Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Презентація до уроку мови в 11 класі. Повторення. Готуємося до ЗНО.Частка

Українська мова

Для кого: 11 Клас

15.08.2021

147

5

0

Опис документу:
Запропонована презентація допоможе підготуватися вчителям до уроку української мови за найменших затрат часу. Матеріал можна використовувати при поясненні нового матеріалу на уроці мови в старших класах при підготовці до ЗНО; адресований вчителям – словесникам та учням.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Ратушна Наталія Миколаївна - вчитель української мови та літератури Лукашівського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад - заг...
Слайд № 1

Ратушна Наталія Миколаївна - вчитель української мови та літератури Лукашівського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів» Чорнобаївської селищної ради Черкаської області Автор ресурсу

Частка Написання часток Правопис частки НЕ
Слайд № 2

Частка Написання часток Правопис частки НЕ

1. Разом з не треба писати слово у варіанті А не/високо, а низько Б відповіді не/надано В не/відчув підтримки Г не/сказавши й слова Д не/вже ми зус...
Слайд № 3

1. Разом з не треба писати слово у варіанті А не/високо, а низько Б відповіді не/надано В не/відчув підтримки Г не/сказавши й слова Д не/вже ми зустрілися

1. Разом з не треба писати слово у варіанті А не/високо, а низько Б відповіді не/надано В не/відчув підтримки Г не/сказавши й слова Д не/вже ми зус...
Слайд № 4

1. Разом з не треба писати слово у варіанті А не/високо, а низько Б відповіді не/надано В не/відчув підтримки Г не/сказавши й слова Д не/вже ми зустрілися

2. Виділене слово слід писати окремо в реченні А Як/би оті проміння золоті у струни якось обернути, я б з них зробила золотую арфу. Б Треба багато ...
Слайд № 5

2. Виділене слово слід писати окремо в реченні А Як/би оті проміння золоті у струни якось обернути, я б з них зробила золотую арфу. Б Треба багато вчитися, що/б знати хоч трохи (Ш. Монтескье). В Дарма що рудим називають, за/те ж серце в нього золоте (О. Гончар). Г Як/же будеш, синку, у чистому полі за панами конем уганяти, не раджу, синку, тобі кров людськую річеньками марно проливати. Д У природі ніч існує для того, що/б у тиші росло усяке зілля і відпочивала людина (М. Стельмах).

2. Виділене слово слід писати окремо в реченні А Як/би оті проміння золоті у струни якось обернути, я б з них зробила золотую арфу. Б Треба багато ...
Слайд № 6

2. Виділене слово слід писати окремо в реченні А Як/би оті проміння золоті у струни якось обернути, я б з них зробила золотую арфу. Б Треба багато вчитися, що/б знати хоч трохи (Ш. Монтескье). В Дарма що рудим називають, за/те ж серце в нього золоте (О. Гончар). Г Як/же будеш, синку, у чистому полі за панами конем уганяти, не раджу, синку, тобі кров людськую річеньками марно проливати. Д У природі ніч існує для того, що/б у тиші росло усяке зілля і відпочивала людина (М. Стельмах).

3.Частку вжито в рядку А Ніколи мені не забути красу незвичайну. Б Найкраща пора у людини - кохання. В Садочки зацвіли, неначе полотном укриті. Г І...
Слайд № 7

3.Частку вжито в рядку А Ніколи мені не забути красу незвичайну. Б Найкраща пора у людини - кохання. В Садочки зацвіли, неначе полотном укриті. Г Із-за лісу, з-за туману, місяць випливає.

3.Частку вжито в рядку А Ніколи мені не забути красу незвичайну. Б Найкраща пора у людини - кохання. В Садочки зацвіли, неначе полотном укриті. Г І...
Слайд № 8

3.Частку вжито в рядку А Ніколи мені не забути красу незвичайну. Б Найкраща пора у людини - кохання. В Садочки зацвіли, неначе полотном укриті. Г Із-за лісу, з-за туману, місяць випливає.

4. Частка вжита в рядку А Земля — тарілка, що покладеш — те й візьмеш. Б Вересневе сонце непомітно зайшло за потріскані негусто хмари. В Де багато ...
Слайд № 9

4. Частка вжита в рядку А Земля — тарілка, що покладеш — те й візьмеш. Б Вересневе сонце непомітно зайшло за потріскані негусто хмари. В Де багато пташок, там нема комашок. Г Невже це ранок?— прислухається Юрій до шелесту пташиних крил і недовірливо поглядає в небо.

4. Частка вжита в рядку А Земля — тарілка, що покладеш — те й візьмеш. Б Вересневе сонце непомітно зайшло за потріскані негусто хмари. В Де багато ...
Слайд № 10

4. Частка вжита в рядку А Земля — тарілка, що покладеш — те й візьмеш. Б Вересневе сонце непомітно зайшло за потріскані негусто хмари. В Де багато пташок, там нема комашок. Г Невже це ранок?— прислухається Юрій до шелесту пташиних крил і недовірливо поглядає в небо.

5. Частка вжита в рядку А Тече вода із-за гаю та попід горою. Б Ні рано, ні пізно, саме в добрий час. В Хто рано плаче, той увечері сміється. Г Дру...
Слайд № 11

5. Частка вжита в рядку А Тече вода із-за гаю та попід горою. Б Ні рано, ні пізно, саме в добрий час. В Хто рано плаче, той увечері сміється. Г Друзі пізнаються в біді.

5. Частка вжита в рядку А Тече вода із-за гаю та попід горою. Б Ні рано, ні пізно, саме в добрий час. В Хто рано плаче, той увечері сміється. Г Дру...
Слайд № 12

5. Частка вжита в рядку А Тече вода із-за гаю та попід горою. Б Ні рано, ні пізно, саме в добрий час. В Хто рано плаче, той увечері сміється. Г Друзі пізнаються в біді.

6. Частка не пишеться окремо у варіанті А не/здужати всіх завдань Б говорити не/правду В не/покоїтися через погоду Г говорити не/правду Д стало не/...
Слайд № 13

6. Частка не пишеться окремо у варіанті А не/здужати всіх завдань Б говорити не/правду В не/покоїтися через погоду Г говорити не/правду Д стало не/переливки

6. Частка «не» пишеться окремо у варіанті А не/здужати всіх завдань Б говорити не/правду В не/покоїтися через погоду Г говорити не/правду Д стало н...
Слайд № 14

6. Частка «не» пишеться окремо у варіанті А не/здужати всіх завдань Б говорити не/правду В не/покоїтися через погоду Г говорити не/правду Д стало не/переливки

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.