і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Інтернет-олімпіади як засоби мотивації учнів
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Презентація до уроку математики. Тема: "Аналіз задачі"

Опис презентації окремими слайдами:
Аналіз задачі Урок 7
Слайд № 1

Аналіз задачі Урок 7

Дидактична задача: актуалізувати навички усної лічби в межах 10, знання опорних схем задач і вміння вибирати арифметичну дію, якою розв’язується за...
Слайд № 2

Дидактична задача: актуалізувати навички усної лічби в межах 10, знання опорних схем задач і вміння вибирати арифметичну дію, якою розв’язується задача; знайомити учнів із аналітичними міркуваннями під час розв’язування задачі, з новим порядком роботи над задачею за пам’яткою № 2; закріпити вміння знаходити значення виразів на дві дії, правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій додавання й віднімання; знання складу чисел першого десятка та навички вимірювання довжин відрізків. Розвивальна задача: формувати прийоми розумових дій аналізу, синтезу під час розв’язування задач (№ 3–4) і кон- струювання чисел із поданих цифр. Мета:

вересня
Слайд № 3

вересня

Математична розминка
Слайд № 4

Математична розминка

Які арифметичні дії ви знаєте? Яку арифметичну дію треба виконати, щоб одержати більше число? менше число? Як називаються числа при додаванні? Як п...
Слайд № 5

Які арифметичні дії ви знаєте? Яку арифметичну дію треба виконати, щоб одержати більше число? менше число? Як називаються числа при додаванні? Як пов’язані дії додавання й віднімання? Як знайти невідомий доданок? Як називаються числа при відніманні? Як знайти невідоме зменшуване? від’ємник? Як дізнатися, на скільки одне число більше або менше за інше?

С. 5, № 1
Слайд № 6

С. 5, № 1

Задача №1 Б. - ? Я. - 10 шт. Г. - 9 шт. Розв’язання 10 + 9 = 19(ф.) Відповідь: 19 фруктів. Задача №2 Б. - 19 ф. Я. - ? Г. - 9 шт. Розв’язання 19 – ...
Слайд № 7

Задача №1 Б. - ? Я. - 10 шт. Г. - 9 шт. Розв’язання 10 + 9 = 19(ф.) Відповідь: 19 фруктів. Задача №2 Б. - 19 ф. Я. - ? Г. - 9 шт. Розв’язання 19 – 9 = 10(ябл.) Відповідь: 10 яблук.

Робота з зошитом С. 14
Слайд № 8

Робота з зошитом С. 14

Слайд № 9

Робота з зошитом С. 15
Слайд № 10

Робота з зошитом С. 15

С. 5, № 2,3
Слайд № 11

С. 5, № 2,3

МОЛОДЦІ!
Слайд № 12

МОЛОДЦІ!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація до уроку математики. (Скворцова С.О.) Урок 7. Аналіз задачі.
  • Додано
    18.07.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    231
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    OV515088
  • Вподобань
    0
Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти