+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

Презентація до уроку "Письмове множення на трицифрове число. Розв язування задач" за освітнім проектом "Росток"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Математика 3 клас
Слайд № 1

Математика 3 клас

Слайд № 2

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

ПЕРЕВІРКА домашнього завдання Завдання 11, ст. 23 Я 140 + 60 – 280 : 7 * 5 = ____ Г 90 * 3 + 20 – 140 : 5 = ____ А (400 – 25 * 3 * 2 ) : 10 = ____ ...
Слайд № 6

ПЕРЕВІРКА домашнього завдання Завдання 11, ст. 23 Я 140 + 60 – 280 : 7 * 5 = ____ Г 90 * 3 + 20 – 140 : 5 = ____ А (400 – 25 * 3 * 2 ) : 10 = ____ І (17 + 7 * 9 + 5 * 8 ) : 40 = ____ Р 130 * 2 – 360 : 30 = ____ Ц (270 – 240 : 4 * 3 ) : 9 = ____ ____________________

Слайд № 7

Слайд № 8

20591 30264 2805 2002640 202650004 2490 202640 2004150 ЗНАЙДІТЬ РІЗНИЦЮ НАЙБІЛЬШОГО ТА НАЙМЕНШОГО З ЦИХ ЧИСЕЛ
Слайд № 9

20591 30264 2805 2002640 202650004 2490 202640 2004150 ЗНАЙДІТЬ РІЗНИЦЮ НАЙБІЛЬШОГО ТА НАЙМЕНШОГО З ЦИХ ЧИСЕЛ

Слайд № 10

Слайд № 11

Письмове множення на трицифрове число. Розв’язування задач
Слайд № 12

Письмове множення на трицифрове число. Розв’язування задач

ФОРМУЛИ ОБЧИСЛЕННЯ S = _______ C = _______ v = _______ a = _______ t = _______ n = _______ A = _______ v = _______ t = _______ Виконай обчислення п...
Слайд № 13

ФОРМУЛИ ОБЧИСЛЕННЯ S = _______ C = _______ v = _______ a = _______ t = _______ n = _______ A = _______ v = _______ t = _______ Виконай обчислення письмово. 900 – 17 * 26 = 805 – 23 * 34 = 704 – 32 * 19 =

Слайд № 14

Об'єкт S V t Автобус Поїзд
Слайд № 15

Об'єкт S V t Автобус Поїзд

І 340 * 750 = С 5970 * 500 = Ф 408 * 509 = Т 239 * 694= В 608 * 782 =
Слайд № 16

І 340 * 750 = С 5970 * 500 = Ф 408 * 509 = Т 239 * 694= В 608 * 782 =

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Слайд № 17

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

До річки швидко ми спустились,                 Нахилились та умились.     Побачили камінці —                             Потримали у руці,         ...
Слайд № 18

До річки швидко ми спустились,                 Нахилились та умились.     Побачили камінці —                             Потримали у руці,                                     Потім кинули у воду.                             Перестрибнули колоду.                         Почали всі разом плавать. Руками — раз, це брас. .                      Одною, другою рукою — це кроль. Усі, як один, пливемо, як дельфін. На берег вийшли, і потому                       Ми вирушаємо додому. 

Слайд № 19

а=60см b=50см с=40см V=? с b а
Слайд № 20

а=60см b=50см с=40см V=? с b а

ЗАВДАННЯ Задумали число. До нього додали 19, суму помножили на 5 і від одержаного добутку відняли 16. Вийшло 139. Яке число задумали?
Слайд № 21

ЗАВДАННЯ Задумали число. До нього додали 19, суму помножили на 5 і від одержаного добутку відняли 16. Вийшло 139. Яке число задумали?

Слайд № 22

Слайд № 23

Домашнє завдання задача 1 (б), ст. 24 завдання 4, ст. 25
Слайд № 24

Домашнє завдання задача 1 (б), ст. 24 завдання 4, ст. 25

*
Слайд № 25

*

Опис документу:
Презентація до уроку математики за освітнім проектом "Росток" (3 клас)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти