! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Презентація до уроку. Голосні та приголосні звуки.

Опис документу:
Мета: сформувати уявлення учнів про голосні і приголосні звуки, формувати вміння виділяти в словах окремі звуки, робити звуковий аналіз найпростіших слів; актуалізувати слова тематичних груп «Овочі» і «Фрукти»;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Звуки голосні і приголосні. Овочі і фрукти.
Слайд № 1

Звуки голосні і приголосні. Овочі і фрукти.

Ходить по полю, в ліс, сад заглядає, Листя фарбує, додолу скидає. Хліб, овочі, фрукти в корзини складає Та у комори на зиму ховає. Хмари збирає, до...
Слайд № 2

Ходить по полю, в ліс, сад заглядає, Листя фарбує, додолу скидає. Хліб, овочі, фрукти в корзини складає Та у комори на зиму ховає. Хмари збирає, дощі закликає. Чи господиню цю кожен знає?

Гра «Зберомо врожай». Овочі Фрукти
Слайд № 3

Гра «Зберомо врожай». Овочі Фрукти

Слайд № 4

Хто як розмовляє «Няв-няв-няв» - муркоче киця. Промовляє хто: «Ко-ко»? Хто на лузі « Му-у» гукає? Хто так сонце зустрічає: « Ку-ку-рік! Ку-ку-ріку!»
Слайд № 5

Хто як розмовляє «Няв-няв-няв» - муркоче киця. Промовляє хто: «Ко-ко»? Хто на лузі « Му-у» гукає? Хто так сонце зустрічає: « Ку-ку-рік! Ку-ку-ріку!»

Хто «ців-ців» щебече в стрісі? Хто «жу-жу» в квітках співає? Хто кричить «ку-ку» у лісі? Хто скрекоче «ква-ква-ква»?
Слайд № 6

Хто «ців-ців» щебече в стрісі? Хто «жу-жу» в квітках співає? Хто кричить «ку-ку» у лісі? Хто скрекоче «ква-ква-ква»?

Органи людини,що беруть участь в утворенні звуків
Слайд № 7

Органи людини,що беруть участь в утворенні звуків

Голосні Це звуки, під час вимови яких струмінь повітря не потрапляє на перешкоди в ротовій порожнині, вони утворені за допомогою голосу. Приголосні...
Слайд № 8

Голосні Це звуки, під час вимови яких струмінь повітря не потрапляє на перешкоди в ротовій порожнині, вони утворені за допомогою голосу. Приголосні Це звуки мовлення, які складаються з голосу і шуму або тільки шуму. Звуки

Голосні звуки Утворюються за допомогою голосу, їх можна співати
Слайд № 9

Голосні звуки Утворюються за допомогою голосу, їх можна співати

Фізкультхвилинка (гра «Каруселі») Каруселі, каруселі, В поїзд сіли ми веселі. ( Промовляють чу-чу-чу) Каруселі, каруселі, В автобус сіли ми веселі....
Слайд № 10

Фізкультхвилинка (гра «Каруселі») Каруселі, каруселі, В поїзд сіли ми веселі. ( Промовляють чу-чу-чу) Каруселі, каруселі, В автобус сіли ми веселі. ( Р-р-р-р – імітують рухи водія) Каруселі, каруселі, В літак сіли ми веселі. (Д-д-д-р-р-р – заводять двигун, руками показують крила літака, «літають» по класу.) Фізкультхвилинка (гра «Каруселі»)

Завдання з персоніфікованими буквами. - Назвіть букви, які ви впізнали. - Які улюблені овочі в зображених на малюнках букв?
Слайд № 11

Завдання з персоніфікованими буквами. - Назвіть букви, які ви впізнали. - Які улюблені овочі в зображених на малюнках букв?

Подумай. Поясни. Де ростуть сливи, а де горох?
Слайд № 12

Подумай. Поясни. Де ростуть сливи, а де горох?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Як підготувати успішну особистість: евристичні технології в освітньому процесі»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись