і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Презентація до уроку літературного читання в 2 класі на тему : Тема: Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома» (продовження)

Презентація до уроку літературного читання в 2 класі на тему : Тема: Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома» (продовження)

Опис презентації окремими слайдами:
Дзвоник всім нам дав наказ- До роботи швидше в клас Біля парти станем чемно- Час хай лине недаремно. Будьмо уважні і старанні всі- Сядьмо рівненько...
Слайд № 1

Дзвоник всім нам дав наказ- До роботи швидше в клас Біля парти станем чемно- Час хай лине недаремно. Будьмо уважні і старанні всі- Сядьмо рівненько на місця свої.

Робота над чистомовкою Ище-ище-ище
Слайд № 2

Робота над чистомовкою Ище-ище-ище

Аї-аї-аї Робота над чистомовкою
Слайд № 3

Аї-аї-аї Робота над чистомовкою

Го-го-го Робота над чистомовкою
Слайд № 4

Го-го-го Робота над чистомовкою

Ас-ас-ас Робота над чистомовкою
Слайд № 5

Ас-ас-ас Робота над чистомовкою

Гра «Дощик» накрапає дощ (тихо); дощ пускається сильніше (голосніше); злива (голосно); дощ слабшає (тихіше); дощ припинився (читання припиняється)
Слайд № 6

Гра «Дощик» накрапає дощ (тихо); дощ пускається сильніше (голосніше); злива (голосно); дощ слабшає (тихіше); дощ припинився (читання припиняється)

Космонавт в ракету сів, Двигуни гучні завів. Та велить матуся з хати Двигуни повимикати, Бо він рано їх завів — Манну кашу не доїв Гра «Дощик»
Слайд № 7

Космонавт в ракету сів, Двигуни гучні завів. Та велить матуся з хати Двигуни повимикати, Бо він рано їх завів — Манну кашу не доїв Гра «Дощик»

Гра «Угадай слово» дж,дз,щ _міль я_ірка _иґа _еркало б_ола кукуру_а До_
Слайд № 8

Гра «Угадай слово» дж,дз,щ _міль я_ірка _иґа _еркало б_ола кукуру_а До_

Перевірка домашнього завдання Гра «Дуель»
Слайд № 9

Перевірка домашнього завдання Гра «Дуель»

Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома»
Слайд № 10

Захаріас Топеліус «Казка про старого гнома»

ЗАВДАННЯ УРОКУ продовжити роботу над «Казкою про старого гнома» Захаріаса Топеліуса; вдосконалювати навички читання в особах; вчити аналізувати про...
Слайд № 11

ЗАВДАННЯ УРОКУ продовжити роботу над «Казкою про старого гнома» Захаріаса Топеліуса; вдосконалювати навички читання в особах; вчити аналізувати прочитане, оцінювати вчинки дійових осіб; збагачувати словниковий запас учнів, розвивати образне мислення; виховувати почуття відповідальності за дане слово.

«Казка про старого гнома» Захаріаса Топеліуса
Слайд № 12

«Казка про старого гнома» Захаріаса Топеліуса

Мозковий штурм Хто головні герої казки? Де жив гном? Яким був гном? Хто такий Матс Мюрстен? Як відбулася зустріч сторожа з гномом? Що запропонував ...
Слайд № 13

Мозковий штурм Хто головні герої казки? Де жив гном? Яким був гном? Хто такий Матс Мюрстен? Як відбулася зустріч сторожа з гномом? Що запропонував гном сторожу? Яка оселя була у гнома? Що налякало Матса у підземеллі? Куди запросив Матс гнома? Як гном допомагав готуватися до весілля?

Що подарував гном нареченій? Чому гном покарав тітку молодого, її сина й сторожа? Як ви гадаєте, чи допомагатиме гном Матсові? Чи зможуть вони стат...
Слайд № 14

Що подарував гном нареченій? Чому гном покарав тітку молодого, її сина й сторожа? Як ви гадаєте, чи допомагатиме гном Матсові? Чи зможуть вони стати друзями? Як ви розумієте значення вислову « Тримати язика на припоні»?

фізкультхвилинка «Раз» — підняти руки вгору, «Два» — нагнутися додолу, Не згинайте, діти, ноги, Як торкнетеся підлоги. «Три, чотири» — прямо стати,...
Слайд № 15

фізкультхвилинка «Раз» — підняти руки вгору, «Два» — нагнутися додолу, Не згинайте, діти, ноги, Як торкнетеся підлоги. «Три, чотири» — прямо стати, Будем знову працювати.

Читання казки в особах -Прочитати розмову гнома і Матса Мюрстена.
Слайд № 16

Читання казки в особах -Прочитати розмову гнома і Матса Мюрстена.

Робота в групі
Слайд № 17

Робота в групі

Підсумок уроку
Слайд № 18

Підсумок уроку

Домашнє завдання Стисло переказувати казку *Порівняти риси характеру старого гнома з казки Топеліуса та гномів з вірша Ірини Жиленко « Вечір гномів»
Слайд № 19

Домашнє завдання Стисло переказувати казку *Порівняти риси характеру старого гнома з казки Топеліуса та гномів з вірша Ірини Жиленко « Вечір гномів»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета: продовжити роботу над «Казкою про старого гнома» Захаріаса Топеліуса; вдосконалювати навички читання в особах; вчити аналізувати прочитане, оцінювати вчинки дійових осіб; збагачувати словниковий запас учнів, розвивати образне мислення; виховувати почуття відповідальності за дане слово.
  • Додано
    15.08.2018
  • Розділ
    Літературне читання
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    211
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    CB240338
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь