Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Організаційний момент Стій, друже, зупинись, Ти у класі не крутись, Дзвоник кличе всіх за парти Знання міцні здобувати! Стій, друже, зупинись, Ти у класі не крутись, Дзвоник кличе всіх за парти Знання міцні здобувати!
Сьогодні у нас незвичайна зустріч. У казку сьогодні ми зробимо крок. Із казкою ми вже стрічались не раз, І знову вона завітала до нас. Хай плещуть долоньки! Хай тупають ніжки! Працюють голівки! В казках завжди є перешкоди, Та знаю: Для творчих дітей їх ніколи не має.
Урок позакласного читання « Казка-це диво, сповнене краси»
Завдання уроку удосконалювати вміння творчо працювати над текстом; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати смислову та образну пам’ять, вмiння узагальнювати; розвивати кмiтливiсть, швидкість мислення, творчiсть; виховувати любов до художнього слова.
Сорока-ворона Мудрагелія
Казка — найпопулярніший в народі твір
Казка — це світ чарівний та незвичайний, Казка — це диво, сповнене краси, Поринь у казку — це ж бо так цікаво, Це справді свято, радість для душі
Казка – це велике таїнство народу, народжене його мудрістю, життям, силою буття і ще чимось таким, що дороге і близьке кожному з нас. Казкова скарбниця нашого народу невичерпна, мов криниця. Скільки казок породила українська земля! Їх так багато, як зірок на небі! І кожна казка по- своєму гарна!
Назвіть казки, які прочитала Мудрагелія Що ворона поробляє? Третій день казки читає, І каркоче тишком -нишком: « Це якась погана книжка. Все про вовка, про лисицю, Про кота , про рукавицю, Навіть є про жабу трошки, Є ще про Котигорошка, І про змія, що літає.. Лиш про мене тут немає!»
Гра « Відгадай казку» Ото якби дід не в червоних чоботях був, то я б і не лукавила, що нічого не пила і не їла.
« Коза – дереза»
Я була тепла, вовняна. Мене бабуся виплела довгими осінніми вечорами. А дід роззява. Взяв і загубив.
« Рукавичка»
Якби у бабусі були дріжджі, то я був би пишним, м’якеньким. А ще якби начиночка з сиру, то я, можливо, і не стрибнув з вікна.
« Колобок»
На городі виростала, Великою стала. Став тут дід усіх гукати А цю казку, діти, ви Встигли відгадати?
« Ріпка»
Якби добра бабуся не лежала в ліжку і не гукнула: « Смикни за мотузку, клямка і відчинеться», то небажаний гість до неї не потрапив би.
« Червона шапочка»
Жили б в радості дід і баба, якщо б не золоте яйце.
« Курочка ряба»
Конкурс «Стара казка на новий лад» 1-ша група — «Золота рибка»; 2-га група — «Казка про ріпку»
Золота рибка
Казка про ріпку
Фізкультхвилинка
Робота в групі « Відгадайте казку за опорними словами
Конкурс «Казкореклама»
Казка « Лисичка та журавель»
Наталія Богданівна Сиротич
Пише прозу та вірші для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: - автор публікацій у дитячих газетах «Веселка», «Велика дитяча газета» та журналах «Галицьке юнацтво», «Зернятко», «Коледжанин», «Дзвіночок», «Веселочка», «Ангелятко», «Крилаті», «Джміль». - автор ряду дитячих творів у книгах «Зимова читанка», «Весняна читанка», «Сніжнокрилі янголи», «Казки Божого саду». - автор книг для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: «Надобраніч, Янголятко» , «Казки по-новому».
Словникова робота Заприятелювали Учинити Порцелянова Аж за вухами лящало
Робота з прислів’ям Не роби іншому того, чого собі не бажаєш. Роби добро - добре й буде. Добром на зло відповіси- то добром світ засіється.
Підсумок уроку Пам’ятайте: Казка — це джерело народної мудрості. Вона не тільки розважає, а й навчає . Тож, любі діти, Щасливо вам у казку долетіти, До неможливої дістатися мети. В казці- мудрість, Кожен це повинен знати. Бо, кажуть, казка вчить, як на світі жити І добро усім робити.
Домашнє завдання Наступний урок позакласного читання ми проведемо за темою «Казки народів світу».
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»