• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Презентація до уроку навчання грамоти 1 клас НУШ"Виконання фонетико-графічних завдань. Списування з додатковим завданням. Пояснювальний диктант"

Презентація до уроку навчання грамоти 1 клас НУШ"Виконання фонетико-графічних завдань. Списування з додатковим завданням. Пояснювальний диктант"

Опис документу:
Систематизувати знання і уміння учнів.Удосконалювати навички письма.Тренувати у виконані фонетико-графічних завдань.Вчити списувати з додатковим завданням,розвивати зв'язне мовлення учнів. Розвивати вміння писати пояснювальний диктант.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Виконання фонетико-графічних завдань. Списування з додатковим завданням. Пояснювальний диктант. Вчитель початкових класів ОЗ “Горьківський ЗПЗСО” С...
Слайд № 1

Виконання фонетико-графічних завдань. Списування з додатковим завданням. Пояснювальний диктант. Вчитель початкових класів ОЗ “Горьківський ЗПЗСО” Синьоока Віра Олександрівна

Каліграфічна хвилинка. На наступному рядку напишіть окремі букви Л, л, буквосполучення і склади з ними. Потім списується з друкованого шрифту речен...
Слайд № 2

Каліграфічна хвилинка. На наступному рядку напишіть окремі букви Л, л, буквосполучення і склади з ними. Потім списується з друкованого шрифту речення про літо. Л Лллаллоиллелюлі Настало миле любе літо!

Фонетико-графічна вправа. На наступному рядку учні креслять і заповнюють звукові схеми слівсуниця, пшениця. Під звуковими позначками учні друкують ...
Слайд № 3

Фонетико-графічна вправа. На наступному рядку учні креслять і заповнюють звукові схеми слівсуниця, пшениця. Під звуковими позначками учні друкують букви, вказуючи, які звуки вони позначають

- Скільки складів у словах? - У якому складі вимовляється м’який приголосний звук? - Якою буквою позначається м’якістьприголосного звука [ц’]? Післ...
Слайд № 4

- Скільки складів у словах? - У якому складі вимовляється м’який приголосний звук? - Якою буквою позначається м’якістьприголосного звука [ц’]? Після звуко-буквеного аналізу учні записують слова в рядку.

- Яке перше враження від побаченої картини? - Які квіти змальовано на передньому плані? - Які з них можна побачити лише в полі, у лузі? - Хто стоїт...
Слайд № 5

- Яке перше враження від побаченої картини? - Які квіти змальовано на передньому плані? - Які з них можна побачити лише в полі, у лузі? - Хто стоїть серед квітів у легкому сарафані? - Що змальовано вдалині? - Який вигляд має соняшникове поле? - Як зображено село і небо?

Списування з додатковим завданням. - Попрацюйте в парах збукварним текстом Бориса Харчука «Ромашка» (с.107-107). Виконайте завдання: 1. Як почувала...
Слайд № 6

Списування з додатковим завданням. - Попрацюйте в парах збукварним текстом Бориса Харчука «Ромашка» (с.107-107). Виконайте завдання: 1. Як почувалася ромашка спочатку? Спишіть першу частину речення (до коми). Незатишно стало ромашці.

Знайдіть у тексті два речення, що починаються словом «Радіє». Спишіть одне з них за власним вибором. Радіє зелена земля. Радіє синє небо.
Слайд № 7

Знайдіть у тексті два речення, що починаються словом «Радіє». Спишіть одне з них за власним вибором. Радіє зелена земля. Радіє синє небо.

Пояснювальний диктант Прочитайте речення, написані на дошці. Яких слів у них не вистачає? Додайте їх за змістом. Я люблю у лузі… (квіти)! Я люблю в...
Слайд № 8

Пояснювальний диктант Прочитайте речення, написані на дошці. Яких слів у них не вистачає? Додайте їх за змістом. Я люблю у лузі… (квіти)! Я люблю веселе… (літо)! -У яких словах пишеться літера л? - Якою буквою позначаються голосні звуки в слові веселе?

Пояснювальний диктант. Учні пишуть під диктовку перше речення, пояснюють написання слів: Я – слово починаю з великої літери, одна буква Я. люблю – ...
Слайд № 9

Пояснювальний диктант. Учні пишуть під диктовку перше речення, пояснюють написання слів: Я – слово починаю з великої літери, одна буква Я. люблю – м’якість звуків [л’] позначаю буквами ю. у – слово-помічник, пишу окремою. лузі – пишеться так, як вимовляється; квіти– пишеться так, як вимовляється.

Прочитайте загадку і відгадайте її. У дівчини волосся — Як пшеничне колосся. У вінку — квіти пишні, Рясно вплетені вишні Й колоски стиглі жита, Зве...
Слайд № 10

Прочитайте загадку і відгадайте її. У дівчини волосся — Як пшеничне колосся. У вінку — квіти пишні, Рясно вплетені вишні Й колоски стиглі жита, Зветься дівчина… (літо). Алла Свашенко

Слайд № 11

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Акція «Методичне літо»
Призовий фонд 50 000 грн!
Взяти участь

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
0
міс.
2
8
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!