Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Шляхи формування української ідентичності в новій українській школі
»
Взяти участь Всі події

Презентація до уроку математики "Віднімання з переходом через розряд одноцифрових чисел в межах 100"

Математика

Для кого: 2 Клас, 3 Клас

24.08.2021

102

8

0

Опис документу:
Презентація до уроку математики "Віднімання з переходом через розряд одноцифрових чисел в межах 100" призначена для роботи під час засвоєння навчального матеріалу та має настроєну анімацію. Під час роботи учитель або дитина промовляють пояснення дії, а вчитель натискаючи "далі" оживляє урок.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Віднімання виду 30 - 4
Слайд № 1

Віднімання виду 30 - 4

30 – 4= 26 Як це порахувати? 30 – 4= (20+10)-4= тепер легко: 10-4=6 Залишилось 20 і 6 30 – 4= Тому:
Слайд № 2

30 – 4= 26 Як це порахувати? 30 – 4= (20+10)-4= тепер легко: 10-4=6 Залишилось 20 і 6 30 – 4= Тому:

60 – 5 = 55 1. розкладаємо 60=10+50 2. Віднімаємо легко: 10- 5=5 3. залишились 50 і 5 4. тому: 60-5=
Слайд № 3

60 – 5 = 55 1. розкладаємо 60=10+50 2. Віднімаємо легко: 10- 5=5 3. залишились 50 і 5 4. тому: 60-5=

40 – 9 = 31 1. розкладаємо … 2. Віднімаємо легко: … 3. залишились … 4. тому: …
Слайд № 4

40 – 9 = 31 1. розкладаємо … 2. Віднімаємо легко: … 3. залишились … 4. тому: …

20 – 7= 13 1. розкладаємо … 2. Віднімаємо легко: … 3. залишились … 4. тому: …
Слайд № 5

20 – 7= 13 1. розкладаємо … 2. Віднімаємо легко: … 3. залишились … 4. тому: …

90 – 6= 84 СПРОБУЙ РОЗВ’ЯЗАТИ 60 – 2= 58 40 – 3= 37 30 – 1= 29
Слайд № 6

90 – 6= 84 СПРОБУЙ РОЗВ’ЯЗАТИ 60 – 2= 58 40 – 3= 37 30 – 1= 29

50 – 5= 45 20 – 8 = Виконай самостійно: 80 – 7 = 60 – 3 = 50 – 8 = 60 – 9 = 12 73 57 42 51
Слайд № 7

50 – 5= 45 20 – 8 = Виконай самостійно: 80 – 7 = 60 – 3 = 50 – 8 = 60 – 9 = 12 73 57 42 51

молодці Повтори порядок виконання віднімання від круглих десятків
Слайд № 8

молодці Повтори порядок виконання віднімання від круглих десятків

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.