і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Презентація до уроку Джон Кітс "Про коника та цвіркуна"

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

ДОБРОГО РАНКУ!

Слайд № 2

Доторкнися до зірок ДОДАТИ ПОВІЛЬНУ МУЗИКУ

Слайд № 3

Калейдоскоп природи

Слайд № 4

Джон Кітс (1795 – 1821) ПРО КОНИКА ТА ЦВІРКУНА

Слайд № 5

Слайд № 6

Перше грудня Класна робота Джон Кітс “ Про коника та цвіркуна ”. Поетизація образу природи у віршах, його ідея.   Епіграф: «Жити щасливо і жити в злагоді з природою – одне й те саме».  Л. Сенека

Слайд № 7

Мета уроку: познайомити учнів з творчістю відомого англійського письменника Джона Кітса; розвивати навички виразного читання та початкового аналізу поезії; сприяти усвідомленню понять “ метафора ”, “ епітет ”, ; формувати естетичні смаки і творчі здібності; виховувати вдумливого читача.

Слайд № 8

Словникова робота Сонет – це 14-рядковий вірш, який складається із двох катренів (чотирирядкова строфа) і двох терценів (трирядкова строфа). Найвідомішими творцями сонетів були італійці Данте Аліг’єрі, Франческо Петрарка, француз Вільям Шекспір.

Слайд № 9

Слайд № 10

Поезія землі не вмре ніколи. Опівдні, як мовчать серед гілок Птахи в гаю, невтомний голосок Обнизує покоси й частоколи. Це коник, він поймає гори й доли, На стернях довгий ведучи танок, А стомиться - стихає на часок У затінку стебла або стодоли. Поезія землі не оніміє: Коли зима в мовчання крижане Поля заковує, цвіркун у хаті Заводить пісню, що в теплі міцніє, Нагадуючи всім, хто задрімне, Спів коника в траві на сіножаті. ПЕРЕКЛАД В. МИСИКА ПРО КОНИКА ТА ЦВІРКУНА

Слайд № 11

РОБОТА НА КАРТЦІ «Про коника та цвіркуна» Емоції Музичний запис Радість Хвилювання Лагідність Грайливість Бадьорість Поетичність Ніжність Задушевність Жартівливість Спокій

Слайд № 12

Епітет - це особливе художнє означення, яке надає означуваним словам особливої художньої забарвленості й наповненості:  Веселі  промінці, грайливий дощик. Метафора (перенесення) - один з основних тропів поетичного мовлення. В метафорі певні слова та словосполученнярозкривають сутність одних явищ та предметів через інші за схожістю чи контрастністю:  Осінній вечір морозом дихав.

Слайд № 13

Художні засоби змалювання краси природи Епітети – невтомний голосок, довгий танок, мовчання крижане Метафори – мовчать птахи, зима поля заковує, поезія землі не вмре Антитеза – образ літа та зими

Слайд № 14

Прийом “Мікрофон” - Що зацікавило вас на уроці? - Про що нове ви дізнались? - Який вид роботи сподобався найбільше? - На початку уроку кожен з вас зняв із неба зірку. - Чи здійснилося ваше бажання? - Чи знаєте ви, що треба зробити, коли з неба падає зірка?

Слайд № 15

Домашнє завдання 1. Обов’язкове: опрацювати матеріал підручника 2. Творче: створити ілюстрацію до вірша Джона Кітса. 3. За бажанням: вивчити напам’ять вірш Дж. Кітса «Про коника та цвіркуна». 4. Написати міні – твір “ Чим мене захопив сонет Джона Кітса” (за вибором учнів)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Вчителям зарубіжної літератури до уроку Джон Кітс "Про коника та цвіркуна"
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Зарубіжна література
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    199
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    RM904092
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти