і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Інтернет-олімпіади як засоби мотивації учнів
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Презентація до уроку математики. Тема: " Додавання і віднімання чисел частинами"

Презентація до уроку математики. Тема: " Додавання і віднімання чисел частинами"

Опис презентації окремими слайдами:
Додавання і віднімання чисел частинами Урок 14
Слайд № 1

Додавання і віднімання чисел частинами Урок 14

формувати обчислювальні навички додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Дидактична задача: актуалізувати навички додава...
Слайд № 2

формувати обчислювальні навички додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Дидактична задача: актуалізувати навички додавання (віднімання) круглого числа або одноцифрового числа до (від) двоцифрового; закріпити прийом додавання й віднімання двоцифрових чисел частинами; по- рівняти прийоми порозрядного обчислення й обчислення частинами; формувати вміння визначати, про що можна дізнатися за певними числовими даними, вміння розв’язувати задачі. Розвивальна задача: формувати прийоми розумових дій аналізу, порівняння, синтезу, класифікації під час вико- нання завдань (№ 5 — у навчальному зошиті, № 9 — у плані уроку); розвивати образне мислення учнів під час продовження візерунка з геометричних фігур. Мета:

вересня
Слайд № 3

вересня

Математична розминка Визначте хибні та істиннині твердження.
Слайд № 4

Математична розминка Визначте хибні та істиннині твердження.

Наступним за числом 69 є число 68. Число 54 складається з 4 десятків та 4 одиниць. Найбільшого двоцифрового числа не існує. Число нуль не є натурал...
Слайд № 5

Наступним за числом 69 є число 68. Число 54 складається з 4 десятків та 4 одиниць. Найбільшого двоцифрового числа не існує. Число нуль не є натуральним числом. Х І Х Х

Якщо від будь-якого числа відняти рівне йому число, то одержимо нуль. Між числами 47 та 51 у натуральному ряді розташовані числа: 48, 40, 50. Число...
Слайд № 6

Якщо від будь-якого числа відняти рівне йому число, то одержимо нуль. Між числами 47 та 51 у натуральному ряді розташовані числа: 48, 40, 50. Число 76 можна замінити сумою розрядних доданків 70 і 6. Х І І

За найбільшим трицифровим числом йде найменше двоцифрове число. Числа, які використовують у лічбі предметів, називають натуральними. Якщо до будь-я...
Слайд № 7

За найбільшим трицифровим числом йде найменше двоцифрове число. Числа, які використовують у лічбі предметів, називають натуральними. Якщо до будь-якого числа додати 0, то одержимо нуль. Х І Х

У 1 метрі 10 сантиметрів. У 1 дециметрі 10 метрів. 3 м 8 дм = 38 дм 1 дм 8 см = 81 см. І Х І Х
Слайд № 8

У 1 метрі 10 сантиметрів. У 1 дециметрі 10 метрів. 3 м 8 дм = 38 дм 1 дм 8 см = 81 см. І Х І Х

Математичний диктант
Слайд № 9

Математичний диктант

Перший доданок 6, другий — 4. Знайдіть значення суми.
Слайд № 10

Перший доданок 6, другий — 4. Знайдіть значення суми.

Зменшуване 32, від’ємник 30. Знайдіть значення різниці.
Слайд № 11

Зменшуване 32, від’ємник 30. Знайдіть значення різниці.

Знайдіть невідомий доданок, якщо значення суми 9, а відомий доданок 7.
Слайд № 12

Знайдіть невідомий доданок, якщо значення суми 9, а відомий доданок 7.

Знайдіть зменшуване, якщо значення різниці 34, а від’ємник 20.
Слайд № 13

Знайдіть зменшуване, якщо значення різниці 34, а від’ємник 20.

Знайдіть від’ємник, якщо зменшуване 76, а значення різниці 4.
Слайд № 14

Знайдіть від’ємник, якщо зменшуване 76, а значення різниці 4.

На скільки 86 більше за 5?
Слайд № 15

На скільки 86 більше за 5?

43 збільшіть на 30.
Слайд № 16

43 збільшіть на 30.

78 зменшіть на 6.
Слайд № 17

78 зменшіть на 6.

10, 2, 2, 54, 72, на 81, 73, 72 Самоперевірка
Слайд № 18

10, 2, 2, 54, 72, на 81, 73, 72 Самоперевірка

Робота з зошитом С. 28, № 1,2,3
Слайд № 19

Робота з зошитом С. 28, № 1,2,3

Слайд № 20

Робота з зошитом С. 28, № 4, 5
Слайд № 21

Робота з зошитом С. 28, № 4, 5

74 + 23 20 + 3 = 74 + 20 + 3 = 94 + 3 = 97
Слайд № 22

74 + 23 20 + 3 = 74 + 20 + 3 = 94 + 3 = 97

74 + 23 20 + 3 = 70 + 20 + 3+ 4 = 90 + 7 = 97 70 + 4
Слайд № 23

74 + 23 20 + 3 = 70 + 20 + 3+ 4 = 90 + 7 = 97 70 + 4

Додавання двоцифрових чисел частинами: 1). Замінюю другий доданок сумою десятків і одиниць. 2). Додаю віднімаю десятки. 3). Додаю віднімаю одиниці....
Слайд № 24

Додавання двоцифрових чисел частинами: 1). Замінюю другий доданок сумою десятків і одиниць. 2). Додаю віднімаю десятки. 3). Додаю віднімаю одиниці. Пам’ятка

87 - 56 50 + 6 = 87 – 50 - 6 = 37 - 6 = 31
Слайд № 25

87 - 56 50 + 6 = 87 – 50 - 6 = 37 - 6 = 31

87 - 56 50 + 6 = 80 - 50 + 7 - 6 = 30 + 1 = 31 80 + 7
Слайд № 26

87 - 56 50 + 6 = 80 - 50 + 7 - 6 = 30 + 1 = 31 80 + 7

Віднімання двоцифрових чисел частинами : Замінюю від’ємник сумою десятків і одиниць. Додаю віднімаю десятки. 3. Додаю віднімаю одиниці. Пам’ятка
Слайд № 27

Віднімання двоцифрових чисел частинами : Замінюю від’ємник сумою десятків і одиниць. Додаю віднімаю десятки. 3. Додаю віднімаю одиниці. Пам’ятка

Робота з зошитом С. 29, № 6
Слайд № 28

Робота з зошитом С. 29, № 6

С. 9, № 1, 2
Слайд № 29

С. 9, № 1, 2

Робота з зошитом С. 29, № 7
Слайд № 30

Робота з зошитом С. 29, № 7

МОЛОДЦІ!
Слайд № 31

МОЛОДЦІ!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація до уроку математики. Урок 14. Додавання і віднімання чисел частинами.
  • Додано
    18.07.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    708
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    35
  • Номер матеріала
    HW902679
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти