презентація до уроку "Гордість та смирення"

Опис документу:
Ця презентація допоможе вчителеві подати матеріал до вивченої теми "ГОРДІСТЬ ТА СМИРЕННЯ" Учні протягом уроку здщійснюють уявну подорож "Слідами Вчителя", зустрічаються з біблійними героями, та виконують різні завдання на певних зупинках.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Аутотренінг Творче налаштування Я – творіння вищого розуму Я – особистість творча Я –думаю, аналізую Я – маю свобідну волю Я – хочу наслідувати Бог...
Слайд № 1

Аутотренінг Творче налаштування Я – творіння вищого розуму Я – особистість творча Я –думаю, аналізую Я – маю свобідну волю Я – хочу наслідувати Бога Я – маю творити добро

Тема :Гордість і смирення урок - подорож “Мандрівка слідами вчителя” Притча про митаря та фарисея
Слайд № 2

Тема :Гордість і смирення урок - подорож “Мандрівка слідами вчителя” Притча про митаря та фарисея

Мета та завдання: Розкрити зміст понять «гордість» і «смирення»; формувати бажання подолати гордість та плекати смирення перед Богом та перед ближн...
Слайд № 3

Мета та завдання: Розкрити зміст понять «гордість» і «смирення»; формувати бажання подолати гордість та плекати смирення перед Богом та перед ближніми.

Слайд № 4

Проблемне питання Чому гордісь є одним з найбільших гріхів?
Слайд № 5

Проблемне питання Чому гордісь є одним з найбільших гріхів?

Зупинка І. “Квиток на святу землю” Підбиріть синоніми до слова «гордість» Підбиріть синоніми до слова «смирення»
Слайд № 6

Зупинка І. “Квиток на святу землю” Підбиріть синоніми до слова «гордість» Підбиріть синоніми до слова «смирення»

1. Гординя -> смиренність  2. Захланність -> Щедрість  3. Нечистота -> Чистота (тілесна та духовна)  4. Заздрість -> Доброзичливість  5. Нестримані...
Слайд № 7

1. Гординя -> смиренність  2. Захланність -> Щедрість  3. Нечистота -> Чистота (тілесна та духовна)  4. Заздрість -> Доброзичливість  5. Нестриманість -> Поміркованість  6. Гнів -> Терпеливість 7. Лінощі -> Працелюбність Сім головних гріхів та протилежні їм чесноти

Зупинка ІІ. “Прогулянка по Старому Завіту” Пригадайте прояви гордості з Біблійних сюжетів
Слайд № 8

Зупинка ІІ. “Прогулянка по Старому Завіту” Пригадайте прояви гордості з Біблійних сюжетів

Зупинка ІІІ. Мандрівка Ізраілем “Інтерв’ю подорожнього” Хто такі митарі? Хто такі фарисеї? Крилатий вислів+ …
Слайд № 9

Зупинка ІІІ. Мандрівка Ізраілем “Інтерв’ю подорожнього” Хто такі митарі? Хто такі фарисеї? Крилатий вислів+ …

Зупинка ІV. “Зустріч з Вчителем”
Слайд № 10

Зупинка ІV. “Зустріч з Вчителем”

Робота в парах І пара Знайдіть у притчі рядки, що підтверджують гордість фарисея, а також рядки, що підтверджують смирення митаря. ІІ пара Знайдіть...
Слайд № 11

Робота в парах І пара Знайдіть у притчі рядки, що підтверджують гордість фарисея, а також рядки, що підтверджують смирення митаря. ІІ пара Знайдіть в притчі рядки, що дозволяють зробити висновок, що смирення цінніше за гордість

Зупинка V. “Назарет –місце роздумів” Скласти “Синкан” Опишіть Митаря (І-група), Опишіть Фарисея (ІІ-група)
Слайд № 12

Зупинка V. “Назарет –місце роздумів” Скласти “Синкан” Опишіть Митаря (І-група), Опишіть Фарисея (ІІ-група)

Яблуко, яке поточив черв’як – символ ураженої гріхом душі Бруд у склянці води – означає гріх, який бруднить душу Редиска – символ двоякої людини Ме...
Слайд № 13

Яблуко, яке поточив черв’як – символ ураженої гріхом душі Бруд у склянці води – означає гріх, який бруднить душу Редиска – символ двоякої людини Метод аналогії (фарисеї)

«Смиренність в сучасному житті» Робота в групах Бути смиренними у побуті І - група Бути смиренними у спілкуванні ІІ - група
Слайд № 14

«Смиренність в сучасному житті» Робота в групах Бути смиренними у побуті І - група Бути смиренними у спілкуванні ІІ - група

Проблемне питання Чому гордісь є одним з найбільших гріхів?
Слайд № 15

Проблемне питання Чому гордісь є одним з найбільших гріхів?

Закріплення Динамічна гра: Зачитуємо фрази сучасних митарів та фарисеїв, а учні піднімають червону картку- якщо це думка митаря , чорну-думка фарис...
Слайд № 16

Закріплення Динамічна гра: Зачитуємо фрази сучасних митарів та фарисеїв, а учні піднімають червону картку- якщо це думка митаря , чорну-думка фарисея Я приходжу до церкви, щоб зустрітися з Богом Я строго дотримуюся посту. Боже , не карай мене, пробач мені це лихе слово. У мене немає гріхів, я нікого не вбив і нічого не вкрав Це моя помилка пробач мені , мамо. По великих святах даю жертву для Бога ,як побожний християнин Я з такими дружити не буду. Дякую Господи, що ти мені допоміг, я сам би цього ніколи не пережив Ніхто зі мною не зрівняється, бо я супер! Моя життя – в моїх руках! Так, я цього досягнув ,але з Божою допомогою.

Я сьогодні на уроці дізнався…. Я сьогодні на уроці зрозумів….. Я сьогодні на уроці навчився…. Я сьогодні на уроці переконався…
Слайд № 17

Я сьогодні на уроці дізнався…. Я сьогодні на уроці зрозумів….. Я сьогодні на уроці навчився…. Я сьогодні на уроці переконався…

Слайд № 18

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
790 грн