
Слайд № 8

Я відкликав собаку.

— Про кого розповів мисливець? — Як собака зреагував на горобчика? — Хто кинувся рятувати пташку? — Як можна оцінити вчинок дорослого горобця?
Слайд № 9

— Про кого розповів мисливець? — Як собака зреагував на горобчика? — Хто кинувся рятувати пташку? — Як можна оцінити вчинок дорослого горобця?

Поділ тексту на частини складання плану — Про кого йдеться у зачині? — Яка головна подія сталася в основній частині? — Чим завершується текст?
Слайд № 10

Поділ тексту на частини складання плану — Про кого йдеться у зачині? — Яка головна подія сталася в основній частині? — Чим завершується текст?

План 1. Повернення з полювання. 2. Мале пташеня. 3. Вчинок мисливця.
Слайд № 11

План 1. Повернення з полювання. 2. Мале пташеня. 3. Вчинок мисливця.

Орфографічна підготовка Полювання, стежкою, горобчика, дерево, гороб’ятко, тремтіло, хотів урятувати. Поясніть правопис поданих слів.
Слайд № 12

Орфографічна підготовка Полювання, стежкою, горобчика, дерево, гороб’ятко, тремтіло, хотів урятувати. Поясніть правопис поданих слів.

Гра «Розкрий дужки»  (з) полювання — ...  (з) гнізда — ...  (до) нього — ...  (до) пащі — ... 
Слайд № 13

Гра «Розкрий дужки»  (з) полювання — ...  (з) гнізда — ...  (до) нього — ...  (до) пащі — ... 

Лексична підготовка  — Поясніть значення слів.  — Доберіть до них синоніми  Попереду — (переді мною)  спинив ходу (зупинився) 
Слайд № 14

Лексична підготовка  — Поясніть значення слів.  — Доберіть до них синоніми  Попереду — (переді мною)  спинив ходу (зупинився) 

дичину — (здобич)  вздовж — (по стежці)  поволі — (тихо, спокійно)  мордою — (пащею) 
Слайд № 15

дичину — (здобич)  вздовж — (по стежці)  поволі — (тихо, спокійно)  мордою — (пащею) 

Пунктуаційна підготовка  — Прочитайте речення.  — Зверніть увагу на розділові знаки.  — Як ви вважаєте, чому в цьому реченні стоїть кома?  Він гину...
Слайд № 16

Пунктуаційна підготовка  — Прочитайте речення.  — Зверніть увагу на розділові знаки.  — Як ви вважаєте, чому в цьому реченні стоїть кома?  Він гинув, але хотів урятувати своє дитя. 

Усний переказ тексту учнями Опорні слова: полювання, попереду, спинив ходу, почув дичину; горобеня, випало, собака наближався горобець упав; стрибн...
Слайд № 17

Усний переказ тексту учнями Опорні слова: полювання, попереду, спинив ходу, почув дичину; горобеня, випало, собака наближався горобець упав; стрибнув до пащі; рятувати; тіло тремтіло; гинув, але рятував; відкликав собаку. 

Самоперевірка робіт за пам’яткою  1. Чи чітко передано думку?  2. Чи використано повтори?  3. Чи всі слова використані доречно? 
Слайд № 18

Самоперевірка робіт за пам’яткою  1. Чи чітко передано думку?  2. Чи використано повтори?  3. Чи всі слова використані доречно? 

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Соціальне партнерство закладу позашкільної освіти та сім’ї»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.