і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Замовляйте «Вебінарний Безліміт» та отримуйте
місяць необмеженого доступу до 90 вебінарів
Предмети »

Презентація до уроку математики. Тема: " Порозрядне додавання і віднімання чисел."

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Порозрядне додавання і віднімання чисел. Урок 12
Слайд № 1

Порозрядне додавання і віднімання чисел. Урок 12

Формувати обчислювальні навички додавання й віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд. Дидактична задача: актуалізувати вміння подават...
Слайд № 2

Формувати обчислювальні навички додавання й віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд. Дидактична задача: актуалізувати вміння подавати число у вигляді суми розрядних доданків, випадки додавання й віднімання одноцифрового числа та круглого числа; узагальнити розуміння прийому порозрядного додавання й віднімання двоцифрових чисел; формувати вміння розв’язувати задачі. Розвивальна задача: формувати прийоми розумових дій (аналізу, порівняння, синтезу, класифікації) під час ви- конання завдань (№ 2, 5). Мета:

вересня
Слайд № 3

вересня

Математичний диктант
Слайд № 4

Математичний диктант

Число 69 збільшіть на 1
Слайд № 5

Число 69 збільшіть на 1

Число 50 зменшіть на 1.
Слайд № 6

Число 50 зменшіть на 1.

На скільки 40 менше 47?
Слайд № 7

На скільки 40 менше 47?

Перший доданок 56, другий доданок 3, знайдіть значення суми.
Слайд № 8

Перший доданок 56, другий доданок 3, знайдіть значення суми.

Зменшуване 78, від’ємник 50. Знайдіть значення різниці.
Слайд № 9

Зменшуване 78, від’ємник 50. Знайдіть значення різниці.

Знайдіть невідомий доданок, якщо значення суми 48, а другий доданок 5.
Слайд № 10

Знайдіть невідомий доданок, якщо значення суми 48, а другий доданок 5.

Знайдіть невідоме зменшуване, якщо значення різниці 32, а від’ємник 20.
Слайд № 11

Знайдіть невідоме зменшуване, якщо значення різниці 32, а від’ємник 20.

Знайдіть невідомий від’ємник, якщо зменшуване 10, а значення різниці 6.
Слайд № 12

Знайдіть невідомий від’ємник, якщо зменшуване 10, а значення різниці 6.

Як одержати число 67 із десятків та одиниць? Запишіть відповідну рівність.
Слайд № 13

Як одержати число 67 із десятків та одиниць? Запишіть відповідну рівність.

Замініть сантиметрами: 7 дм 3 дм 2 см 9 дм 2 см
Слайд № 14

Замініть сантиметрами: 7 дм 3 дм 2 см 9 дм 2 см

Самоперевірка 70, 49, на 7, 59, 28, 43, 52, 4, 60 + 7 = 67 70 см, 32 см, 92 см
Слайд № 15

Самоперевірка 70, 49, на 7, 59, 28, 43, 52, 4, 60 + 7 = 67 70 см, 32 см, 92 см

Заміни числа сумою розрядних доданків (усно) 23, 15, 56, 24, 62, 34.
Слайд № 16

Заміни числа сумою розрядних доданків (усно) 23, 15, 56, 24, 62, 34.

45 + 32 = 40 +5 30 +2 Прийом порозрядного додавання: Замінюю кожне число сумою десятків і одиниць. Додаю десятки до десятків. Додаю одиниці до один...
Слайд № 17

45 + 32 = 40 +5 30 +2 Прийом порозрядного додавання: Замінюю кожне число сумою десятків і одиниць. Додаю десятки до десятків. Додаю одиниці до одиниць. Додаю отримані результати. Називаю результат. 40 30 + 5 + 2 + = 77

79 - 52 = 70 +9 50 +2 Прийом порозрядного віднімання: Замінюю кожне число сумою десятків і одиниць. Віднімаю десятки від десятків. Віднімаю одиниці...
Слайд № 18

79 - 52 = 70 +9 50 +2 Прийом порозрядного віднімання: Замінюю кожне число сумою десятків і одиниць. Віднімаю десятки від десятків. Віднімаю одиниці від одиниць. Додаю отримані результати. Називаю результат. 70 50 - 9 + 2 - = 27

Слайд № 19

Робота з зошитом С. 24, № 3,4
Слайд № 20

Робота з зошитом С. 24, № 3,4

С. 8, № 2
Слайд № 21

С. 8, № 2

Робота з зошитом С. 25
Слайд № 22

Робота з зошитом С. 25

МОЛОДЦІ!
Слайд № 23

МОЛОДЦІ!

Опис документу:
Презентація до уроку математики.(Скворцова С.О.) Урок 12. Порозрядне додавання і віднімання чисел.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
354 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти