і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Презентація до уроку "Музика стародавніх епох"

Опис презентації окремими слайдами:
Музика стародавніх епох Підготувала вчитель музичного мистецтва Охтирської ЗОШ І-ІІ ступенів №9 Сліпченко Тетяна Петрівна
Слайд № 1

Музика стародавніх епох Підготувала вчитель музичного мистецтва Охтирської ЗОШ І-ІІ ступенів №9 Сліпченко Тетяна Петрівна

Слайд № 2

Музика Стародавнього Єгипту
Слайд № 3

Музика Стародавнього Єгипту

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Група дослідників-єгиптологів вдячна Вам за увагу
Слайд № 7

Група дослідників-єгиптологів вдячна Вам за увагу

Слайд № 8

Слово «музика» грецького походження і перекладається як «мистецтво муз»
Слайд № 9

Слово «музика» грецького походження і перекладається як «мистецтво муз»

Слайд № 10

«Кращий танцюрист – кращий воїн» Сократ
Слайд № 11

«Кращий танцюрист – кращий воїн» Сократ

Музичні інструменти Авлос Ліра Кіфара
Слайд № 12

Музичні інструменти Авлос Ліра Кіфара

Слайд № 13

«Ніхто не міг встояти перед співом Орфея, він навіть примушував плакати камені. Щойно Орфей торкався струн кіфари і починав співати про свою вічну ...
Слайд № 14

«Ніхто не міг встояти перед співом Орфея, він навіть примушував плакати камені. Щойно Орфей торкався струн кіфари і починав співати про свою вічну любов до дружини Еврідіки, - тієї ж миті ця мелодія починала керувати світом, і все навкруги підкорялося цій чарівній музиці»

Танцюйте разом з нами
Слайд № 15

Танцюйте разом з нами

Слайд № 16

Перші згадки про китайську музику зустрічаються ще у легендах та міфах, які відносяться до XVI-XI ст. до н.е. У китайській музиці була прийнята сис...
Слайд № 17

Перші згадки про китайську музику зустрічаються ще у легендах та міфах, які відносяться до XVI-XI ст. до н.е. У китайській музиці була прийнята система «люй-люй» що у перекладі означає – «лад», «міра». В основі лежали 12 звуків. Кожен з них мав магічний сенс: непарні звуки втілювали світлі сили Неба, а парні – темні, пасивні сили Землі.

Усі разом вони характеризували зміну місяців у році та годин у добі. Приблизно у 7 ст. до н.е. із цього звукоряду було виділено 5 основних звуків. ...
Слайд № 18

Усі разом вони характеризували зміну місяців у році та годин у добі. Приблизно у 7 ст. до н.е. із цього звукоряду було виділено 5 основних звуків. Ці звуки порівнювалися із п’ятьма першоелементами, такими як вогонь, вода, земля, повітря, дерево. Вважалося. Що за допомогою музики можна викликати дощ, впливати на ріст рослин, а порушення музичних традицій здатне привести до різних лих.

Слайд № 19

Музика лунала під час виконання обрядів, на весіллях, народних гуляннях, музики розважали гостей у заможних домах.
Слайд № 20

Музика лунала під час виконання обрядів, на весіллях, народних гуляннях, музики розважали гостей у заможних домах.

У давнину налічувалося близько 1000 музичних інструментів. Піпа Ян цинь Гуджен (чжен) Ерху Сяо Бяньцинь (цин
Слайд № 21

У давнину налічувалося близько 1000 музичних інструментів. Піпа Ян цинь Гуджен (чжен) Ерху Сяо Бяньцинь (цин

Сподіваємося Вам сподобалося. Вдячні за увагу
Слайд № 22

Сподіваємося Вам сподобалося. Вдячні за увагу

Співаймо разом Ділі-ділінь, ділі-ділінь крапельки дзвенять. Ділі-ділінь, ділі-ділінь до струмка біжать. Капнуть в річку, там вода, Капнуть в щічку ...
Слайд № 23

Співаймо разом Ділі-ділінь, ділі-ділінь крапельки дзвенять. Ділі-ділінь, ділі-ділінь до струмка біжать. Капнуть в річку, там вода, Капнуть в щічку не біда. двічі Скільки їх, скільки їх, крапель дощових. Дощові краплі

Мистецтво Китаю справило великий вплив на формування культур інших народів.
Слайд № 24

Мистецтво Китаю справило великий вплив на формування культур інших народів.

Слайд № 25

Японія
Слайд № 26

Японія

Сямісен Хітірікі Фуе Біва Тайко
Слайд № 27

Сямісен Хітірікі Фуе Біва Тайко

Sakura (さくら さくら) 桜 桜 野山も里も 見渡す限り 霞か雲か 朝日に匂う 桜 桜 花ざかり   桜 桜 弥生の空は 見渡す限り 霞か雲か 匂いぞ 出ずる いざ...
Слайд № 28

Sakura (さくら さくら) 桜 桜 野山も里も 見渡す限り 霞か雲か 朝日に匂う 桜 桜 花ざかり   桜 桜 弥生の空は 見渡す限り 霞か雲か 匂いぞ 出ずる いざや いざや 見に行かん

Ранок 1.Встало сонце з-за гори, Розкидало промінці. Нахилилась сакура, Як струна заплакала. 2.Вітерець заграв на ній Пісеньку чудову. І побачили по...
Слайд № 29

Ранок 1.Встало сонце з-за гори, Розкидало промінці. Нахилилась сакура, Як струна заплакала. 2.Вітерець заграв на ній Пісеньку чудову. І побачили поля Веселка кольорову. 3.В краплях чистої роси Віддзеркалюють ліси. Ронок світлий наступив, Землю сонцем освітив.

Слайд № 30

Я вважаю, що…. Я підтримую думку….і хочу сказати… Я заперечую думку і хочу сказати… Я змінив думку і хочу сказати…
Слайд № 31

Я вважаю, що…. Я підтримую думку….і хочу сказати… Я заперечую думку і хочу сказати… Я змінив думку і хочу сказати…

З вами було приємно подорожувати і працювати. Дуже вдячна за роботу.
Слайд № 32

З вами було приємно подорожувати і працювати. Дуже вдячна за роботу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Урок-подорож
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Музика
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    858
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    19
  • Номер матеріала
    GB151512
  • Вподобань
    1
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь