і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Презентація до уроку : Дивись так, щоб побачити ; слухай так, щоб почути.

Опис презентації окремими слайдами:
ДИВИСЬ ТАК, ЩОБ ПОБАЧИТИ; СЛУХАЙ ТАК, ЩОБ ПОЧУТИ. ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ. Я ХОЧУ СКАЗАТИ СВОЄ СЛОВО
Слайд № 1

ДИВИСЬ ТАК, ЩОБ ПОБАЧИТИ; СЛУХАЙ ТАК, ЩОБ ПОЧУТИ. ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ. Я ХОЧУ СКАЗАТИ СВОЄ СЛОВО

МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА Читайте, запам'ятовуйте! Зранку злива здивувала — Всю пилюку позмивала: З листя, з прутиків лози. Із сухої дерези. Після зливи ...
Слайд № 2

МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА Читайте, запам'ятовуйте! Зранку злива здивувала — Всю пилюку позмивала: З листя, з прутиків лози. Із сухої дерези. Після зливи і грози — Світ чистіший від сльози. Г. Чубач

Читайте, знайдіть «зайве» слово Вода, водичка, підводний, водій, водяний. Мило, милуватися, мильниця, милитися, мильце. Гуси, гусячий, гусінь, гуса...
Слайд № 3

Читайте, знайдіть «зайве» слово Вода, водичка, підводний, водій, водяний. Мило, милуватися, мильниця, милитися, мильце. Гуси, гусячий, гусінь, гусак, гусятниця.

Слайд № 4

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Гро «Хто краще?» Конкурс на кращого читця вірша Дмитра Павличка «Небеса прозорі».
Слайд № 5

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Гро «Хто краще?» Конкурс на кращого читця вірша Дмитра Павличка «Небеса прозорі».

«Я чухо затиска єсво восло»
Слайд № 6

«Я чухо затиска єсво восло»

РОБОТА НАД ОПОВІДАННЯМ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО «Я ХОЧУ СКАЗАТИ СВОЄ СЛОВО» (с. 22-23) Читання оповідання вчителем — Чи сподобалося вам оповідання? Чи...
Слайд № 7

РОБОТА НАД ОПОВІДАННЯМ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО «Я ХОЧУ СКАЗАТИ СВОЄ СЛОВО» (с. 22-23) Читання оповідання вчителем — Чи сподобалося вам оповідання? Чим саме? — Як звали головну героїню оповідання?

Слайд № 8

— Учні якого класу є героями оповідання? — Чи давно вони ходять до школи? — Чому ви так уважаєте? Доведіть словами тексту. — Куди пішли діти з Кате...
Слайд № 9

— Учні якого класу є героями оповідання? — Чи давно вони ходять до школи? — Чому ви так уважаєте? Доведіть словами тексту. — Куди пішли діти з Катериною Іванівною? — Який був день? Прочитайте. — Чому в степу було сумно?

— Яке завдання поставила вчителька перед дітьми? — Як діти поставилися до цього завдання? — Чому вчителька не похвалила дітей? — Де стояла маленька...
Слайд № 10

— Яке завдання поставила вчителька перед дітьми? — Як діти поставилися до цього завдання? — Чому вчителька не похвалила дітей? — Де стояла маленька Валя? — Що запитала її вчителька? — Яке слово сказала Валя?

— Як відреагували на це слово діти? — Що вони відразу побачили в небі? — Чому небо було сумне? зажурене? — Із чим автор порівнює небо?
Слайд № 11

— Як відреагували на це слово діти? — Що вони відразу побачили в небі? — Чому небо було сумне? зажурене? — Із чим автор порівнює небо?

Слайд № 12

Читання оповідання учнями Гра «Диктор телебачення» Читати текст, періодично відриваючи погляд, щоб подивитися на глядачів.
Слайд № 13

Читання оповідання учнями Гра «Диктор телебачення» Читати текст, періодично відриваючи погляд, щоб подивитися на глядачів.

Гра «Розвідники» — Скільки разів у тексті зустрічається слово? І група — небо 2-га група — діти
Слайд № 14

Гра «Розвідники» — Скільки разів у тексті зустрічається слово? І група — небо 2-га група — діти

Гра «Буксир» Пара із «сильнішого» і «слабшого» учнів. «Сильніший» учень веде у читанні, а «слабший» намагається досягнути темпу читання «сильнішого...
Слайд № 15

Гра «Буксир» Пара із «сильнішого» і «слабшого» учнів. «Сильніший» учень веде у читанні, а «слабший» намагається досягнути темпу читання «сильнішого» учня.

Гра «Чи є таке речення в оповіданні?» Був тихий осінній вечір. (Ні) • Вони дивилися в небо і думали. (Є) • Праворуч стояла маленька Валя. (Ні) • І ...
Слайд № 16

Гра «Чи є таке речення в оповіданні?» Був тихий осінній вечір. (Ні) • Вони дивилися в небо і думали. (Є) • Праворуч стояла маленька Валя. (Ні) • І діти дивилися в його лагідні сині-сині осінні очі. (Ні)

Гра «Чиї це слова?» • Сьогодні ми будемо навчатися розповідати про осіннє небо. (Учителька) • Я хочу сказати своє слово. (Валя) • Небо ласкаве... (...
Слайд № 17

Гра «Чиї це слова?» • Сьогодні ми будемо навчатися розповідати про осіннє небо. (Учителька) • Я хочу сказати своє слово. (Валя) • Небо ласкаве... (Валя) • Яке ж твоє слово про небо? (Учителька)

ПІДСУМОК УРОКУ — Чого вчилися діти в степу? — Чого ви вчилися на сьогоднішньому уроці? — Що зрозуміли? Який висновок зробили?
Слайд № 18

ПІДСУМОК УРОКУ — Чого вчилися діти в степу? — Чого ви вчилися на сьогоднішньому уроці? — Що зрозуміли? Який висновок зробили?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ — Поспостерігайте за небом, ідучи зі школи. Розкажіть про свої враження так, щоб усім було цікаво.
Слайд № 19

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ — Поспостерігайте за небом, ідучи зі школи. Розкажіть про свої враження так, щоб усім було цікаво.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація створена до уроку : "Дивись так, щоб побачити ; слухай так, щоб почути" для учнів 2 класу. На уроці діти ознайомлюються з твором Василя Сухомлинського "Я хочу сказати своє слово"
  • Додано
    10.08.2018
  • Розділ
    Літературне читання
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    416
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    19
  • Номер матеріала
    LX014798
  • Вподобань
    0
Курс:«Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь