Презентація до уроку на тему : Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово

Опис документу:
Мета: відновити і закріпити знання про слова — назви предметів, ознак, дій; формувати вміння розрізняти частини мови, правильно вживати їх у мовленні; розвивати вміння аналізувати, систематизувати мовні явища; розвивати мовлення учнів; виховувати любов до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово
Слайд № 1

Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово

— Як ви провели зимові канікули? — Якими цікавими справами вам довелося займатися? БЕСІДА
Слайд № 2

— Як ви провели зимові канікули? — Якими цікавими справами вам довелося займатися? БЕСІДА

«ПОПРАЦЮЙМО РАЗОМ!» Розшифруйте слова: миза, ніжсиакн, урубльак, роньСнігука. Що називають ці слова?
Слайд № 3

«ПОПРАЦЮЙМО РАЗОМ!» Розшифруйте слова: миза, ніжсиакн, урубльак, роньСнігука. Що називають ці слова?

На які питання вони відповідають? Опишіть ці предмети. Які дії вони можуть виконувати?
Слайд № 4

На які питання вони відповідають? Опишіть ці предмети. Які дії вони можуть виконувати?

Запишіть каліграфічно питальні слова та усно доберіть до них приклади. Хто? Що? Який? Яка? Яке? Які? Що робить? Що зробить? КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА
Слайд № 5

Запишіть каліграфічно питальні слова та усно доберіть до них приклади. Хто? Що? Який? Яка? Яке? Які? Що робить? Що зробить? КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА

ПОДОРОЖ ДО КРАЇНИ МОРФОЛОГІЇ Як учені назвали частину мови, яка дає словам імена? Як учені назвали частину мови, яка дає іменнику-предмету якусь йо...
Слайд № 6

ПОДОРОЖ ДО КРАЇНИ МОРФОЛОГІЇ Як учені назвали частину мови, яка дає словам імена? Як учені назвали частину мови, яка дає іменнику-предмету якусь його ознаку чи прикмету? Що вам підказує назва дієслово?

РОБОТА НАД ВПРАВОЮ 231 (С. 95) Прочитайте виразно вірш Вадима Бондаренка. Чому в цьому місті все стало білим? Прочитайте виділені слова.
Слайд № 7

РОБОТА НАД ВПРАВОЮ 231 (С. 95) Прочитайте виразно вірш Вадима Бондаренка. Чому в цьому місті все стало білим? Прочитайте виділені слова.

До якої частини мови вони належать? Випишіть cловосполучення виділених іменників і зв’язаних із ними прикметників. Укажіть головне і залежне слово.
Слайд № 8

До якої частини мови вони належать? Випишіть cловосполучення виділених іменників і зв’язаних із ними прикметників. Укажіть головне і залежне слово.

Прочитайте текст. Розкажіть, чому раділи синиці? А як ви допомагаєте пташкам узимку? Якою була пісня горихвісток? Прочитайте опис цих пташок. РОБОТ...
Слайд № 9

Прочитайте текст. Розкажіть, чому раділи синиці? А як ви допомагаєте пташкам узимку? Якою була пісня горихвісток? Прочитайте опис цих пташок. РОБОТА В ГРУПАХ (ВПРАВА 232, С. 95)

Поясніть значення слова манишка. «ДО ТВОГО СЛОВНИЧКА»
Слайд № 10

Поясніть значення слова манишка. «ДО ТВОГО СЛОВНИЧКА»

ВИБІРКОВЕ СПИСУВАННЯ ІЗ ЗАВДАННЯМ Спишіть перший абзац тексту із вправи 232, вставляючи пропущені букви. Прочитайте слова, в яких ви вставили пропу...
Слайд № 11

ВИБІРКОВЕ СПИСУВАННЯ ІЗ ЗАВДАННЯМ Спишіть перший абзац тексту із вправи 232, вставляючи пропущені букви. Прочитайте слова, в яких ви вставили пропущену букву.

Доберіть перевірне слово: зимовому – зими; житлу – житла; великі – велич. У другому реченні підкресліть іменники – назви істот.
Слайд № 12

Доберіть перевірне слово: зимовому – зими; житлу – житла; великі – велич. У другому реченні підкресліть іменники – назви істот.

На які питання відповідають іменники – назви істот? З третього і четвертого речень випишіть антоніми.
Слайд № 13

На які питання відповідають іменники – назви істот? З третього і четвертого речень випишіть антоніми.

Робота з деформованим текстом (вправа 233, с. 96) Розставте слова так, щоб вийшов вірш. Запишіть складений вірш у зошити.
Слайд № 14

Робота з деформованим текстом (вправа 233, с. 96) Розставте слова так, щоб вийшов вірш. Запишіть складений вірш у зошити.

Білий снігу-сніженьку, Простели доріженьку, Рік Новий стрічати Від хати до хати. — Поставте питання до виділених слів. — Які це частини мови?
Слайд № 15

Білий снігу-сніженьку, Простели доріженьку, Рік Новий стрічати Від хати до хати. — Поставте питання до виділених слів. — Які це частини мови?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
0
дн.
1
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!