Презентація до уроку "Множення натуральних чисел"

Опис документу:
Дана презентація допоможе сформувати в учнів поняття дії множення, вміння множити натуральні числа усно і в стовпчик, розвивати логічне мислення, математичну мову, виховувати прагнення до успіху, стійкий інтерес до математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
ТЕМА:«Множення натуральних чисел 5 клас Підготувала вчитель математики Вороненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Сіренко Вікторія Володимирівна
Слайд № 1

ТЕМА:«Множення натуральних чисел 5 клас Підготувала вчитель математики Вороненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Сіренко Вікторія Володимирівна

Мета уроку: сформувати в учнів поняття дії множення, вміння множити натуральні числа усно і в стовпчик, розвивати логічне мислення, математичну мов...
Слайд № 2

Мета уроку: сформувати в учнів поняття дії множення, вміння множити натуральні числа усно і в стовпчик, розвивати логічне мислення, математичну мову, виховувати прагнення до успіху, стійкий інтерес до математики.

Ми давно не зверталися до таблиці множення, давайте її згадаємо Усний рахунок 6 •7 8• 9 4·• 9 6 •8 5• 8 6• 6 4• 7 5• 9 4• 8 6 •5 3• 9 1 •8 2• 5
Слайд № 3

Ми давно не зверталися до таблиці множення, давайте її згадаємо Усний рахунок 6 •7 8• 9 4·• 9 6 •8 5• 8 6• 6 4• 7 5• 9 4• 8 6 •5 3• 9 1 •8 2• 5

Помножити число а на число b – це означає знайти суму b доданків, кожне з яких дорівнює а. b а b = a + a + ...
Слайд № 4

Помножити число а на число b – це означає знайти суму b доданків, кожне з яких дорівнює а. b а b = a + a + ...

Обчислити: 1) 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 2) 9 + 9 + 9 + 9 + 9 + 9 + 9 = 3) 23 + 23 + 23 = 4) 4 + 4 + 4 + 4 + 4 =
Слайд № 5

Обчислити: 1) 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 2) 9 + 9 + 9 + 9 + 9 + 9 + 9 = 3) 23 + 23 + 23 = 4) 4 + 4 + 4 + 4 + 4 =

Властивості множення Від перестановки множників добуток не змінюється. a b = b a
Слайд № 6

Властивості множення Від перестановки множників добуток не змінюється. a b = b a

Щоб добуток двох чисел помножити на третє число, можна перше число помножити на добуток другого і третього чисел Властивості множення ( a b) c = a ...
Слайд № 7

Щоб добуток двох чисел помножити на третє число, можна перше число помножити на добуток другого і третього чисел Властивості множення ( a b) c = a ( b c)

При множенні будь-якого числа на нуль завжди буде нуль Властивості множення a 0 = 0
Слайд № 8

При множенні будь-якого числа на нуль завжди буде нуль Властивості множення a 0 = 0

При множенні будь-якого числа на одиницю завжди отримуємо це число Властивості множення a 1 = а
Слайд № 9

При множенні будь-якого числа на одиницю завжди отримуємо це число Властивості множення a 1 = а

Це цікаво! 25 4 = 100 125 8 = 1000 5 20 = 100 2 50 = 100
Слайд № 10

Це цікаво! 25 4 = 100 125 8 = 1000 5 20 = 100 2 50 = 100

Приклад: 1000 24 =24000
Слайд № 11

Приклад: 1000 24 =24000

Обчислимо зручним способом:
Слайд № 12

Обчислимо зручним способом:

Пізніше, в 1698 році, видатний німецький математик Г.Лейбніц (1646 – 1716), ввів знак множення «крапка». Інформаційна хвилинка Знак множення «навхр...
Слайд № 13

Пізніше, в 1698 році, видатний німецький математик Г.Лейбніц (1646 – 1716), ввів знак множення «крапка». Інформаційна хвилинка Знак множення «навхрест» ( ) вперше в 1631 році ввів англійський математик Уільям Оутред (1575 – 1660) +

Відновіть ланцюжок обчислень. 100 –79 60 +9 :3 –15 :2 +12 –27 :4 +16 63 36 9 25 21 69 23 8 96 48
Слайд № 14

Відновіть ланцюжок обчислень. 100 –79 60 +9 :3 –15 :2 +12 –27 :4 +16 63 36 9 25 21 69 23 8 96 48

Точка С лежить на відрізку АВ. Знайдіть довжину відрізка АВ , якщо АС = 8 см, а довжина відрізка СВ у 3 рази більша довжини відрізка АС. АC = 8 см ...
Слайд № 15

Точка С лежить на відрізку АВ. Знайдіть довжину відрізка АВ , якщо АС = 8 см, а довжина відрізка СВ у 3 рази більша довжини відрізка АС. АC = 8 см СВ = ? ? АВ 8 см А В С > у 3 рази > у 3 рази

Підведення підсумків уроку 1) Що викликало здивування на уроці? 2) Що нового дізналися? 3)Як настрій? 4) Обчислити усно 123• 8 •0 •1254 •76. Я всім...
Слайд № 16

Підведення підсумків уроку 1) Що викликало здивування на уроці? 2) Що нового дізналися? 3)Як настрій? 4) Обчислити усно 123• 8 •0 •1254 •76. Я всім бажаю, щоб у вас в голові після сьогоднішнього уроку такого результату не залишилось!

Дякую за увагу!
Слайд № 17

Дякую за увагу!

Література: Бевз Г.П., Бевз В. Г. Математика : Підруч. Для 5 кл. загальноосвіт. Навч. Закл.-К.:Зодіак-ЕКО, 2005. -352 с.:іл. Математика: підруч. Дл...
Слайд № 18

Література: Бевз Г.П., Бевз В. Г. Математика : Підруч. Для 5 кл. загальноосвіт. Навч. Закл.-К.:Зодіак-ЕКО, 2005. -352 с.:іл. Математика: підруч. Для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – К. : Генеза, 2013. – 368 с. : іл. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. (М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номіровський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис,М. С. Якір) Інтернет-ресурси: http://radikal.ua/data/upload/49112/4efc3/3bd0a3d6bb.jpg https://th.pngtree.com/freepng/milky-way-galaxy_3357710.html http://svitppt.com.ua

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн