Презентація до уроку природознавства у 5 класі з теми "Взаємозв*язки між організмами в природі"

Опис документу:
Презентація може бути використана як супровід до уроку природознавства у 5 класі по темі "Взаємозв*язки між організмами в природі". В презентації розглядаються питання як чинники живої природи впливають на організми, корисні та шкідливі зв*язки між організмами, вивчається також питання угруповання організмів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Взаємозв'язки між організмами в природі. Савенко В.В. вчитель географії КЗ “ Кам*янська ЗСШІ” ЗОР
Слайд № 1

Взаємозв'язки між організмами в природі. Савенко В.В. вчитель географії КЗ “ Кам*янська ЗСШІ” ЗОР

Взаємозв'язки між організмами в природі
Слайд № 2

Взаємозв'язки між організмами в природі

Чинники живої природи – різноманітні впливи організмів один на одного Харчові зв'язки – зв'язки, пов'язані з живленням (харчуванням). 1. Зелені рос...
Слайд № 3

Чинники живої природи – різноманітні впливи організмів один на одного Харчові зв'язки – зв'язки, пов'язані з живленням (харчуванням). 1. Зелені рослини — заєць — вовк. 2. Зелені рослини — жук — синиця — яструб. 3. Зелені рослини (водорості) — дафнії — карась — щука

Слайд № 4

Харчові зв'язки колорадський жук з'їдає листки картоплі дятел вишукує комах під корою дерева вовк (лисиця) полює на зайця поїдання рослин тваринами
Слайд № 5

Харчові зв'язки колорадський жук з'їдає листки картоплі дятел вишукує комах під корою дерева вовк (лисиця) полює на зайця поїдання рослин тваринами

Зв'язки між організмами КОРИСНІ ШКІДЛИВІ Сойка живиться плодами горобини Паразит – шкідливий організм, що приносить шкоду іншому організму
Слайд № 6

Зв'язки між організмами КОРИСНІ ШКІДЛИВІ Сойка живиться плодами горобини Паразит – шкідливий організм, що приносить шкоду іншому організму

Угрупування – групи взаємопов'язаних між собою організмів, які живуть на певній ділянці місцевості Рослинні угрупування утворюють рослини певної мі...
Слайд № 7

Угрупування – групи взаємопов'язаних між собою організмів, які живуть на певній ділянці місцевості Рослинні угрупування утворюють рослини певної місцевості, які взаємодіють між собою Тваринні угрупування утворюють тварини певної місцевості, які взаємодіють між собою

Ярусність лісу – пристосування рослин до умов різного освітлення
Слайд № 8

Ярусність лісу – пристосування рослин до умов різного освітлення

Що зайве? Чому? Вода, камінь, ромашка, повітря. Телевізор, комп'ютер, планшет, береза. Зорі, стіл, супутники, астероїди. Прочитайте, запам'ятайте, ...
Слайд № 9

Що зайве? Чому? Вода, камінь, ромашка, повітря. Телевізор, комп'ютер, планшет, береза. Зорі, стіл, супутники, астероїди. Прочитайте, запам'ятайте, повторіть. Грунт, жива природа, природознавство, небесні тіла, середовище життя.

Які тварини зображені на малюнках? кріт окунь сонечко кінь капустянка (бабка) личинка хруща метелик дощовий черв'як сокіл летюча миша
Слайд № 10

Які тварини зображені на малюнках? кріт окунь сонечко кінь капустянка (бабка) личинка хруща метелик дощовий черв'як сокіл летюча миша

Хто де живе (назвіть середовища життя тварин)? Середовище життя Водне середовище Грунт – як середовище життя Наземно-повітряне середовище восьминіг...
Слайд № 11

Хто де живе (назвіть середовища життя тварин)? Середовище життя Водне середовище Грунт – як середовище життя Наземно-повітряне середовище восьминіг лев собака Дощовий черв'як метелик щука ворона ящірка кріт

1. Складіть правила поведінки в природі. 2. Складіть правила поведінки в лісі. 3. Зібрати за даною темою малюнки, вірші. Читати п. 45 (стор.199-205...
Слайд № 12

1. Складіть правила поведінки в природі. 2. Складіть правила поведінки в лісі. 3. Зібрати за даною темою малюнки, вірші. Читати п. 45 (стор.199-205), відповідати на питання. Вивчити правила.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»