• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Презентація до уроку навчання грамоти 1 клас НУШ"Ірина Прокопенко «Сонце, сонечко та соняшник».

Презентація до уроку навчання грамоти 1 клас НУШ"Ірина Прокопенко «Сонце, сонечко та соняшник».

Опис документу:
Формувати навички свідомого читання творів,вчити читати казку в особах,передаючи інтонацію .Розвивати творчу уяву ,мислення,кмітливість учнів.Виховувати інтерес до читання ,створити атмосферу творчості,

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Ірина Прокопенко «Сонце, сонечко та соняшник». Вчитель початкових класів ОЗ “Горьківський ЗПЗСО” Синьоока Віра Олександрівна
Слайд № 1

Ірина Прокопенко «Сонце, сонечко та соняшник». Вчитель початкових класів ОЗ “Горьківський ЗПЗСО” Синьоока Віра Олександрівна

Повідомлення загальної теми уроку Яку тему зараз вивчаємо? - Які твори читали? (Оповідання, вірші.) - Сьогодні на уроці ми послухаємо і прочитаємо ...
Слайд № 2

Повідомлення загальної теми уроку Яку тему зараз вивчаємо? - Які твори читали? (Оповідання, вірші.) - Сьогодні на уроці ми послухаємо і прочитаємо твори, у якихдійові особи дещо незвичні. Дізнайтеся, хто вони. А для цього попрацюйте в парах з картками: прочитайте загадки, розфарбуйте малюнки-відгадки і підпишіть їх.

Слайд № 3

Слайд № 4

Вступна бесіда. - Назвіть відгадки. (Сонце, сонечко, соняшник.) Що спільне у словах? - Іноді з предметами відбуваються дивні речі: вони розмовляють...
Слайд № 5

Вступна бесіда. - Назвіть відгадки. (Сонце, сонечко, соняшник.) Що спільне у словах? - Іноді з предметами відбуваються дивні речі: вони розмовляють, веселяться, допомагають один одному. - Як називаються твори, у яких з рослинами, тваринами, предметами неживої природи трапляються різні дива? (Це казка.) - Отже, на уроці ми будемо слухати, читати, театралізувати казки. А одну казку навіть спробуємо скласти самі.

Соняшник – символ сонця, праці й достатку, сили і добробуту. Він – чи не найсильніший серед квітів. Соняшник знайшов своє місце під сонцем. І не мі...
Слайд № 6

Соняшник – символ сонця, праці й достатку, сили і добробуту. Він – чи не найсильніший серед квітів. Соняшник знайшов своє місце під сонцем. І не міг не знайти, бо постійно орієнтується на небесне світило – повертає за ним свою схожу на сонце голову. Тож Сонце його не засліплює, а це означає, що він не боїться осліпнути від успіхів чи досягнень.

За однією з легенд, якось один-єдиний раз Сонце дозволило своїм дочкам-зорямзійти погратися на землю. Цілий день вони гуляли по землі, а ввечері ст...
Слайд № 7

За однією з легенд, якось один-єдиний раз Сонце дозволило своїм дочкам-зорямзійти погратися на землю. Цілий день вони гуляли по землі, а ввечері стали повертатися на небо. Але молодша дочка забула свій золотий вінок, побігла за ним назад і не встигла з усіма потрапити на небо, бо зачинилася чарівна небесна брама.

Відтоді дочка Сонця мусила залишитися жити на землі. Вона дуже сумувала за батьком і сестрами-зорями. І тоді дівчина-красуня стала квіткою, котра з...
Слайд № 8

Відтоді дочка Сонця мусила залишитися жити на землі. Вона дуже сумувала за батьком і сестрами-зорями. І тоді дівчина-красуня стала квіткою, котра завжди повертала голівку до Сонця. І назвали її соняшником. - А чи відомо вам, чому маленького жучка назвали сонечком? Може, просто тому, що він кругленький і червоний або жовтий?

У далеку давнину люди вважали цих жучків дітьми сонця. У народі вірили, що знайдений жучок принесе добробут, подарує світло, урожай, життя. Якщо лю...
Слайд № 9

У далеку давнину люди вважали цих жучків дітьми сонця. У народі вірили, що знайдений жучок принесе добробут, подарує світло, урожай, життя. Якщо людині на руку сяде сонечко – це добра прикмета.

Тому цих жучків ніколи не кривдили, а відпускали «на небо» до діток, наспівуючи: Сонечко – сонечко! Полети на небо! Принеси нам хліба Чорного та бі...
Слайд № 10

Тому цих жучків ніколи не кривдили, а відпускали «на небо» до діток, наспівуючи: Сонечко – сонечко! Полети на небо! Принеси нам хліба Чорного та білого, Тільки не горілого!

Між іншим, у нас сонечко називають ще божою корівкою, у країнах західної Європи – божою овечкою чи сонячним телятком.
Слайд № 11

Між іншим, у нас сонечко називають ще божою корівкою, у країнах західної Європи – божою овечкою чи сонячним телятком.

Слухання віршів, обговорення їхнього змісту. СОНЯШНИК На осонні соняшник Підростає. Голову до сонечка Повертає. Дивиться він сонечку Просто в очі —...
Слайд № 12

Слухання віршів, обговорення їхнього змісту. СОНЯШНИК На осонні соняшник Підростає. Голову до сонечка Повертає. Дивиться він сонечку Просто в очі — Щось до татка-сонечка Мовить хоче. Олег Орач СОНЯХ Сонях сонячно Всміхнувся, Роззирнувся, Стрепенувся, Бо з небесного Віконця Усміхнулось Ясне сонце. Марія Пономаренко

- Так, перед вами ціле поле соняшників. Якби ми з вами зараз були на цьому полі, то помітили б, що соняшник свою голівку завжди повертає до сонця. ...
Слайд № 13

- Так, перед вами ціле поле соняшників. Якби ми з вами зараз були на цьому полі, то помітили б, що соняшник свою голівку завжди повертає до сонця. Сонечко котиться по небу, і соняшник повторює цей рух. Зранку він дивиться в той бік, де сходить сонце, наче вітає його, а ввечері — туди, де заходить сонце.

Так соняшник прощається зі світилом до наступного ранку. Та й своєю квітучою голівкою соняшник схожий на сонце. Чи не так? От, мабуть, за все це і ...
Слайд № 14

Так соняшник прощається зі світилом до наступного ранку. Та й своєю квітучою голівкою соняшник схожий на сонце. Чи не так? От, мабуть, за все це і назвали цю корисну рослину соняшником.

Слайд № 15

Слайд № 16

Читання зі зміною темпу. - Прочитайте скоромовки. До якої з них намальовано Сонце?
Слайд № 17

Читання зі зміною темпу. - Прочитайте скоромовки. До якої з них намальовано Сонце?

Ірина Прокопенко «Сонце, сонечко та соняшник». - Сьогодні ми попрацюємо з казкою, дійовими особами якої є Сонце, Сонечко і Соняшник. А ще хто? — ді...
Слайд № 18

Ірина Прокопенко «Сонце, сонечко та соняшник». - Сьогодні ми попрацюємо з казкою, дійовими особами якої є Сонце, Сонечко і Соняшник. А ще хто? — дізнаєтеся, коли прочитаєте казку. Її для вас написала письменниця Ірина Прокопенко. -Кого, крім Сонця, Сонечка і Соняшника, ви зустріли в казці? - Хто і як образив Сонце? - Хто намагався його замінити? Чи вийшло це?

Яка пора року описана в казці? Як саме? Прочитайте ці рядки. - Який час доби описано? Доведіть словами з тексту. (День тільки починався – ранок. На...
Слайд № 19

Яка пора року описана в казці? Як саме? Прочитайте ці рядки. - Який час доби описано? Доведіть словами з тексту. (День тільки починався – ранок. На листі дерев була роса.) - Що відбувалося в природі? Що робили крапельки роси, птахи, квіти? - Чим займався Джміль? - Чи написано в цій частині, що робило Сонце? А звідки про це можна дізнатися? (Зі слів Джмеля.)

- Навіщо Сонце кожен день посилає на землю проміння? Про кого і що воно дбає? - Чому Сонце образилося на Джмеля? - Як унаслідок цього змінився день...
Слайд № 20

- Навіщо Сонце кожен день посилає на землю проміння? Про кого і що воно дбає? - Чому Сонце образилося на Джмеля? - Як унаслідок цього змінився день? - Що зробили квіти, птахи, мурахи?

- Хто ще хотів допомогти замінити Сонце? - Чим Соняшник схожий на Сонце? -Яку добру справу вміє робити ця квітка? - За що соняху подякували дерева?...
Слайд № 21

- Хто ще хотів допомогти замінити Сонце? - Чим Соняшник схожий на Сонце? -Яку добру справу вміє робити ця квітка? - За що соняху подякували дерева? - Про що продовжував гудіти Джміль? - Чому знову обурилися Дерева? У чому вони звинуватили Джмеля?

- Чому Джміль просив пробачення у Сонця? - Чи пробачило Сонце? Звідки це видно? - Як змінилася природа? -А як змінився настрій Джмеля? - Розгляньте...
Слайд № 22

- Чому Джміль просив пробачення у Сонця? - Чи пробачило Сонце? Звідки це видно? - Як змінилася природа? -А як змінився настрій Джмеля? - Розгляньте в букварі ілюстрацію до казки (с. 109). Кого з персонажів казки художник забув намалювати? (Дерева, Соняшника.)

Слайд № 23

Рефлексія
Слайд № 24

Рефлексія

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Акція «Методичне літо»
Призовий фонд 50 000 грн!
Взяти участь

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
1
міс.
1
1
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!