і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Презентація до уроку Джон Кітс "Про коника та цвіркуна"

Опис презентації окремими слайдами:
ДОБРОГО РАНКУ!
Слайд № 1

ДОБРОГО РАНКУ!

Доторкнися до зірок ДОДАТИ ПОВІЛЬНУ МУЗИКУ
Слайд № 2

Доторкнися до зірок ДОДАТИ ПОВІЛЬНУ МУЗИКУ

Калейдоскоп природи
Слайд № 3

Калейдоскоп природи

Джон Кітс (1795 – 1821) ПРО КОНИКА ТА ЦВІРКУНА
Слайд № 4

Джон Кітс (1795 – 1821) ПРО КОНИКА ТА ЦВІРКУНА

Слайд № 5

Перше грудня Класна робота Джон Кітс “ Про коника та цвіркуна ”. Поетизація образу природи у віршах, його ідея.   Епіграф: «Жити щасливо і жити в з...
Слайд № 6

Перше грудня Класна робота Джон Кітс “ Про коника та цвіркуна ”. Поетизація образу природи у віршах, його ідея.   Епіграф: «Жити щасливо і жити в злагоді з природою – одне й те саме».  Л. Сенека

Мета уроку: познайомити учнів з творчістю відомого англійського письменника Джона Кітса; розвивати навички виразного читання та початкового аналізу...
Слайд № 7

Мета уроку: познайомити учнів з творчістю відомого англійського письменника Джона Кітса; розвивати навички виразного читання та початкового аналізу поезії; сприяти усвідомленню понять “ метафора ”, “ епітет ”, ; формувати естетичні смаки і творчі здібності; виховувати вдумливого читача.

Словникова робота Сонет – це 14-рядковий вірш, який складається із двох катренів (чотирирядкова строфа) і двох терценів (трирядкова строфа). Найвід...
Слайд № 8

Словникова робота Сонет – це 14-рядковий вірш, який складається із двох катренів (чотирирядкова строфа) і двох терценів (трирядкова строфа). Найвідомішими творцями сонетів були італійці Данте Аліг’єрі, Франческо Петрарка, француз Вільям Шекспір.

Слайд № 9

Поезія землі не вмре ніколи. Опівдні, як мовчать серед гілок Птахи в гаю, невтомний голосок Обнизує покоси й частоколи. Це коник, він поймає гори й...
Слайд № 10

Поезія землі не вмре ніколи. Опівдні, як мовчать серед гілок Птахи в гаю, невтомний голосок Обнизує покоси й частоколи. Це коник, він поймає гори й доли, На стернях довгий ведучи танок, А стомиться - стихає на часок У затінку стебла або стодоли. Поезія землі не оніміє: Коли зима в мовчання крижане Поля заковує, цвіркун у хаті Заводить пісню, що в теплі міцніє, Нагадуючи всім, хто задрімне, Спів коника в траві на сіножаті. ПЕРЕКЛАД В. МИСИКА ПРО КОНИКА ТА ЦВІРКУНА

РОБОТА НА КАРТЦІ «Про коника та цвіркуна» Емоції Музичний запис Радість Хвилювання Лагідність Грайливість Бадьорість Поетичність Ніжність Задушевні...
Слайд № 11

РОБОТА НА КАРТЦІ «Про коника та цвіркуна» Емоції Музичний запис Радість Хвилювання Лагідність Грайливість Бадьорість Поетичність Ніжність Задушевність Жартівливість Спокій

Епітет - це особливе художнє означення, яке надає означуваним словам особливої художньої забарвленості й наповненості:  Веселі  промінці, грайливий...
Слайд № 12

Епітет - це особливе художнє означення, яке надає означуваним словам особливої художньої забарвленості й наповненості:  Веселі  промінці, грайливий дощик. Метафора (перенесення) - один з основних тропів поетичного мовлення. В метафорі певні слова та словосполученнярозкривають сутність одних явищ та предметів через інші за схожістю чи контрастністю:  Осінній вечір морозом дихав.

Художні засоби змалювання краси природи Епітети – невтомний голосок, довгий танок, мовчання крижане Метафори – мовчать птахи, зима поля заковує, по...
Слайд № 13

Художні засоби змалювання краси природи Епітети – невтомний голосок, довгий танок, мовчання крижане Метафори – мовчать птахи, зима поля заковує, поезія землі не вмре Антитеза – образ літа та зими

Прийом “Мікрофон” - Що зацікавило вас на уроці? - Про що нове ви дізнались? - Який вид роботи сподобався найбільше? - На початку уроку кожен з вас ...
Слайд № 14

Прийом “Мікрофон” - Що зацікавило вас на уроці? - Про що нове ви дізнались? - Який вид роботи сподобався найбільше? - На початку уроку кожен з вас зняв із неба зірку. - Чи здійснилося ваше бажання? - Чи знаєте ви, що треба зробити, коли з неба падає зірка?

Домашнє завдання 1. Обов’язкове: опрацювати матеріал підручника 2. Творче: створити ілюстрацію до вірша Джона Кітса. 3. За бажанням: вивчити напам’...
Слайд № 15

Домашнє завдання 1. Обов’язкове: опрацювати матеріал підручника 2. Творче: створити ілюстрацію до вірша Джона Кітса. 3. За бажанням: вивчити напам’ять вірш Дж. Кітса «Про коника та цвіркуна». 4. Написати міні – твір “ Чим мене захопив сонет Джона Кітса” (за вибором учнів)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Вчителям зарубіжної літератури до уроку Джон Кітс "Про коника та цвіркуна"
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    1146
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    28
  • Номер матеріала
    RM904092
  • Вподобань
    3
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь