• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Презентація до уроку навчання грамоти 1 клас НУШ"Виконання фонетико-графічних завдань. Коментоване списування. Письмо по пам’яті (самодиктант)"

Презентація до уроку навчання грамоти 1 клас НУШ"Виконання фонетико-графічних завдань. Коментоване списування. Письмо по пам’яті (самодиктант)"

Опис документу:
Удосконалювати навички письма.Систематизувати знання і вміння учнів,вчити коментовано списувати та виконувати завдання.Розвивати зв'язне мовлення мислення,увагу учнів.Виховувати повагу до своїх товаришів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Виконання фонетико-графічних завдань. Коментоване списування. Письмо по пам’яті (самодиктант) Вчитель початкових класів ОЗ “Горьківський ЗПЗСО” Син...
Слайд № 1

Виконання фонетико-графічних завдань. Коментоване списування. Письмо по пам’яті (самодиктант) Вчитель початкових класів ОЗ “Горьківський ЗПЗСО” Синьоока Віра Олександрівна

Каліграфічна хвилинка У додаткових зошитах учні записують дату по середині рядка. - Сьогодні ми потренуємося в красивому написанні великої і малої ...
Слайд № 2

Каліграфічна хвилинка У додаткових зошитах учні записують дату по середині рядка. - Сьогодні ми потренуємося в красивому написанні великої і малої букви Ц, ц, закріпимо вміння писати склади і слова з ними. Учні пишуть окремі букви, буквосполучення і склади. Ц ЦЦццц Ці цінцце

Каліграфічна хвилинка Прочитайте віршовані речення, знайдіть у них слова з буквою Ц, ц. Цілий ранок у віконце Зазирає ясне сонце. Вранці ясне сонце...
Слайд № 3

Каліграфічна хвилинка Прочитайте віршовані речення, знайдіть у них слова з буквою Ц, ц. Цілий ранок у віконце Зазирає ясне сонце. Вранці ясне сонце сяє, Цілу землю звеселяє. -У яких словах буква ц позначає твердий приголосний звук, а в яких – м’який? (Звук [ц] – віконце, сонце; звук [ц’] – цілий, вранці.) На наступному рядку діти записують речення з дошки. Цілий ранок сяє ясне сонце.

Фонетико-графічна вправа. На наступному рядку учні креслять і заповнюють звукові схеми слів сяє, ясне. Під звуковими позначками учні друкують букви...
Слайд № 4

Фонетико-графічна вправа. На наступному рядку учні креслять і заповнюють звукові схеми слів сяє, ясне. Під звуковими позначками учні друкують букви, вказуючи, який звук або звуки вони позначають.

Фонетико-графічна вправа. - Скільки у словах мяких приголосних звуків? (Три – [с’], [й’], [й’].) - Якою буквою позначається м’якість приголосного з...
Слайд № 5

Фонетико-графічна вправа. - Скільки у словах мяких приголосних звуків? (Три – [с’], [й’], [й’].) - Якою буквою позначається м’якість приголосного звука [с’]? - Яку схожу «роботу» виконують у словах літери я, є? Після звуко-буквеного аналізу учні записують слова, підкреслюють букви я, є.

- Доберіть якомога більше слів за запитаннями. Сонце (яке?)… гаряче, яскраве, золоте, ніжне, ласкаве, тепле, лагідне, турботливе, добре, веселе, пр...
Слайд № 6

- Доберіть якомога більше слів за запитаннями. Сонце (яке?)… гаряче, яскраве, золоте, ніжне, ласкаве, тепле, лагідне, турботливе, добре, веселе, привітне. Сонце (що робить?)… світить, сяє, зігріває, припікає, посилає (промені), посміхається, визирає (з-за хмарки).

Коментоване списування. - Сьогодні на уроці ми багато говорили і читали про Сонце. Тепер давайте запишемо речення про нього. - Прочитайте речення. ...
Слайд № 7

Коментоване списування. - Сьогодні на уроці ми багато говорили і читали про Сонце. Тепер давайте запишемо речення про нього. - Прочитайте речення. Як ви розумієте його значення? Сонце – джерело життя на землі.

Письмо по пам’яті (самодиктант). Прочитайте рядки вірша. Про що в них говориться? Сонце гріє, сонце сяє, Вся природа оживає. - Що робить сонце? А щ...
Слайд № 8

Письмо по пам’яті (самодиктант). Прочитайте рядки вірша. Про що в них говориться? Сонце гріє, сонце сяє, Вся природа оживає. - Що робить сонце? А що відбувається з природою? - Поділіть на склади слова гріє, сяє, оживає. Назвіть останній склад у словах. Скільки в ньому звуків? Якою буквою вони позначаються? Підкресліть букву є в кінці слів.

- Де у словах природа, оживає пишеться літера и? Підкресліть її. - Які розділові знаки знаходяться в першому рядку? Що стоїть у кінці другого рядка...
Слайд № 9

- Де у словах природа, оживає пишеться літера и? Підкресліть її. - Які розділові знаки знаходяться в першому рядку? Що стоїть у кінці другого рядка? - Коли у вірші слова пишуться з великою букви? Вивчить віршовані рядки напам’ять і запишіть їх у зошиті, диктуючи собі пошепки.

Слайд № 10

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Акція «Методичне літо»
Призовий фонд 50 000 грн!
Взяти участь

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
1
міс.
0
0
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!