Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Презентація до уроку історії у 8 класі .Тема "Гайдамацький рух"

Історія України

Для кого: 8 Клас

10.09.2019

1162

50

0

Опис документу:
ПРезентація до уроку історії. Тема" Правобережна Україна у 18 ст. Гайдамацький рух" ( карти, портрети історичних діячів, математична задача, ілюстративний матеріал) Презентація створена для наочного супроводу лекції з елементами бесіди, роботи в групах. квесту . Розрахована для демонстрації впродовж всього уроку
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Слайд № 2

“Свавільні ватаги людей чинять усякі грабунки, здирства та завдають поспільству нестерпні утиски” (із звернення польської шляхти до народу) РОЗБІЙНИКИ
Слайд № 3

“Свавільні ватаги людей чинять усякі грабунки, здирства та завдають поспільству нестерпні утиски” (із звернення польської шляхти до народу) РОЗБІЙНИКИ

“Не за майно стараємось, тільки щоб віра християнська більше не осквернялась” (Семен Неживий, один з ватажків повстанців) МЕCНИКИ
Слайд № 4

“Не за майно стараємось, тільки щоб віра християнська більше не осквернялась” (Семен Неживий, один з ватажків повстанців) МЕCНИКИ

Повстанці нечесно позичають гроші, видаючи себе за шляхетних мужів, і від їхнього імені видають платіжні зобов’язання (із донесення шляхтича воєвод...
Слайд № 5

Повстанці нечесно позичають гроші, видаючи себе за шляхетних мужів, і від їхнього імені видають платіжні зобов’язання (із донесення шляхтича воєводі) АВАНТЮРИСТИ

Тема. Правобережна Україна. Рух гайдамаків. Коліївщина
Слайд № 6

Тема. Правобережна Україна. Рух гайдамаків. Коліївщина

Цілі уроку: розглянути передумови, причини та наслідки повстань; встановити хронологічну послідовність повстанського руху на Правобережній Україні;...
Слайд № 7

Цілі уроку: розглянути передумови, причини та наслідки повстань; встановити хронологічну послідовність повстанського руху на Правобережній Україні; формувати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати історичні явища, порівнювати та оцінювати їх значення, робити висновки.

О Січ, козацька мати! І ти, Великий Луже! Та будьте ж мені свідками між Богом і людьми, що був я приневолений хопитись за оружже. І це кровопролитт...
Слайд № 8

О Січ, козацька мати! І ти, Великий Луже! Та будьте ж мені свідками між Богом і людьми, що був я приневолений хопитись за оружже. І це кровопролиття тут почали не ми. Л. Костенко " Народ завжди має право протестувати проти гніту ". П.Орлик

Слайд № 9

Передумови: закінчення терміну слобід; фільваркове господарство; показний спосіб життя; оренда і суборенда; близькість Запорозької Січі; покатоличе...
Слайд № 10

Передумови: закінчення терміну слобід; фільваркове господарство; показний спосіб життя; оренда і суборенда; близькість Запорозької Січі; покатоличення; спольщення.

Перші згадки про гайдаків 1708 рік 1715 рік 1717 рік
Слайд № 11

Перші згадки про гайдаків 1708 рік 1715 рік 1717 рік

Причини: гніт соціальний національний релігійний
Слайд № 12

Причини: гніт соціальний національний релігійний

Етапи І 1734 р. ІІ 1750-51рр. ІІІ 1768 р.
Слайд № 13

Етапи І 1734 р. ІІ 1750-51рр. ІІІ 1768 р.

Коліївщина
Слайд № 14

Коліївщина

Король Речі Посполитої Станіслав Август Понятовський
Слайд № 15

Король Речі Посполитої Станіслав Август Понятовський

Імператриця Російської імперії Катерина ІІ
Слайд № 16

Імператриця Російської імперії Катерина ІІ

Шляхтич із Барської конфедерації
Слайд № 17

Шляхтич із Барської конфедерації

Історична задача (А – Б – В + Г) × Д =? А - рік, коли почалася Коліївщина; Б – рік, коли відбулась Полтавська битва; В – кількість звуків у слові К...
Слайд № 18

Історична задача (А – Б – В + Г) × Д =? А - рік, коли почалася Коліївщина; Б – рік, коли відбулась Полтавська битва; В – кількість звуків у слові Коліївщина; Г – кількість етапів гайдамацьких повстань; Д – кількість букв у слові Умань 250

І група 1. Рік першого етапу гайдамацького руху. 2. Багатогалузеве господарство, орієнтоване на продаж. 3. Яке місто повинен був охороняти І. Гонта...
Слайд № 19

І група 1. Рік першого етапу гайдамацького руху. 2. Багатогалузеве господарство, орієнтоване на продаж. 3. Яке місто повинен був охороняти І. Гонта від гайдамаків? 4. “І тут збрехали кляті ляхи: казали, що болітиме, а воно й не болить”. ІІ група 1. Коли відбувся другий етап гайдамаччини? 2. Священик у католиків. 3. У якому місті на Поділлі утворилась конфедерація проти короля? 4. “Вітаю вас із королем, якого ми обрали”. ІІІ група 1. Рік, коли тривала Коліївщина. 2. Право польського шляхтича заблокувати будь- яке рішення сейму. (з лат. мови – заборона) 3. Де було страчено І. Гонту? 4. “Народ завжди має право протестувати проти гніту”.

Домашнє завдання - Опрацювати §, доповнити таблицю в зошитах. - Висловити свою точку зору у формі есе “Гайдамаки: розбійники, месники чи авантюрист...
Слайд № 20

Домашнє завдання - Опрацювати §, доповнити таблицю в зошитах. - Висловити свою точку зору у формі есе “Гайдамаки: розбійники, месники чи авантюристи?” За бажанням: - Знайти інформацію про автора слів та музики пісні, що сьогодні звучала. - Подивитись бук-трейлер нового фільму про Олексу Довбуша “Легенда Карпат’.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.