Презентація до уроку математика в 1 класі " Літр"

Математика

Для кого: 1 Клас

17.08.2018

5405

716

2

Опис документу:
Презентація до уроку математика в 1 класі " Літр"
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Літр. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Задача на знаходження остачі
Слайд № 1

Літр. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Задача на знаходження остачі

Віршовані задачі На лугу пасуться гуси, Їх пасе мала Маруся. Сім гусей ще біля броду, Троє вже пішли у воду. Ми просимо дітей Полічити всіх гусей.
Слайд № 2

Віршовані задачі На лугу пасуться гуси, Їх пасе мала Маруся. Сім гусей ще біля броду, Троє вже пішли у воду. Ми просимо дітей Полічити всіх гусей.

Десять ялинок у лісі росли, В школу на свято одну відвезли. Скільки ялинок лишилося там? Добре подумаєш, скажеш це сам.
Слайд № 3

Десять ялинок у лісі росли, В школу на свято одну відвезли. Скільки ялинок лишилося там? Добре подумаєш, скажеш це сам.

До сірої чаплі на урок Прилетіло сім сорок. А з них лише три сороки Приготували уроки. Скільки ледарів сорок Прилетіли на урок?
Слайд № 4

До сірої чаплі на урок Прилетіло сім сорок. А з них лише три сороки Приготували уроки. Скільки ледарів сорок Прилетіли на урок?

Два півника на току, Дві гусочки у садку, Дві качечки на воді, Дві курки в лободі. Скільки всіх?
Слайд № 5

Два півника на току, Дві гусочки у садку, Дві качечки на воді, Дві курки в лободі. Скільки всіх?

Два грибочки білка швидко Понесла в своє дупло. А в дуплі в неї раніше Три грибочки вже було. А тепер скажіть ви нам, Скільки всіх грибочків там?
Слайд № 6

Два грибочки білка швидко Понесла в своє дупло. А в дуплі в неї раніше Три грибочки вже було. А тепер скажіть ви нам, Скільки всіх грибочків там?

Два снігурі та шість синиць Діти, скільки всього птиць? У малої Галини Є 5 ягід малини, Три дала вона брату, Що лишилось — порахувати.
Слайд № 7

Два снігурі та шість синиць Діти, скільки всього птиць? У малої Галини Є 5 ягід малини, Три дала вона брату, Що лишилось — порахувати.

9 10 8 4 5 8 2 А В Т О Б У С
Слайд № 8

9 10 8 4 5 8 2 А В Т О Б У С

5 + 3 1 + 9 9 – 6 8 – 7 Скільки прикладів на додавання розв’язали? Як називаються компоненти при додаванні? Кругові приклади 2 + 7 6 – 1 10 – 8 3 + 3
Слайд № 9

5 + 3 1 + 9 9 – 6 8 – 7 Скільки прикладів на додавання розв’язали? Як називаються компоненти при додаванні? Кругові приклади 2 + 7 6 – 1 10 – 8 3 + 3

Сьогодні на уроці ми ознайомимося з новою величиною. Вам доводилося в магазині купувати молоко, сік? Як виглядає упаковка, у якій продаються ці рід...
Слайд № 10

Сьогодні на уроці ми ознайомимося з новою величиною. Вам доводилося в магазині купувати молоко, сік? Як виглядає упаковка, у якій продаються ці рідини? Тема нашого уроку: «Одиниця об’єму — літр».

Дослід 1 Учень переливає воду з однолітрової банки у склянки. Скільки склянок для цього знадобиться? Який можна зробити висновок?
Слайд № 11

Дослід 1 Учень переливає воду з однолітрової банки у склянки. Скільки склянок для цього знадобиться? Який можна зробити висновок?

Дослід 2 Визначте, куди більше вміститься води – у каструлю чи в банку? Як це зробити? Який висновок можна зробити?
Слайд № 12

Дослід 2 Визначте, куди більше вміститься води – у каструлю чи в банку? Як це зробити? Який висновок можна зробити?

Як ви вважаєте, чи однакова кількість меду й молока може поміститися у трилітровій банку? Чому? Скільки літрів меду може поміститися в трилітровій ...
Слайд № 13

Як ви вважаєте, чи однакова кількість меду й молока може поміститися у трилітровій банку? Чому? Скільки літрів меду може поміститися в трилітровій банці?

Фізкультхвилинка Ми стаємо усе вище, Дістаємо руками дах. На два рахунки піднялися, Три, чотири — руки вниз.
Слайд № 14

Фізкультхвилинка Ми стаємо усе вище, Дістаємо руками дах. На два рахунки піднялися, Три, чотири — руки вниз.

Складання й розв’язування задач за короткою умовою Було –10 л Вилили – 3 л Залишилося – ?
Слайд № 15

Складання й розв’язування задач за короткою умовою Було –10 л Вилили – 3 л Залишилося – ?

Пальчикова гімнастика «Гойдалка» Зімкнути пальці обох рук у замочок. Погойдуючи цим замочком з боку в бік, імітувати розгойдування гойдалки.
Слайд № 16

Пальчикова гімнастика «Гойдалка» Зімкнути пальці обох рук у замочок. Погойдуючи цим замочком з боку в бік, імітувати розгойдування гойдалки.

Логічні задачі У три чашки жовтого, зеленого й синього кольору налили чай, молоко й сік. Який напій у кожній чашці, якщо чай не в синій і не в жовт...
Слайд № 17

Логічні задачі У три чашки жовтого, зеленого й синього кольору налили чай, молоко й сік. Який напій у кожній чашці, якщо чай не в синій і не в жовтій чашці, а сік — не в синій?

Дівчинки Катя, Галя й Оля сховали ведмежа, зайчика й слоника. Катя не ховала зайчика, Оля не ховала ані зайчика, ані ведмежати. Хто яку іграшку схо...
Слайд № 18

Дівчинки Катя, Галя й Оля сховали ведмежа, зайчика й слоника. Катя не ховала зайчика, Оля не ховала ані зайчика, ані ведмежати. Хто яку іграшку сховав?

Підсумок уроку Гра “Мікрофон” Що ми вчилися сьогодні робити на уроці? Що вам сподобалося найбільше? Про яку одиницю вимірювання ви дізналися? Що б ...
Слайд № 19

Підсумок уроку Гра “Мікрофон” Що ми вчилися сьогодні робити на уроці? Що вам сподобалося найбільше? Про яку одиницю вимірювання ви дізналися? Що б ви побажали один одному?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.