• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Презентація до уроку навчання грамоти 1 клас НУШ"Вірші про літо Алли Свашенко, Анатолія Зарудного. Борис Харчук «Ромашка"

Презентація до уроку навчання грамоти 1 клас НУШ"Вірші про літо Алли Свашенко, Анатолія Зарудного. Борис Харчук «Ромашка"

Опис документу:
Ознайомити дітей із новими творами про літо.Вчити виразно читати твори.Спостерігати за вживанням у тексті образних слів під час опису картин природи.Розвивати зв'язне мовлення,висловлення власного враження від прочитаного.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Вірші про літо Алли Свашенко, Анатолія Зарудного. Борис Харчук «Ромашка». Вчитель початкових класів ОЗ “Горьківський ЗПЗСО” Синьоока Віра Олександр...
Слайд № 1

Вірші про літо Алли Свашенко, Анатолія Зарудного. Борис Харчук «Ромашка». Вчитель початкових класів ОЗ “Горьківський ЗПЗСО” Синьоока Віра Олександрівна

Повідомлення загальної теми уроку - Сьогодні ми починаємо вивчати останній розділ. Відгадайте загадку. Відгадка підкаже, про що сьогодні ми будемо ...
Слайд № 2

Повідомлення загальної теми уроку - Сьогодні ми починаємо вивчати останній розділ. Відгадайте загадку. Відгадка підкаже, про що сьогодні ми будемо читати. В небі ластівка летить, В лісі листя шелестить, Воду п’є лелека. Сонце палить. Спека. Дозріває жито. Вже настало… (літо). Ігор Січовик

- Подивіться, яке яскраве сонечко завітало до нас на урок. Зберіть букви на його промінцях і прочитайте назву теми уроку.
Слайд № 3

- Подивіться, яке яскраве сонечко завітало до нас на урок. Зберіть букви на його промінцях і прочитайте назву теми уроку.

Послухайте загадки про літо. Які ознаки даної пори року тут згадуються? Сонце пече, Липа цвіте, Жито дозріває – Коли це буває? Зрілі вишні у садку ...
Слайд № 4

Послухайте загадки про літо. Які ознаки даної пори року тут згадуються? Сонце пече, Липа цвіте, Жито дозріває – Коли це буває? Зрілі вишні у садку І сунички у ліску, теплі дні, барвисті квіти нам дарує щедре … (літо).

Послухайте вірш Василя Кравчука. Чи можна вважати його закличкою? ЛІТО Здрастуй, літо, миле літо! Сій нам дощиком крізь сито. Дай нам квітів і медк...
Слайд № 5

Послухайте вірш Василя Кравчука. Чи можна вважати його закличкою? ЛІТО Здрастуй, літо, миле літо! Сій нам дощиком крізь сито. Дай нам квітів і медку. Сонце викупай в ставку. Миле літо, любе літо, Ждемо всі тебе з привітом.

Слайд № 6

Слайд № 7

Читання віршів, обговорення їхнього змісту. Запитання до вірша Алли Свашенко. 1. Які ознаки літа згадуються? 2. Як слід розуміти вислів «гляне личк...
Слайд № 8

Читання віршів, обговорення їхнього змісту. Запитання до вірша Алли Свашенко. 1. Які ознаки літа згадуються? 2. Як слід розуміти вислів «гляне личко суниці»? 3.«Вишня вдягне намисто». Про яке намисто йдеться? 4. Який настрій у вірша? Запитання до вірша Анатолія Зарудного. 1. Які ознаки літа згадуються? 2. Як слід розуміти вислів «літо випиває роси»? 3. «Літо золоте». Що може своїм кольором нагадувати золото? 4. Який настрій у вірша?

Борис Харчук «Ромашка» Відгадування загадки. Біленька корзинка, І дно золотисте. В корзинці росинка І сонечко чисте. (Ромашка) Марія Познанська - З...
Слайд № 9

Борис Харчук «Ромашка» Відгадування загадки. Біленька корзинка, І дно золотисте. В корзинці росинка І сонечко чисте. (Ромашка) Марія Познанська - За якими ознаками впізнали ромашку? Коли квітка схожа на біленьку корзинку? (Коли пелюстки розкрилися неповністю.) - Які слова в загадці не стосуються самої квітки? (Про росинку.)

- Уважно послухайте текст і уявіть описану в ньому історію про квітку. Учитель виразно читає текст. - Як ви вважаєте, прослуханий твір – це оповіда...
Слайд № 10

- Уважно послухайте текст і уявіть описану в ньому історію про квітку. Учитель виразно читає текст. - Як ви вважаєте, прослуханий твір – це оповідання чи казка?

Яка квітка описана? (Маленька ромашка.) - Що вона зробила? (Проклюнулася.) Як ви ще розумієте? (Тільки-но проросла з-під землі.) - Серед чого опини...
Слайд № 11

Яка квітка описана? (Маленька ромашка.) - Що вона зробила? (Проклюнулася.) Як ви ще розумієте? (Тільки-но проросла з-під землі.) - Серед чого опинилася квіточка? (Серед високих трав.) - Як трави поставилися до новонародженої ромашки? - Як почувалася ромашка серед байдужих високих трав?

- Зверніть увагу: дійові особи в тексті описані як живі істоти. Які слова про це свідчать? - Як мінявся настрій ромашки? Розташуйте малюнки в прави...
Слайд № 12

- Зверніть увагу: дійові особи в тексті описані як живі істоти. Які слова про це свідчать? - Як мінявся настрій ромашки? Розташуйте малюнки в правильній послідовності.

Слайд № 13

Аудіювання тексту «Ромашка». РОМАШКА За легендою, ромашка — це не просто квіти, це маленькі парасольки степових гномиків. Почнеться в степу прохоло...
Слайд № 14

Аудіювання тексту «Ромашка». РОМАШКА За легендою, ромашка — це не просто квіти, це маленькі парасольки степових гномиків. Почнеться в степу прохолодний літній дощ, заховається все живе: і звірятка, і пташки, і комашки. Тільки добрий гномик не боїться дощу. Він зриває парасольку-ромашку та йде степом, тримаючи її над головою. Дзвінко падають краплі на квітку, збігають цівками* з її ніжних тремтливих пелюсток, а гном лишається сухим і веселим навіть під найсильнішим дощем.

Гра «Так – ні». - За легендою ромашка це: а) капелюшок гномика; (Ні.) б) парасолька гномика. (Так.) - Чому гномик не боїться дощу? а) він перечікує...
Слайд № 15

Гра «Так – ні». - За легендою ромашка це: а) капелюшок гномика; (Ні.) б) парасолька гномика. (Так.) - Чому гномик не боїться дощу? а) він перечікує дощ, стоячи під ромашкою; (Ні.) б) зриває ромашку і гуляє під нею, як під парасолькою. (Так.)

Опис квітки учнями.
Слайд № 16

Опис квітки учнями.

- Яке перше враження справляють на васромашки? - Якого кольору пелюстки у квітки? - Яку вони мають форму, на що схожі? - Як порівняти ромашку ізсон...
Слайд № 17

- Яке перше враження справляють на васромашки? - Якого кольору пелюстки у квітки? - Яку вони мають форму, на що схожі? - Як порівняти ромашку ізсонечком? - Який настрій викликають квітки?

Розгляд малюнків. Припущення змісту казки. - Розгляньте ілюстрації. Їх намалювала Оля Перцович до казки Віталії Савченко «Про Ромашку та Мурашку».
Слайд № 18

Розгляд малюнків. Припущення змісту казки. - Розгляньте ілюстрації. Їх намалювала Оля Перцович до казки Віталії Савченко «Про Ромашку та Мурашку».

- Що спільне в даних ілюстраціях із малюнками до тексту Бориса Харчука «Ромашка»? Який настрій у квітки на першому і другому малюнках? - Як ви вваж...
Слайд № 19

- Що спільне в даних ілюстраціях із малюнками до тексту Бориса Харчука «Ромашка»? Який настрій у квітки на першому і другому малюнках? - Як ви вважаєте, чому сумувала квітка? - Чим Ромашка змогла допомогти Мурашці? - А чим Мурашка розрадила Ромашку? - Спробуйте припустити і стисло розказати зміст казки за малюнками.

Слайд № 20

Рефлексія - Який розділ вивчаємо? - Чим вам подобається літо? Чим воно корисне? - Що можна влітку побачити? Почути?
Слайд № 21

Рефлексія - Який розділ вивчаємо? - Чим вам подобається літо? Чим воно корисне? - Що можна влітку побачити? Почути?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Акція «Методичне літо»
Призовий фонд 50 000 грн!
Взяти участь

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
1
міс.
0
5
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!