Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Презентація до уроку математики в 5 класі "Розв'язування рівнянь та задач"

Математика

Для кого: 5 Клас

19.01.2020

1079

15

0

Опис документу:
Презентація до уроку математики в 5 класі "Розв'язування рівнянь та задач". Це урок-подорож.Мета: закріпити поняття рівняння, кореня рівняння (розв’язку), навички розв’язування рівнянь за правилами знаходження невідомих компонентів, уміння розв’язувати тестові задачі на рух та задачі за допомогою рівнянь; розвивати обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення, уміння аналізувати, математичну компетентність;
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
УЧИМОСЯ НЕ ДЛЯ ШКОЛИ, А ДЛЯ ЖИТТЯ Луций Анней Сенека Розв'язування рівнянь та задач 5 клас Учитель Романчук Світлана Миколаївна
Слайд № 1

УЧИМОСЯ НЕ ДЛЯ ШКОЛИ, А ДЛЯ ЖИТТЯ Луций Анней Сенека Розв'язування рівнянь та задач 5 клас Учитель Романчук Світлана Миколаївна

«У» - усміхненими; «С» - спокійними; «П» - прогресивними; «І» - ініціативними; «Х» - хоробрими. У С П І Х У ! Девіз уроку: Не просто слухати, а чут...
Слайд № 2

«У» - усміхненими; «С» - спокійними; «П» - прогресивними; «І» - ініціативними; «Х» - хоробрими. У С П І Х У ! Девіз уроку: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати.

ТЕОРЕТИЧНА ПРАКТИЧНА ДЮЖИНА МАГІЧНА ФІЗКУЛЬТУРНА КМІТЛИВА
Слайд № 3

ТЕОРЕТИЧНА ПРАКТИЧНА ДЮЖИНА МАГІЧНА ФІЗКУЛЬТУРНА КМІТЛИВА

№476 Нехай Ігор мав х коп., тоді Артем - 4х коп. Відомо, що у Артема було на 4 грн.71коп. = 471 коп. більше. Маємо рівняння : 4х-х =471, 3х=471, х=...
Слайд № 4

№476 Нехай Ігор мав х коп., тоді Артем - 4х коп. Відомо, що у Артема було на 4 грн.71коп. = 471 коп. більше. Маємо рівняння : 4х-х =471, 3х=471, х=471:3, х=157. Отже, Ігор мав 157 коп. = 1грн.57 коп. Відповідь: 1грн.57коп

№479 Нехай у другому бідоні х літрів молока, тоді у першому – (х+7) літрів. Відомо, що у двох бідонах разом 53 літри молока. Маємо рівняння: х+х+7=...
Слайд № 5

№479 Нехай у другому бідоні х літрів молока, тоді у першому – (х+7) літрів. Відомо, що у двох бідонах разом 53 літри молока. Маємо рівняння: х+х+7=53, 2х+7=53, 2х=53-7, 2х=46, х=46:2, х=23. Отже, у другому бідоні 23 літрів молока, тоді у першому – 23+7=30 літрів молока. Відповідь: 23 і 30 літрів.

к о р і н ь і к с в і д’ є м н и к м н о ж е н н я р і з н и ц я д о д а н о к д і л е н е з н а н н я 1 2 3 4 5 6 7 8
Слайд № 6

к о р і н ь і к с в і д’ є м н и к м н о ж е н н я р і з н и ц я д о д а н о к д і л е н е з н а н н я 1 2 3 4 5 6 7 8

Станція «Розминка». 11 89 26 60 52 19 68 І Б Н О Ч А Ф
Слайд № 7

Станція «Розминка». 11 89 26 60 52 19 68 І Б Н О Ч А Ф

Фібоначчі (Fibonacci) італійський математик 13 століття
Слайд № 8

Фібоначчі (Fibonacci) італійський математик 13 століття

248 : (5х - 52) = 31 Розв'язати рівняння (712 – х) : 7 + 7 = 107 х = 12 (х– 3) · 18 = 162 х = 12 х = 12 Д ю ж и н а
Слайд № 9

248 : (5х - 52) = 31 Розв'язати рівняння (712 – х) : 7 + 7 = 107 х = 12 (х– 3) · 18 = 162 х = 12 х = 12 Д ю ж и н а

За схемою розв’яжіть задачу 72 км/год 75км/год ? км A B Відповідь: 294 км 2 ГОД Р о б о т а в п а р а х
Слайд № 10

За схемою розв’яжіть задачу 72 км/год 75км/год ? км A B Відповідь: 294 км 2 ГОД Р о б о т а в п а р а х

Фізхвилинка: «Відпочинемо активно» Якщо твердження вірне, то виконуємо «+», якщо ні – то, виконуй «–». Збільшити 24  на 10, буде 34  + ходьба на мі...
Слайд № 11

Фізхвилинка: «Відпочинемо активно» Якщо твердження вірне, то виконуємо «+», якщо ні – то, виконуй «–». Збільшити 24  на 10, буде 34  + ходьба на місці – руки в сторони Якщо 9 збільшити в 0 разів, буде 9 Зменшити 90 на 3, буде 30 48 зменшили у 2рази, буде 24 + руки в сторони – руки вгору У людини на руках  10 пальців, а на 20 руках – 200. s = v: t + схилитися додолу – руки в сторони + стрибки на місці – присідання + стрибки на місці – нахили тулуба + біг на місці – сісти на місце

Задача №1   З Мирнограда до Києва виїхали два автомобілі. Через три години відстань між ними була 24 км/год. Знайдіть швидкість другого автомобіля,...
Слайд № 12

Задача №1   З Мирнограда до Києва виїхали два автомобілі. Через три години відстань між ними була 24 км/год. Знайдіть швидкість другого автомобіля, якщо швидкість першого 85 км/год. 85 км/год ? км/год

Задача №2.  У магазин завезли всього 540 кг овочів, причому картоплі було удвічі більше, ніж помідорів, а огірків у 3 рази більше ніж помідорів. Ск...
Слайд № 13

Задача №2.  У магазин завезли всього 540 кг овочів, причому картоплі було удвічі більше, ніж помідорів, а огірків у 3 рази більше ніж помідорів. Скільки кілограмів овочів кожного виду завезли в магазин?

Я задумав число. Якщо його збільшити на 3 і одержану суму помножити на 5, а потім до результату додати те саме число та одержане число зменшити у р...
Слайд № 14

Я задумав число. Якщо його збільшити на 3 і одержану суму помножити на 5, а потім до результату додати те саме число та одержане число зменшити у рази, то матимемо 41. Яке число я задумав? Відгадай задумане число

Слайд № 15

Підсумок уроку: Мудрець сказав: «Дві людини, які обмінялися золотими монетами, не стали багатшими. Але якщо вони мінялися думками, то кожний з них ...
Слайд № 16

Підсумок уроку: Мудрець сказав: «Дві людини, які обмінялися золотими монетами, не стали багатшими. Але якщо вони мінялися думками, то кожний з них стає в двоє багатшим. Ця істина – проста, але зміст її – глибокий. »

Домашнє завдання Повторити § 11-13, ст.83 виконати вправи для перевірки знань №1-9 Додаткове завдання для тих, хто любить математику: У більший бід...
Слайд № 17

Домашнє завдання Повторити § 11-13, ст.83 виконати вправи для перевірки знань №1-9 Додаткове завдання для тих, хто любить математику: У більший бідон вміщається на 2 л молока більше, ніж у менший. А в два більших бідони вміщається стільки молока, скільки в три менших бідони. Скільки літрів молока входить у більший та менший бідони окремо?

Дякую за активну роботу, за увагу, кмітливість!
Слайд № 18

Дякую за активну роботу, за увагу, кмітливість!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.