• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Презентація до уроку навчання грамоти 1 клас НУШ"Василь Сухомлинський «Скільки ж ранків я проспав».

Презентація до уроку навчання грамоти 1 клас НУШ"Василь Сухомлинський «Скільки ж ранків я проспав».

Опис документу:
Сприяти розвитку творчих здібностей дітей.Поглибити поняття про дружбу,про риси характеру які сприяють дружнім відносинам.Виховувати чуйність ,самоповагу,взаємоповагу,толерантне відношення до людей,бажання допомагати іншим.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Василь Сухомлинський «Скільки ж ранків я проспав». Вчитель початкових класів ОЗ “Горьківський ЗПЗСО” Синьоока Віра Олександрівна
Слайд № 1

Василь Сухомлинський «Скільки ж ранків я проспав». Вчитель початкових класів ОЗ “Горьківський ЗПЗСО” Синьоока Віра Олександрівна

Повідомлення загальної теми уроку -Який розділ ми почали вивчати на минулому уроці? Вимовте хором девіз уроку. Літо! Літечко! Ура! Дочекалась дітво...
Слайд № 2

Повідомлення загальної теми уроку -Який розділ ми почали вивчати на минулому уроці? Вимовте хором девіз уроку. Літо! Літечко! Ура! Дочекалась дітвора. - Чим саме вам подобається літо? - А що цікаве можна побачити в літній ранок? - Уявіть картину природи, описану у вірші.

ЛІТНІЙ РАНОК Світліє небо. Сонечко встає. Спросоння ранок зіркою мигає. А сонечко на землю світло ллє, І день новий пташина починає, З трави холодн...
Слайд № 3

ЛІТНІЙ РАНОК Світліє небо. Сонечко встає. Спросоння ранок зіркою мигає. А сонечко на землю світло ллє, І день новий пташина починає, З трави холодні чисті роси п’є, І будить світ закличними піснями.

- Чи сподобалася вам описана автором картина природи? Якщо так, то чим саме? - Якими ви уявили небо і сонечко? - «Спросоння ранок зіркою мигає». Як...
Слайд № 4

- Чи сподобалася вам описана автором картина природи? Якщо так, то чим саме? - Якими ви уявили небо і сонечко? - «Спросоння ранок зіркою мигає». Як ви розумієте ці слова? - А що робить уранці пташка? (Починає день, п’є холодну чисту росу, будить світ своїми піснями.)

- Які слова з вірша Надії Красоткіної «Літній ранок» підходять до зображених на світлинах картин природи? - У якому з місць на фотокартках ви хотіл...
Слайд № 5

- Які слова з вірша Надії Красоткіної «Літній ранок» підходять до зображених на світлинах картин природи? - У якому з місць на фотокартках ви хотіли б опинитися літнім ранком? - «Увімкніть» фантазію. Які звуки можна почути, що відчути, перебуваючи в такому дивовижному куточку природи?

Слайд № 6

Порівняння образу жайворонка в творах різних видів мистецтв ЖАЙВІР Жайвір у небо високо літає, Жайвір найперший весну стрічає. В нього високий дзві...
Слайд № 7

Порівняння образу жайворонка в творах різних видів мистецтв ЖАЙВІР Жайвір у небо високо літає, Жайвір найперший весну стрічає. В нього високий дзвінкий голосочок, Ніби то срібний б’є молоточок. Ніби він тягне нитку сріблясту З неба до лану людям на щастя. Любов Забашта

Гра «Коректор» - Який звук ви чуєте на початку слова ранок? - Якою буквою на письмі позначається цей звук? - Спробуйте обвести олівцем у таблиці вс...
Слайд № 8

Гра «Коректор» - Який звук ви чуєте на початку слова ранок? - Якою буквою на письмі позначається цей звук? - Спробуйте обвести олівцем у таблиці всі букви «ер». Виконувати завдання потрібно швидко і не пропустити жодної. - Запишіть цифрами в червоних клітинках, скільки букв «ер» ви знайшли в кожному рядку.

Слайд № 9

Слайд № 10

Відпрацювання звуковимовних умінь. - Прочитайте вірш, чітко вимовляйте приголосні звуки[р]. [р’]. Тихий ранок наступає Подивися — угорі  Догоряє, д...
Слайд № 11

Відпрацювання звуковимовних умінь. - Прочитайте вірш, чітко вимовляйте приголосні звуки[р]. [р’]. Тихий ранок наступає Подивися — угорі  Догоряє, дотліває Вуглик ранньої зорі. Грицько Бойко

Василь Сухомлинський «Скільки ж ранків я проспав» - Послухайте оповідання про красу української природи і скажіть, чому хлопчик Василько з жалем пр...
Слайд № 12

Василь Сухомлинський «Скільки ж ранків я проспав» - Послухайте оповідання про красу української природи і скажіть, чому хлопчик Василько з жалем промовив, що проспав багато ранків? - Як звали хлопчика?  - Ким працював його тато? - Куди вони пішли одного літнього ранку? - Що вперше побачив Василько?

Читання тексту учнями з аналізом змісту. - Що буде робити влітку Василько? Як про це сказав тато? Прочитайте. - Ким працював тато Василька? Хто так...
Слайд № 13

Читання тексту учнями з аналізом змісту. - Що буде робити влітку Василько? Як про це сказав тато? Прочитайте. - Ким працював тато Василька? Хто такі агрономи? (Спеціаліст, який опікується землеробством.) - Як рано прокинувся Василько? З яких рядків це видно? - Про що запитав Василько, коли вийшов на подвір’я? Прочитайте. - Що батько й син побачили на околиці села? Що почули? Прочитайте. - Чи сподобалося це Василькові? - Про що шкодував хлопчик?

Вправа «Мозковий штурм» - Подумайте, що таке краса? (Це те, що милує зір або слух; усе гарне, приємне, що оточує нас і викликає радість, захоплення...
Слайд № 14

Вправа «Мозковий штурм» - Подумайте, що таке краса? (Це те, що милує зір або слух; усе гарне, приємне, що оточує нас і викликає радість, захоплення, задоволення.) - Що може бути красивим? - Чи завжди ми помічаємо красу

Слайд № 15

Послухайте вірш. УЧИСЯ БАЧИТИ КРАСУ Краса у небі голубому, Де білі плавають хмарки. Краса у сонці золотому, У полі та біля ріки. Краса у кетягах ка...
Слайд № 16

Послухайте вірш. УЧИСЯ БАЧИТИ КРАСУ Краса у небі голубому, Де білі плавають хмарки. Краса у сонці золотому, У полі та біля ріки. Краса у кетягах калини, Що червоніють край вікна. Краса і в тому є, дитино, Що в світі ти така одна!  

Краси у лісі є багато, Та й в кожній квіточці вона. І де росте сосна крилата, І павутинка, мов струна. Поглянь на синє-синє небо, На листя, квітку ...
Слайд № 17

Краси у лісі є багато, Та й в кожній квіточці вона. І де росте сосна крилата, І павутинка, мов струна. Поглянь на синє-синє небо, На листя, квітку й на росу, Уважно глянь навколо себе, Навчайся бачити красу

Творчий переказ художнього нарису - Прочитайте уважно текст. Скільки разів у ньому зустрічається слово чому?Про що саме запитується в тексті? - Де ...
Слайд № 18

Творчий переказ художнього нарису - Прочитайте уважно текст. Скільки разів у ньому зустрічається слово чому?Про що саме запитується в тексті? - Де знаходиться відповідь на всі запитання? (В останньому реченні.)

Слайд № 19

Прочитайте ще раз текст, додайте слова за запитаннями: небо (яке?)… синє-синє; хмарки (які?)… біленькі-біленькі; хмарки (що роблять?)… пливуть у не...
Слайд № 20

Прочитайте ще раз текст, додайте слова за запитаннями: небо (яке?)… синє-синє; хмарки (які?)… біленькі-біленькі; хмарки (що роблять?)… пливуть у небі; сонце (що робить?)…прокидаєтьсяраненько; не хоче лягати; зорі (що роблять?)… мерехтятьу нічному небі; місяць (що робить?)… розглядає себе у ставку; волошки (що роблять?)… посміхаютьсякрізь густу стіну хлібів; джміль (що робить?)… низько хилить до землі конюшину.

Слайд № 21

Рефлексія - Про що читали? - Чи сподобалися вам оповідання Василя Сухомлинського? Чого вони навчають нас? - Чи важко було вам словами «малювати» кр...
Слайд № 22

Рефлексія - Про що читали? - Чи сподобалися вам оповідання Василя Сухомлинського? Чого вони навчають нас? - Чи важко було вам словами «малювати» красу літнього ранку? - Над чим працювали на уроці? - Що на вашу думку вдалося найкраще? Чому? - Чого навчилися на уроці?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Акція «Методичне літо»
Призовий фонд 50 000 грн!
Взяти участь

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
0
міс.
2
7
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!