і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Презентація до уроку "Письмове множення на трицифрове число. Розв язування задач" за освітнім проектом "Росток"

Презентація до уроку "Письмове множення на трицифрове число. Розв язування задач" за освітнім проектом "Росток"

Опис презентації окремими слайдами:
Математика 3 клас
Слайд № 1

Математика 3 клас

Слайд № 2

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

ПЕРЕВІРКА домашнього завдання Завдання 11, ст. 23 Я 140 + 60 – 280 : 7 * 5 = ____ Г 90 * 3 + 20 – 140 : 5 = ____ А (400 – 25 * 3 * 2 ) : 10 = ____ ...
Слайд № 6

ПЕРЕВІРКА домашнього завдання Завдання 11, ст. 23 Я 140 + 60 – 280 : 7 * 5 = ____ Г 90 * 3 + 20 – 140 : 5 = ____ А (400 – 25 * 3 * 2 ) : 10 = ____ І (17 + 7 * 9 + 5 * 8 ) : 40 = ____ Р 130 * 2 – 360 : 30 = ____ Ц (270 – 240 : 4 * 3 ) : 9 = ____ ____________________

Слайд № 7

Слайд № 8

20591 30264 2805 2002640 202650004 2490 202640 2004150 ЗНАЙДІТЬ РІЗНИЦЮ НАЙБІЛЬШОГО ТА НАЙМЕНШОГО З ЦИХ ЧИСЕЛ
Слайд № 9

20591 30264 2805 2002640 202650004 2490 202640 2004150 ЗНАЙДІТЬ РІЗНИЦЮ НАЙБІЛЬШОГО ТА НАЙМЕНШОГО З ЦИХ ЧИСЕЛ

Слайд № 10

Слайд № 11

Письмове множення на трицифрове число. Розв’язування задач
Слайд № 12

Письмове множення на трицифрове число. Розв’язування задач

ФОРМУЛИ ОБЧИСЛЕННЯ S = _______ C = _______ v = _______ a = _______ t = _______ n = _______ A = _______ v = _______ t = _______ Виконай обчислення п...
Слайд № 13

ФОРМУЛИ ОБЧИСЛЕННЯ S = _______ C = _______ v = _______ a = _______ t = _______ n = _______ A = _______ v = _______ t = _______ Виконай обчислення письмово. 900 – 17 * 26 = 805 – 23 * 34 = 704 – 32 * 19 =

Слайд № 14

Об'єкт S V t Автобус Поїзд
Слайд № 15

Об'єкт S V t Автобус Поїзд

І 340 * 750 = С 5970 * 500 = Ф 408 * 509 = Т 239 * 694= В 608 * 782 =
Слайд № 16

І 340 * 750 = С 5970 * 500 = Ф 408 * 509 = Т 239 * 694= В 608 * 782 =

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Слайд № 17

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

До річки швидко ми спустились,                 Нахилились та умились.     Побачили камінці —                             Потримали у руці,         ...
Слайд № 18

До річки швидко ми спустились,                 Нахилились та умились.     Побачили камінці —                             Потримали у руці,                                     Потім кинули у воду.                             Перестрибнули колоду.                         Почали всі разом плавать. Руками — раз, це брас. .                      Одною, другою рукою — це кроль. Усі, як один, пливемо, як дельфін. На берег вийшли, і потому                       Ми вирушаємо додому. 

Слайд № 19

а=60см b=50см с=40см V=? с b а
Слайд № 20

а=60см b=50см с=40см V=? с b а

ЗАВДАННЯ Задумали число. До нього додали 19, суму помножили на 5 і від одержаного добутку відняли 16. Вийшло 139. Яке число задумали?
Слайд № 21

ЗАВДАННЯ Задумали число. До нього додали 19, суму помножили на 5 і від одержаного добутку відняли 16. Вийшло 139. Яке число задумали?

Слайд № 22

Слайд № 23

Домашнє завдання задача 1 (б), ст. 24 завдання 4, ст. 25
Слайд № 24

Домашнє завдання задача 1 (б), ст. 24 завдання 4, ст. 25

*
Слайд № 25

*

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація до уроку математики за освітнім проектом "Росток" (3 клас)
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Математика
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    281
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    RU630447
  • Вподобань
    0
Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь