Презентація до уроку літературного читання в 4 класі на тему : Урок позакласного читання. Легенди рідного краю

Опис документу:
Мета: розширювати знання учнів про легенди; вдосконалювати техніку свідомого виразного читання; вчити аналізувати прочитане, переказувати близько до тексту; формувати оцінні судження; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати спостережливість, творчу уяву, здатність реагувати на художнє слово; виховувати почуття патріотизму.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Дзвоник всім нам дав наказ- До роботи швидше в клас Біля парти станем чемно- Час хай лине недаремно. Будьмо уважні і старанні всі- Сядьмо рівненько...
Слайд № 1

Дзвоник всім нам дав наказ- До роботи швидше в клас Біля парти станем чемно- Час хай лине недаремно. Будьмо уважні і старанні всі- Сядьмо рівненько на місця свої.

Гра «Прочитайте і заменіть слово!» Я вночі забравсь на гілку І побачив в небі дірку
Слайд № 2

Гра «Прочитайте і заменіть слово!» Я вночі забравсь на гілку І побачив в небі дірку

Ми з братом у будь-яку погоду Пиляєм палкою Колоду.
Слайд № 3

Ми з братом у будь-яку погоду Пиляєм палкою Колоду.

Рік пішов гуляти в сад — Не дійшов, бо повз назад.
Слайд № 4

Рік пішов гуляти в сад — Не дійшов, бо повз назад.

Я нагострив нову козу І заходивсь косить траву.
Слайд № 5

Я нагострив нову козу І заходивсь косить траву.

Лисичка знає назубок Смачненьку казку «Колосок»
Слайд № 6

Лисичка знає назубок Смачненьку казку «Колосок»

Гра «Дощик» накрапає дощ (тихо); дощ пускається сильніше (голосніше); злива (голосно); дощ слабшає (тихіше); дощ припинився (читання припиняється)
Слайд № 7

Гра «Дощик» накрапає дощ (тихо); дощ пускається сильніше (голосніше); злива (голосно); дощ слабшає (тихіше); дощ припинився (читання припиняється)

Сіра муха-цокотуха Сіла Грицеві на вухо. Грицик чує — щось дзижчить, Та як крикне: «Звір гарчить!». І сміються всі з тих пір, Що для Гриця й муха з...
Слайд № 8

Сіра муха-цокотуха Сіла Грицеві на вухо. Грицик чує — щось дзижчить, Та як крикне: «Звір гарчить!». І сміються всі з тих пір, Що для Гриця й муха звір. Гра «Дощик»

Гра «Угадай слово» дж,дз,щ __воник _ерело бли_ить _юрчати їж_у бор_ _ еркало
Слайд № 9

Гра «Угадай слово» дж,дз,щ __воник _ерело бли_ить _юрчати їж_у бор_ _ еркало

Перевірка попереднього завдання Гра «Дуель»
Слайд № 10

Перевірка попереднього завдання Гра «Дуель»

Урок позакласного читання Легенди
Слайд № 11

Урок позакласного читання Легенди

ЗАВДАННЯ УРОКУ розширювати знання учнів про легенди; вдосконалювати техніку свідомого виразного читання; вчити аналізувати прочитане; збагачувати с...
Слайд № 12

ЗАВДАННЯ УРОКУ розширювати знання учнів про легенди; вдосконалювати техніку свідомого виразного читання; вчити аналізувати прочитане; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати спостережливість, творчу уяву, здатність реагувати на художнє слово; виховувати почуття патріотизму.

«Легенда про мак»
Слайд № 13

«Легенда про мак»

Легенда — це народне оповідання казкового, фантастичного характеру про життя й діяльність визначної особи або незвичайну, важливу подію.
Слайд № 14

Легенда — це народне оповідання казкового, фантастичного характеру про життя й діяльність визначної особи або незвичайну, важливу подію.

Словникова робота Печеніги – кочовий народ, який жив у давні часи й часто нападав на інші народи, грабуючи їх і забираючи в полон. Воєвода- правите...
Слайд № 15

Словникова робота Печеніги – кочовий народ, який жив у давні часи й часто нападав на інші народи, грабуючи їх і забираючи в полон. Воєвода- правитель міста. Полон- плен Оточили- окружили

Читання легенди - Про виникнення якої квітки йдеться в легенді ?
Слайд № 16

Читання легенди - Про виникнення якої квітки йдеться в легенді ?

фізкультхвилинка
Слайд № 17

фізкультхвилинка

Робота над легендою -Хто напав на село? Чому?
Слайд № 18

Робота над легендою -Хто напав на село? Чому?

Бесіда за прочитаним -Що зробили дівчата, коли дізналися, що їх хочуть взяти у полон? -До кого звернулися дівчата з проханням про допомогу? Що зроб...
Слайд № 19

Бесіда за прочитаним -Що зробили дівчата, коли дізналися, що їх хочуть взяти у полон? -До кого звернулися дівчата з проханням про допомогу? Що зробила матінка - земля? - Що зроболи воїни з печенігами? - Що стало з дівчатами після бою?

Робота в групі
Слайд № 20

Робота в групі

Цікаво знати! - У Білорусії й досі на весіллі роздають пшоняну кашу з маком як символ щастя. - На Балканах мак називають метеликом. Німці вважають ...
Слайд № 21

Цікаво знати! - У Білорусії й досі на весіллі роздають пшоняну кашу з маком як символ щастя. - На Балканах мак називають метеликом. Німці вважають його символом родючості. У Сибіру насіння маку насипають у туфлі молодятам, щоб не були бездітними. - Українці дуже люблять страви з маком, труть його у макітрі (її назва з ним і пов’язана). На весіллях хлопці, що супроводять нареченого, у петличку вставляли мак, а дружки вплітали його собі в коси.

Слайд № 22

Слайд № 23

Слайд № 24

Слайд № 25

Слайд № 26

Слайд № 27

Підсумок уроку
Слайд № 28

Підсумок уроку

Домашнє завдання Дитячі ігри
Слайд № 29

Домашнє завдання Дитячі ігри

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
3
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!