Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Презентація до уроку математики "Додавання та віднімання трицифрових чисел" за педагогічною технологією "Росток"

Презентація до уроку математики "Додавання та віднімання трицифрових чисел" за педагогічною технологією "Росток"

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №YB616160
За публікацію цієї методичної розробки Степаненко Віта Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №YB616160
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Юні математики 2 – А класу
Слайд № 1

Юні математики 2 – А класу

Математика Додавання і віднімання трицифрових чисел
Слайд № 2

Математика Додавання і віднімання трицифрових чисел

Продовжити ряд чисел 321, 322,…, …, …,330 100, 200, 300,…
Слайд № 3

Продовжити ряд чисел 321, 322,…, …, …,330 100, 200, 300,…

Математичний диктант
Слайд № 4

Математичний диктант

235, 550, 721, 832, 622, 460, 181, 352 Знайди “зайве” число
Слайд № 5

235, 550, 721, 832, 622, 460, 181, 352 Знайди “зайве” число

Д О Д А Н О К 2. С У М А 3. 1. П Е Р Е С Т В Н И Й 4. У М О В А 5. З А П И Т А Н Н Я 6. О З В` Я З Н Я 7. І Д О В І Д Ь 8. Е С Я Т Ь
Слайд № 6

Д О Д А Н О К 2. С У М А 3. 1. П Е Р Е С Т В Н И Й 4. У М О В А 5. З А П И Т А Н Н Я 6. О З В` Я З Н Я 7. І Д О В І Д Ь 8. Е С Я Т Ь

Заповни пропуски 158 + 2 = 160 + 40 = 300 180 + = 200 500 + = 540 + 200 = 210 700 + = 720 260 20 40 10 20
Слайд № 7

Заповни пропуски 158 + 2 = 160 + 40 = 300 180 + = 200 500 + = 540 + 200 = 210 700 + = 720 260 20 40 10 20

А тепер нехай очі відпочинуть 2. Прикладіть теплі ручки до заплющених очей. Порахуйте до 10.
Слайд № 8

А тепер нехай очі відпочинуть 2. Прикладіть теплі ручки до заплющених очей. Порахуйте до 10.

Приклади 2 Приклади 3
Слайд № 9

Приклади 2 Приклади 3

Порівняти числові вирази 595-263 > 154+135 669- 203 266+132 466-243 = < 321+145
Слайд № 10

Порівняти числові вирази 595-263 > 154+135 669- 203 266+132 466-243 = < 321+145

Рівняння Х + 251 = 575 789 – Х = 346
Слайд № 11

Рівняння Х + 251 = 575 789 – Х = 346

Рухалка
Слайд № 12

Рухалка

Задача 5
Слайд № 13

Задача 5

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

На уроці мені було…, тому що…
Слайд № 17

На уроці мені було…, тому що…

Дякую за увагу!
Слайд № 18

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація допоможе підготувати урок за відповідною темою, містить математичний кросворд, цікаві завдання.
  • Додано
    02.03.2018
  • Розділ
    Математика
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    184
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    YB616160
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №YB616160
За публікацію цієї методичної розробки Степаненко Віта Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №YB616160
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти