• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Мистецтво
  • Презентація до уроку мистецтва в 10 класі "Декоративне мистецтво далекосхідного культурного регіону. Мистецтво Японії,Китаю,Кореї"

Презентація до уроку мистецтва в 10 класі "Декоративне мистецтво далекосхідного культурного регіону. Мистецтво Японії,Китаю,Кореї"

Опис документу:
Допоможе учням краще ознайомитись з мистецтвом Далекого Сходу. Навчить розрізняти види японського, китайського та корейського садів,активізує знання учнів про декоративно-прикладне мистецтво його види, техніки, та особливості; сформує предметні компетентності у вивченні декоративно-ужиткового мистецтва Японії та Кореї, сприятиме вихованню почуття поваги до історії та культури інших народів;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Декоративне мистецтво далекосхідного культурного регіону Китай, Японія, Корея
Слайд № 1

Декоративне мистецтво далекосхідного культурного регіону Китай, Японія, Корея

Паркова культура Східно-азіатська паркова культура суттєво відрізняється від європейської. Сади і парки Далекого Сходу, зокрема Китаю і Японії, най...
Слайд № 2

Паркова культура Східно-азіатська паркова культура суттєво відрізняється від європейської. Сади і парки Далекого Сходу, зокрема Китаю і Японії, найкраще з-поміж інших видів мистецтва відображали основи світорозуміння людини-буддиста, образ її мислення, яка отримує задоволення від споглядання природи і черпає енергію з повітря, води, скель, землі, неба. Центральними ідеями цієї культури є ідеали духовного здоров’я людини, чутливість природи до настрою та ставлення до неї людини, глибинна символічність цілого й елементів композиції, а також уявлення про те, що кожна з деталей, аж до найменшої, «переживає стан цілого». Основою багатовікових взаємин між природою і людиною є абсолютизація краси природи і підпорядкування діяльності людини її законам.

Японський сад Символізує досконалий світ земної природи, всесвіт. Характерні елементи: штучні пагорби, ставки, острови, струмки і водоспади, доріжк...
Слайд № 3

Японський сад Символізує досконалий світ земної природи, всесвіт. Характерні елементи: штучні пагорби, ставки, острови, струмки і водоспади, доріжки і ділянки з піску чи гравію, прикрашені камінням незвичайних обрисів. Дерева, кущі, бамбук, трави, квіти і мох покликані передавати відчуття змін пір року. На території саду можуть також розміщуватися кам’яні ліхтарі, альтанки. Людина тут усамітнюється, щоб досягти гармонії.

Сад дерев Японський сад дерев - це, перш за все, природний куточок, що має на увазі, що в природі вже все є - і розумність, і краса, і натхненність...
Слайд № 4

Сад дерев Японський сад дерев - це, перш за все, природний куточок, що має на увазі, що в природі вже все є - і розумність, і краса, і натхненність. У японських садах дерев, як правило, використовуються змішані посадки листопадних і вічнозелених рослин.Японський сад дерев гарний в будь-який час року.

Сад каменів або сад дзен створює мініатюрний стилізований пейзаж шляхом ретельно підібраних композицій з каменів, водойм, мохів, формованих дерев і...
Слайд № 5

Сад каменів або сад дзен створює мініатюрний стилізований пейзаж шляхом ретельно підібраних композицій з каменів, водойм, мохів, формованих дерев і кущів, і використовує гравій або пісок, який загромадили для представлення брижів по воді. Сад дзен переважно відносно невеликий, оточений стіною, і, як правило, призначений для споглядання в сидячому положенні з одного тільки місця за межами саду

Сад води Ставок або водойма - одна з найпоширеніших форм води в японському саду. Береги водойми часто оформлені камінням. У центрі - острів або кіл...
Слайд № 6

Сад води Ставок або водойма - одна з найпоширеніших форм води в японському саду. Береги водойми часто оформлені камінням. У центрі - острів або кілька островів. З берегом їх з'єднує місток- дерев'яний або покроковий, виконаний з каменів. Якщо до острову підходу немає, то згідно японським традиціям він символізує острів безсмертних і буде особливмісцем в саду. Якщо в ставку є болотний сад, через нього може бути перекинутий зигзагоподібний місток яцухасі. Водоспад майже завжди присутній в японському саду. Місце для водоспаду вибирається особливо ретельно, зазвичай подалі від будинку, але так, щоб звук падаючої води було чути і там.

Сад чайної церемонії Японські чайні сади являють собою різновид саду, в якому можна проводити чайні церемонії. Такі сади складаються із зовнішнього...
Слайд № 7

Сад чайної церемонії Японські чайні сади являють собою різновид саду, в якому можна проводити чайні церемонії. Такі сади складаються із зовнішнього і внутрішнього. У зовнішньому саду розташовані вхідні ворота і кам'яна доріжка, що веде у внутрішній сад, і він менш формальний в плані насаджень. Далі гості проходять через другі ворота, де розташований водний басейн, який використовується при церемонії. Там розташована ще одна кам'яна доріжка, що веде через внутрішній сад, в якому немає квітучих рослин, так щоб не відволікати цим увагу відвідувачів. Ця доріжка веде до невеликого будинку, де проводиться чайна церемонія.

Сад цубо, або цубо-ніва  це невелика за розміром внутрішня частина будинку з відкритим дахом, що засаджена рослинами та оформлена каменями. Слово «...
Слайд № 8

Сад цубо, або цубо-ніва  це невелика за розміром внутрішня частина будинку з відкритим дахом, що засаджена рослинами та оформлена каменями. Слово «цубо» (坪) означає територію рівну двом татамі, що становить близько 3,3 квадратних метри. Популярний цубо у щільній забудові Кіото. Через такий сад у кімнати навколо нього потрапляє світло через паперові чи очеретяні розсувні стіни.

корейський сад Сад - не просто оточення будинку, а його продовження, розвиток ідеї домашньої атмосфери за допомогою багатства флористичного світу. ...
Слайд № 9

корейський сад Сад - не просто оточення будинку, а його продовження, розвиток ідеї домашньої атмосфери за допомогою багатства флористичного світу. Корейська сад необхідно сприймати по-особливому, пам'ятаючи про те, що тут не може бути тільки однієї точки огляду. Незважаючи на те що сад створюється руками людини і в ньому застосовуються деякі штучно створені об'єкти, він повинен виглядати абсолютно природно, немов народжений природою. Адже тут в силу вступає принцип споглядання - тільки в мовчанні і спокої духу можна осягнути справжню гармонію і зрозуміти сад як мініатюрний світ.

Сад ранкового спокою Сади острова Чеджу
Слайд № 10

Сад ранкового спокою Сади острова Чеджу

Китайські сади Типовий китайський сад оточений стінами та включає один чи більше ставків, кам'яні брили, дерева та квіти, а також низку залів та па...
Слайд № 11

Китайські сади Типовий китайський сад оточений стінами та включає один чи більше ставків, кам'яні брили, дерева та квіти, а також низку залів та павільйонів у саду, поєднаних вигнутою стежкою та зиґзаґоподібними галереями. Рухаючись від будівлі до будівлі, відвідувачі можуть побачити серію дбайливо облаштованих пейзажів, що розгортаються перед ними, як пейзажний сувій

Сад в китайському стилі важко уявити без будівель, як правило, у вигляді  - альтанки-пагоди, оглядові майданчики, звідки найкраще милуватися садом ...
Слайд № 12

Сад в китайському стилі важко уявити без будівель, як правило, у вигляді  - альтанки-пагоди, оглядові майданчики, звідки найкраще милуватися садом і спостерігати гармонію його елементів між собою. 

Декоративно- ужиткове мистецтво Далекого Сходу
Слайд № 13

Декоративно- ужиткове мистецтво Далекого Сходу

Нецке – мініатюрні статуетки З`явились в кінці XVI — на початку XVII ст. Виготовлялись з дерева, слонової кістки. Використовували нецке для носіння...
Слайд № 14

Нецке – мініатюрні статуетки З`явились в кінці XVI — на початку XVII ст. Виготовлялись з дерева, слонової кістки. Використовували нецке для носіння кисета з тютюном, зв'язки ключів або коробочки з парфумерією та ліками — інро. По суті, нецке — це своєрідний брелок або противага, в якому робили наскрізний отвір. Через отвір пропускали шнур, до якого і були прикріплені ключі, кисет чи інро.

Зображували людей, тварин, маски
Слайд № 15

Зображували людей, тварин, маски

Окімоно  особливий  поширений вид  з виготовлення виробів із слонової кістки .Розміри окімоно лежать в межах від 10 до 40 см. Такі фігурки купували...
Слайд № 16

Окімоно  особливий  поширений вид  з виготовлення виробів із слонової кістки .Розміри окімоно лежать в межах від 10 до 40 см. Такі фігурки купувалися не тільки з метою привернути , а й на згадку про  у віддалений , і як подарунок, і просто заради прикраси .

Оригамі (оріґамі,  折り紙 орі — «складати», камі — «папір», тобто «складений папір») —  складання паперу.
Слайд № 17

Оригамі (оріґамі,  折り紙 орі — «складати», камі — «папір», тобто «складений папір») —  складання паперу.

Ікебана традиційне мистецтво аранжування квітів у Японії. Слово ікебана в перекладі з японської означає «нове життя квітів». «Іке» означає шлях,  «...
Слайд № 18

Ікебана традиційне мистецтво аранжування квітів у Японії. Слово ікебана в перекладі з японської означає «нове життя квітів». «Іке» означає шлях,  «ана» - квіти, таким чином, разом виходить - новий шлях, нове життя квітів.

Згодом ікебану перейняли японці Побудована на трьох основах, що символізують Небо, Землю і Людину. Це асиметричний букет. У композиції обов'язково ...
Слайд № 19

Згодом ікебану перейняли японці Побудована на трьох основах, що символізують Небо, Землю і Людину. Це асиметричний букет. У композиції обов'язково повинна бути порожнеча.

Бонсай  ( 盆栽, «рослина на таці») — мистецтво вирощування карликових  у невеликих ємностях..
Слайд № 20

Бонсай  ( 盆栽, «рослина на таці») — мистецтво вирощування карликових  у невеликих ємностях..

Китай – батьківщина порцеляни Порцеляна, фарфор — один із видів тонкої кераміки.   У VII ст. з’явилися перші вироби з білої прозорої порцеляни. Кер...
Слайд № 21

Китай – батьківщина порцеляни Порцеляна, фарфор — один із видів тонкої кераміки.   У VII ст. з’явилися перші вироби з білої прозорої порцеляни. Керамісти створювали вази кольору «неба після дощу», застосовува­ли для прикрашання кольорову емаль. Найціннішим вважався посуд ручної роботи з відбитками пальців автора.

Згодом з`являються нові методи дизайну, форм, кольорове фарбування.
Слайд № 22

Згодом з`являються нові методи дизайну, форм, кольорове фарбування.

Слайд № 23

Це самостійний вид мистецтва і спосіб прикраси текстильних речей – одягу, хусток, завіс, театральних куліс. розпис по шовку (батик)
Слайд № 24

Це самостійний вид мистецтва і спосіб прикраси текстильних речей – одягу, хусток, завіс, театральних куліс. розпис по шовку (батик)

Здавна була витонченою,прикрашеною цікавими візерунками. Знаменита корейська кераміка блакитного кольору – чхончжа. У ній вирізалися візерунки, які...
Слайд № 25

Здавна була витонченою,прикрашеною цікавими візерунками. Знаменита корейська кераміка блакитного кольору – чхончжа. У ній вирізалися візерунки, які потім наповнювали різними матеріалами. Корейська кераміка

«Пекча» – кераміка з білої глини. Символізує чистоту духу і строгість у побуті аристократів періоду Чосон. На виробах часто зображувалися дракони, ...
Слайд № 26

«Пекча» – кераміка з білої глини. Символізує чистоту духу і строгість у побуті аристократів періоду Чосон. На виробах часто зображувалися дракони, півонії, сосни і квіти сливи.

«Пунчхон» (XIV XVI ст.) - кераміка перламутрово-синього кольору з малюнками або візерунками, вирізаними з нанесеної зверху білої глини. На виробах ...
Слайд № 27

«Пунчхон» (XIV XVI ст.) - кераміка перламутрово-синього кольору з малюнками або візерунками, вирізаними з нанесеної зверху білої глини. На виробах «пунчхонсаги» зображені риби або квіти.

«Онги» – глиняні глечики, які після нанесення глазурі обпікаються при температурі 1.100-1.200℃. З давніх часів у цих глечиках зберігалися продукти.
Слайд № 28

«Онги» – глиняні глечики, які після нанесення глазурі обпікаються при температурі 1.100-1.200℃. З давніх часів у цих глечиках зберігалися продукти.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»