Презентація до уроку-практикуму «Правопис прикметників. Тренувальні вправи.» (6 клас)

Українська мова

Для кого: 6 Клас

08.02.2020

2206

127

0

Опис документу:
Презентація до уроку української мови в 6 класі «Правопис прикметників. Тренувальні вправи.» містить матеріал для закріплення навчального матеріалу щодо правопису прикметників. За допомогою презентації учитель цікаво та змістовно проведе заняття. Інтерактивні вправи, завдання пошукового характеру, самостійна робота дозволяють виявити рівень засвоєння навчального матеріалу кожного учня.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Правопис прикметників. Тренувальні вправи.
Слайд № 1

Правопис прикметників. Тренувальні вправи.

Очікування На уроці мене чекає… Від уроку очікую… Видумуй, пробуй і твори! Розум, фантазію прояви! Активним і уважним будь І про кмітливість не заб...
Слайд № 2

Очікування На уроці мене чекає… Від уроку очікую… Видумуй, пробуй і твори! Розум, фантазію прояви! Активним і уважним будь І про кмітливість не забудь!

Мовний диктант 1. Жовтогарячим, червоно-жовте. 2.Разом і через дефіс. 3.Разом. 4.Бо воно утворене від рівноправних слів. 5.Через дефіс. 6. 3-поверх...
Слайд № 3

Мовний диктант 1. Жовтогарячим, червоно-жовте. 2.Разом і через дефіс. 3.Разом. 4.Бо воно утворене від рівноправних слів. 5.Через дефіс. 6. 3-поверховий.

Вибірковий диктант Завдання: виписати лише ті прикметники, які без НЕ не вживаються.   Нещадний ,невисокий, невпинний, некрасивий, недорогий, невга...
Слайд № 4

Вибірковий диктант Завдання: виписати лише ті прикметники, які без НЕ не вживаються.   Нещадний ,невисокий, невпинний, некрасивий, недорогий, невгамовний, нерадісний, нездарний, непроглядний, немічний, неширокий, непотрібний, ненависний, негайний, недорогий.

Вправа “Збагачуємо словниковий склад” До наведених слів дібрати синоніми, пояснити правопис прикметників із НЕ. Поясніть лексичне значення слова не...
Слайд № 5

Вправа “Збагачуємо словниковий склад” До наведених слів дібрати синоніми, пояснити правопис прикметників із НЕ. Поясніть лексичне значення слова нечулий. Не/яскравий – не/реальний - не/звичайний - не/широкий - не/довгий - не/цікавий - не/чемний - не/чулий -

1.Жадібно всмоктувала земля (житє)дайне тепло, тяглась до сонця незчисленними голками прорості, (ясно)фіалковими гронами бузку, смолистим листом то...
Слайд № 6

1.Жадібно всмоктувала земля (житє)дайне тепло, тяглась до сонця незчисленними голками прорості, (ясно)фіалковими гронами бузку, смолистим листом тополь і синюватими стрілками соснових паростків. (Біло)крилими кораблями пливли (сліпучо)білі хмари, швидко(швидко) громадились над обрієм димчастими гірськими кряжами (З. Тулуб). 2. На півдні, біля неспокійного Чорного моря, запломеніли буйним вогнем (рожево)блакитні квіти мигдалю. 

Слайд № 7

Четверте зайве Знайдіть у кожному рядку зайве слово. Поясніть. 1. Розум…ий, бід…ий, сторо…ій, жадіб..ий. 2. Істи…ий, кі…ий, щогоди…ий, мир…ий. 3. П...
Слайд № 8

Четверте зайве Знайдіть у кожному рядку зайве слово. Поясніть. 1. Розум…ий, бід…ий, сторо…ій, жадіб..ий. 2. Істи…ий, кі…ий, щогоди…ий, мир…ий. 3. Парка…ий, голос…ий, ваго…ий, цикло..ий. 4. Магнітофо…ий, вантаж…ий, холод…ий, кабінет…ий. 5. Заліз..ий, безтала…ий, полотня…ий, хмар…ий.

Розкрийте значення фразеологізмів. Визначте у фразеологізмах прикметники, поясніть їх правопис. 1 група – рання пташка. 2 група – сонне царство. 3 ...
Слайд № 9

Розкрийте значення фразеологізмів. Визначте у фразеологізмах прикметники, поясніть їх правопис. 1 група – рання пташка. 2 група – сонне царство. 3 група – будувати повітряні замки.

Творче завдання «Пазли» 1.Зима… 2.За вікнами не/озора ніч, нескінче(н,нн)а зимова ніч. 3.Не сплять у далекому небі не/зліче(н,нн)і зорі. 4.Їй снить...
Слайд № 10

Творче завдання «Пазли» 1.Зима… 2.За вікнами не/озора ніч, нескінче(н,нн)а зимова ніч. 3.Не сплять у далекому небі не/зліче(н,нн)і зорі. 4.Їй сниться весня(н, нна)а пора. 5.Під старою вишнею стоїть накритий снігом не/легкий, а важкий жовто/гарячий вулик, в ньому -маленька со(н,нн)а бджілка. 6.На деревах срібний іній, а на землі – пухкий сніг. 7.Підхоплені вітря(н,нн)ою мелодією заметілі, біло/блакитні сніжинки швидко/швидко кружляють у веселому танку.

Творче завдання «Пазли» Зима… На деревах срібний іній, а на землі – пухкий сніг. Підхоплені вітря(н,нн)ою мелодією заметілі, біло/блакитні сніжинки...
Слайд № 11

Творче завдання «Пазли» Зима… На деревах срібний іній, а на землі – пухкий сніг. Підхоплені вітря(н,нн)ою мелодією заметілі, біло/блакитні сніжинки швидко/швидко кружляють у веселому танку. За вікнами не/озора ніч, нескінче(н,нн)а зимова ніч. Не сплять у далекому небі не/зліче(н,нн)і зорі. Під старою вишнею стоїть накритий снігом не/легкий, а важкий жовто/гарячий вулик, в ньому - маленька со(н,нн)а бджілка. Їй сниться весня(н, нн)а пора.

Сьогодні на уроці я … Я навчаюся для..…
Слайд № 12

Сьогодні на уроці я … Я навчаюся для..…

Повторити параграф 47-49, вправа 406 (І,ІІ)
Слайд № 13

Повторити параграф 47-49, вправа 406 (І,ІІ)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.