презентація до уроку математики 2 клас "Досліджуємо задачу"

Математика

Для кого: 2 Клас

08.09.2021

558

104

0

Опис документу:
Презентація до уроку математики для 2 класу за підручником С.О.Скворцової "Досліджуємо ізадачі" сприяє формуванню навичок розв'язування задач та складання обернених задач, узагальнює правило знаходження суми, невідомого доданка.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Досліджуємо задачі
Слайд № 1

Досліджуємо задачі

Лиш дзвінок на урок продзвенить – Стане кожен серйозним в ту мить, Бо роботи  багато у нас, І активно працює весь клас.
Слайд № 2

Лиш дзвінок на урок продзвенить – Стане кожен серйозним в ту мить, Бо роботи  багато у нас, І активно працює весь клас.

Щоб помилок уникати, Треба розум розвивати, Гостре око, слух, терпіння – І тоді прийде уміння. І про тебе, на кінець, Люди скажуть: «Молодець!»
Слайд № 3

Щоб помилок уникати, Треба розум розвивати, Гостре око, слух, терпіння – І тоді прийде уміння. І про тебе, на кінець, Люди скажуть: «Молодець!»

Вправа «Мікрофон» * Які арифметичні дії ви знаєте? * Що означає додати? відняти? * Яку арифметичну дію треба виконати, щоб одержати більше число? м...
Слайд № 4

Вправа «Мікрофон» * Які арифметичні дії ви знаєте? * Що означає додати? відняти? * Яку арифметичну дію треба виконати, щоб одержати більше число? менше число? * Як називаються числа при додаванні? * Як знайти невідомий доданок? * Як називаються числа при відніманні? * Як знайти невідоме зменшуване? від’ємник? * Як дізнатися, на скільки одне число більше або менше за і нше?

2
Слайд № 5

2

Дізнайся результат виконання ланцюжка дій 45 – 5 + 30 – 50 + 7 – 10 + 80 + 1 = 98
Слайд № 6

Дізнайся результат виконання ланцюжка дій 45 – 5 + 30 – 50 + 7 – 10 + 80 + 1 = 98

Хвилинка каліграфії Каліграфічно щоб писати Треба рівну спинку мати. Клади зошит навскоси І гарнесенько пиши!
Слайд № 7

Хвилинка каліграфії Каліграфічно щоб писати Треба рівну спинку мати. Клади зошит навскоси І гарнесенько пиши!

Завдання 5. Перевірка. 8 > 5 на 3        8 – 5 = 3    (вісім більше від п’яти на три) 4 < 10 на 6     10 – 4 = 6  (чотири менше від десяти на шість...
Слайд № 8

Завдання 5. Перевірка. 8 > 5 на 3        8 – 5 = 3    (вісім більше від п’яти на три) 4 < 10 на 6     10 – 4 = 6  (чотири менше від десяти на шість) 6 < 9 на 3       9 – 6 = 3   (шість менше від дев’яти на три) 23 < 27 на 4    27 – 23 = 4  (двадцять три менше від двадцяти семи на чотири) 3 > 1 на 2        3 – 1 = 2    (три більше від одного на два)  

Робота над задачею Карасі – 7 р. Окуні -? р. 10 р. 10 р. 7 р. ? р. 10 7 Розв’язання : 10 – 7 = 3 ( р.) Відповідь : 3 окунів з’їв кіт Мурчик.
Слайд № 9

Робота над задачею Карасі – 7 р. Окуні -? р. 10 р. 10 р. 7 р. ? р. 10 7 Розв’язання : 10 – 7 = 3 ( р.) Відповідь : 3 окунів з’їв кіт Мурчик.

Задача 1 У Наталки було 10 цукерок. Скільки цукерок стало у неї після того, як мама дала ще 2 цукерки? 10 2 ? Розв’язання 10 + 2 = 12 (ц.) – стало ...
Слайд № 10

Задача 1 У Наталки було 10 цукерок. Скільки цукерок стало у неї після того, як мама дала ще 2 цукерки? 10 2 ? Розв’язання 10 + 2 = 12 (ц.) – стало у Наталки. Було – 10 ц. І доданок Дала – 2 ц. ІІ доданок Стало - ? сума Відповідь: 12 цукерок стало у Наталки.

Задача 2 Після того як мама дала Наталці 2 цукерки, у неї стало 12 цукерок. Скільки цукерок було у Наталки спочатку? 12 2 ? Розв’язання 12 - 2 = 10...
Слайд № 11

Задача 2 Після того як мама дала Наталці 2 цукерки, у неї стало 12 цукерок. Скільки цукерок було у Наталки спочатку? 12 2 ? Розв’язання 12 - 2 = 10 (ц.) – було у Наталки спочатку. Відповідь: 10 цукерок було у Наталки спочатку. Було – ? І доданок Дала – 2 ц. ІІ доданок Стало – 12 ц. сума

Задача 3 У Наталки було 10 цукерок. Скільки цукерок їй дала ще мама, якщо в неї стало 12 цукерок? 12 10 ? Розв’язання 12 - 10 = 2 (ц.) – дала мама....
Слайд № 12

Задача 3 У Наталки було 10 цукерок. Скільки цукерок їй дала ще мама, якщо в неї стало 12 цукерок? 12 10 ? Розв’язання 12 - 10 = 2 (ц.) – дала мама. Було – 10 ц. І доданок Дала – ? ІІ доданок Стало – 12 ц. сума Відповідь: 2 цукерки.

Слайд № 13

Робота над задачами За коротким записом складіть задачі про пиріжки. Розв’яжіть ці задачі. Чим схожі ці задачі? Що в них змінюється?
Слайд № 14

Робота над задачами За коротким записом складіть задачі про пиріжки. Розв’яжіть ці задачі. Чим схожі ці задачі? Що в них змінюється?

Слайд № 15

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.