Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Презентація до уроку мови в 11 класі. Повторення. Готуємося до ЗНО. Сполучник

Українська мова

Для кого: 11 Клас

15.08.2021

136

11

0

Опис документу:
Запропонована презентація допоможе підготуватися вчителям до уроку української мови за найменших затрат часу. Матеріал можна використовувати при поясненні нового матеріалу на уроці мови в старших класах при підготовці до ЗНО; адресований вчителям – словесникам та учням.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Ратушна Наталія Миколаївна - вчитель української мови та літератури Лукашівського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад - заг...
Слайд № 1

Ратушна Наталія Миколаївна - вчитель української мови та літератури Лукашівського навчально-виховного комплексу «Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів» Чорнобаївської селищної ради Черкаської області Автор ресурсу

Сполучник Групи сполучників за значенням Написання сполучників
Слайд № 2

Сполучник Групи сполучників за значенням Написання сполучників

1. Виділене слово є сполучни-ком і його слід писати разом у реченні А Вночі все та/ж декорація світу: море, вершини гір, місяць. Б Знову думать зах...
Слайд № 3

1. Виділене слово є сполучни-ком і його слід писати разом у реченні А Вночі все та/ж декорація світу: море, вершини гір, місяць. Б Знову думать заходивсь про/те таки, що й перше думав. В Що/б жить — ні в кого права не питаюсь!  Г Як/би не тис мороз, а весна буде. Д Як/би там не було, а комусь належало це перевірити. 

1. Виділене слово є сполучни-ком і його слід писати разом у реченні А Вночі все та/ж декорація світу: море, вершини гір, місяць. Б Знову думать зах...
Слайд № 4

1. Виділене слово є сполучни-ком і його слід писати разом у реченні А Вночі все та/ж декорація світу: море, вершини гір, місяць. Б Знову думать заходивсь про/те таки, що й перше думав. В Що/б жить — ні в кого права не питаюсь!  Г Як/би не тис мороз, а весна буде. Д Як/би там не було, а комусь належало це перевірити. 

2. Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні А  Ми вірші пишемо про/те, як стати біля дум на варті. Б  Я хочу жити так, що/б ...
Слайд № 5

2. Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні А  Ми вірші пишемо про/те, як стати біля дум на варті. Б  Я хочу жити так, що/б серце билось в такт з гарячим серцем рідного народу. В  Співай же за мною про/те, як весною усе відживається знов. Г   Всяк лицар має з королем ходити у походи, за/те він матиме собі і ласку, й нагороди. Д  За/те, що жили ми в цей зоряний час, нам заздрити будуть нащадки.

2. Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні А  Ми вірші пишемо про/те, як стати біля дум на варті. Б  Я хочу жити так, що/б ...
Слайд № 6

2. Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні А  Ми вірші пишемо про/те, як стати біля дум на варті. Б  Я хочу жити так, що/б серце билось в такт з гарячим серцем рідного народу. В  Співай же за мною про/те, як весною усе відживається знов. Г   Всяк лицар має з королем ходити у походи, за/те він матиме собі і ласку, й нагороди. Д  За/те, що жили ми в цей зоряний час, нам заздрити будуть нащадки.

3. Сполучник умови вжито в реченні А Принеси води, бо дуже хочу пити. Б З'явились хмари, так що буде дощ. В Коли бажання добре, то й дорога легка. ...
Слайд № 7

3. Сполучник умови вжито в реченні А Принеси води, бо дуже хочу пити. Б З'явились хмари, так що буде дощ. В Коли бажання добре, то й дорога легка. Г На те коня кують, щоб не спотикався. Д Хоч була пізня осінь, день стояв погожий. 4. Частка не пишеться окремо у варіанті А  стало не/переливки Б  не/здужати всіх завдань В  не/покоїтися через погоду Г  не/дооцінювати друзів Д  говорити не/правду

3. Сполучник умови вжито в реченні А Принеси води, бо дуже хочу пити. Б З'явились хмари, так що буде дощ. В Коли бажання добре, то й дорога легка. ...
Слайд № 8

3. Сполучник умови вжито в реченні А Принеси води, бо дуже хочу пити. Б З'явились хмари, так що буде дощ. В Коли бажання добре, то й дорога легка. Г На те коня кують, щоб не спотикався. Д Хоч була пізня осінь, день стояв погожий. 4. Частка не пишеться окремо у варіанті А  стало не/переливки Б  не/здужати всіх завдань В  не/покоїтися через погоду Г  не/дооцінювати друзів Д  говорити не/правду

5. Виділене слово є сполучником і його треба писати разом у реченні А Як/би дівчата не любили гомоніти, а мовчать. Б Як/би не було важко, іди до св...
Слайд № 9

5. Виділене слово є сполучником і його треба писати разом у реченні А Як/би дівчата не любили гомоніти, а мовчать. Б Як/би не було важко, іди до своєї мети. В Як/би там не було, ми мали це перевірити. Г Як/би хотілося мені щастя знайти у світі. Д Як/би знав я чари, що спиняють хмари.

5. Виділене слово є сполучником і його треба писати разом у реченні А Як/би дівчата не любили гомоніти, а мовчать. Б Як/би не було важко, іди до св...
Слайд № 10

5. Виділене слово є сполучником і його треба писати разом у реченні А Як/би дівчата не любили гомоніти, а мовчать. Б Як/би не було важко, іди до своєї мети. В Як/би там не було, ми мали це перевірити. Г Як/би хотілося мені щастя знайти у світі. Д Як/би знав я чари, що спиняють хмари.

6. Перед виділеним сполучником і після нього НЕ треба ставити коми в реченні (розділові знаки пропущено) А Явори й долини залила імла і несміливі й...
Слайд № 11

6. Перед виділеним сполучником і після нього НЕ треба ставити коми в реченні (розділові знаки пропущено) А Явори й долини залила імла і несміливі й кволі встали зорі. Б Я кличу сонце і припале сріблястим порохом з долин воно пливе. В Нависло хмар глухе склепіння і шурхаючи крилами об них летять чайки. Г Тихий сон стуляє вії розігнавши давні мрії і втопивши їх в журбі. Д Сивим туманом оновило велетні-дерева і навіває сум така картина.

6. Перед виділеним сполучником і після нього НЕ треба ставити коми в реченні (розділові знаки пропущено) А Явори й долини залила імла і несміливі й...
Слайд № 12

6. Перед виділеним сполучником і після нього НЕ треба ставити коми в реченні (розділові знаки пропущено) А Явори й долини залила імла і несміливі й кволі встали зорі. Б Я кличу сонце і припале сріблястим порохом з долин воно пливе. В Нависло хмар глухе склепіння і шурхаючи крилами об них летять чайки. Г Тихий сон стуляє вії розігнавши давні мрії і втопивши їх в журбі. Д Сивим туманом оновило велетні-дерева і навіває сум така картина.

7. Виділене слово слід писати окремо в реченні А Не радий хрін тертушці, а про/те на кожній танцює. Б Як/би я турбувавсь завжди про себе, вже б оні...
Слайд № 13

7. Виділене слово слід писати окремо в реченні А Не радий хрін тертушці, а про/те на кожній танцює. Б Як/би я турбувавсь завжди про себе, вже б онімів давно від самоти (Д. Павличко). В Як/що не підеш, на злість зостанусь. Г Як/би відали ви, які славні були ті суворі, закручені хлопці! Д Як/би там не було, а комусь належало це перевірити.  

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.