+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

Презентація до уроку Джон Кітс "Про коника та цвіркуна"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
ДОБРОГО РАНКУ!
Слайд № 1

ДОБРОГО РАНКУ!

Доторкнися до зірок ДОДАТИ ПОВІЛЬНУ МУЗИКУ
Слайд № 2

Доторкнися до зірок ДОДАТИ ПОВІЛЬНУ МУЗИКУ

Калейдоскоп природи
Слайд № 3

Калейдоскоп природи

Джон Кітс (1795 – 1821) ПРО КОНИКА ТА ЦВІРКУНА
Слайд № 4

Джон Кітс (1795 – 1821) ПРО КОНИКА ТА ЦВІРКУНА

Слайд № 5

Перше грудня Класна робота Джон Кітс “ Про коника та цвіркуна ”. Поетизація образу природи у віршах, його ідея.   Епіграф: «Жити щасливо і жити в з...
Слайд № 6

Перше грудня Класна робота Джон Кітс “ Про коника та цвіркуна ”. Поетизація образу природи у віршах, його ідея.   Епіграф: «Жити щасливо і жити в злагоді з природою – одне й те саме».  Л. Сенека

Мета уроку: познайомити учнів з творчістю відомого англійського письменника Джона Кітса; розвивати навички виразного читання та початкового аналізу...
Слайд № 7

Мета уроку: познайомити учнів з творчістю відомого англійського письменника Джона Кітса; розвивати навички виразного читання та початкового аналізу поезії; сприяти усвідомленню понять “ метафора ”, “ епітет ”, ; формувати естетичні смаки і творчі здібності; виховувати вдумливого читача.

Словникова робота Сонет – це 14-рядковий вірш, який складається із двох катренів (чотирирядкова строфа) і двох терценів (трирядкова строфа). Найвід...
Слайд № 8

Словникова робота Сонет – це 14-рядковий вірш, який складається із двох катренів (чотирирядкова строфа) і двох терценів (трирядкова строфа). Найвідомішими творцями сонетів були італійці Данте Аліг’єрі, Франческо Петрарка, француз Вільям Шекспір.

Слайд № 9

Поезія землі не вмре ніколи. Опівдні, як мовчать серед гілок Птахи в гаю, невтомний голосок Обнизує покоси й частоколи. Це коник, він поймає гори й...
Слайд № 10

Поезія землі не вмре ніколи. Опівдні, як мовчать серед гілок Птахи в гаю, невтомний голосок Обнизує покоси й частоколи. Це коник, він поймає гори й доли, На стернях довгий ведучи танок, А стомиться - стихає на часок У затінку стебла або стодоли. Поезія землі не оніміє: Коли зима в мовчання крижане Поля заковує, цвіркун у хаті Заводить пісню, що в теплі міцніє, Нагадуючи всім, хто задрімне, Спів коника в траві на сіножаті. ПЕРЕКЛАД В. МИСИКА ПРО КОНИКА ТА ЦВІРКУНА

РОБОТА НА КАРТЦІ «Про коника та цвіркуна» Емоції Музичний запис Радість Хвилювання Лагідність Грайливість Бадьорість Поетичність Ніжність Задушевні...
Слайд № 11

РОБОТА НА КАРТЦІ «Про коника та цвіркуна» Емоції Музичний запис Радість Хвилювання Лагідність Грайливість Бадьорість Поетичність Ніжність Задушевність Жартівливість Спокій

Епітет - це особливе художнє означення, яке надає означуваним словам особливої художньої забарвленості й наповненості:  Веселі  промінці, грайливий...
Слайд № 12

Епітет - це особливе художнє означення, яке надає означуваним словам особливої художньої забарвленості й наповненості:  Веселі  промінці, грайливий дощик. Метафора (перенесення) - один з основних тропів поетичного мовлення. В метафорі певні слова та словосполученнярозкривають сутність одних явищ та предметів через інші за схожістю чи контрастністю:  Осінній вечір морозом дихав.

Художні засоби змалювання краси природи Епітети – невтомний голосок, довгий танок, мовчання крижане Метафори – мовчать птахи, зима поля заковує, по...
Слайд № 13

Художні засоби змалювання краси природи Епітети – невтомний голосок, довгий танок, мовчання крижане Метафори – мовчать птахи, зима поля заковує, поезія землі не вмре Антитеза – образ літа та зими

Прийом “Мікрофон” - Що зацікавило вас на уроці? - Про що нове ви дізнались? - Який вид роботи сподобався найбільше? - На початку уроку кожен з вас ...
Слайд № 14

Прийом “Мікрофон” - Що зацікавило вас на уроці? - Про що нове ви дізнались? - Який вид роботи сподобався найбільше? - На початку уроку кожен з вас зняв із неба зірку. - Чи здійснилося ваше бажання? - Чи знаєте ви, що треба зробити, коли з неба падає зірка?

Домашнє завдання 1. Обов’язкове: опрацювати матеріал підручника 2. Творче: створити ілюстрацію до вірша Джона Кітса. 3. За бажанням: вивчити напам’...
Слайд № 15

Домашнє завдання 1. Обов’язкове: опрацювати матеріал підручника 2. Творче: створити ілюстрацію до вірша Джона Кітса. 3. За бажанням: вивчити напам’ять вірш Дж. Кітса «Про коника та цвіркуна». 4. Написати міні – твір “ Чим мене захопив сонет Джона Кітса” (за вибором учнів)

Опис документу:
Вчителям зарубіжної літератури до уроку Джон Кітс "Про коника та цвіркуна"

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись