Презентація до уроку "Ділення натуральних чисел"

Опис документу:
Вагома допомога вчителю при навчанні учнів ділити натуральні числа, а особливо при викдаді нового матеріалу. А саме, допоможе ознайомити учнів, що означає число а поділити на число b, ввести поняття оберненої дії, формувати вміння розв’язувати вправи на ділення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Ділення натуральних чисел 5 клас
Слайд № 1

Ділення натуральних чисел 5 клас

Ознайомити учнів, що означає число а поділити на число b, ввести поняття оберненої дії, формувати вміння розв’язувати вправи на ділення. Розвивати ...
Слайд № 2

Ознайомити учнів, що означає число а поділити на число b, ввести поняття оберненої дії, формувати вміння розв’язувати вправи на ділення. Розвивати уважність, спостережливість. Виховувати старанність, дисципліну.

Давайте розшифруємо слово УРОК та дізнаємося, що на цьому уроці на нас чекає і що ви зможете продемонструвати.
Слайд № 3

Давайте розшифруємо слово УРОК та дізнаємося, що на цьому уроці на нас чекає і що ви зможете продемонструвати.

Слайд № 4

Ділити - розкладати на частини, дробити, роздрібнювати, робити розділ. Ділити одне число на інше - дізнаватися, скільки раз одне міститься в іншому.
Слайд № 5

Ділити - розкладати на частини, дробити, роздрібнювати, робити розділ. Ділити одне число на інше - дізнаватися, скільки раз одне міститься в іншому.

* * ділене дільник частка а : b = с 24 : 3 = 8
Слайд № 6

* * ділене дільник частка а : b = с 24 : 3 = 8

Поділити число а на b - це означає знайти таке число с, що с·b=а.
Слайд № 7

Поділити число а на b - це означає знайти таке число с, що с·b=а.

а:а=1; а:1=а; 0:а=0. Ділити на нуль не можна!
Слайд № 8

а:а=1; а:1=а; 0:а=0. Ділити на нуль не можна!

Щоб поділити натуральне число, що закінчується нулями, на розрядну одиницю, треба відкинути справа в цьому числі стільки нулів, скільки їх є в розр...
Слайд № 9

Щоб поділити натуральне число, що закінчується нулями, на розрядну одиницю, треба відкинути справа в цьому числі стільки нулів, скільки їх є в розрядній одиниці. Приклади: 100 : 10 = 10, 2700 : 100 = 27, 38 000 : 100 = 380.

1. Виконайте ділення: 27 : 3; 80 : 4; 54 : 9; 160 : 40; 100: 10; 400:20.
Слайд № 10

1. Виконайте ділення: 27 : 3; 80 : 4; 54 : 9; 160 : 40; 100: 10; 400:20.

* * Обчисліть: 1) 10 · 4 + 5; 2) 36 · 1 + 0 · 36; 3) 0+6 · 3; 4) 40 · 1 – 40; 5) (18 · 1 -1) · 0; 6) (48 + 556) · 0.
Слайд № 11

* * Обчисліть: 1) 10 · 4 + 5; 2) 36 · 1 + 0 · 36; 3) 0+6 · 3; 4) 40 · 1 – 40; 5) (18 · 1 -1) · 0; 6) (48 + 556) · 0.

Що означає поділити 10 на число 2 ? Як можна перевірити правильність виконання ділення? Що таке: ділене, дільник, частка ?
Слайд № 12

Що означає поділити 10 на число 2 ? Як можна перевірити правильність виконання ділення? Що таке: ділене, дільник, частка ?

Обчислити або пояснити чому ділення неможливе 32 000 000 : 1000 220 000 : 1 000 335 000 : 100 8576 : 8576 888 : 0 8 : 8
Слайд № 13

Обчислити або пояснити чому ділення неможливе 32 000 000 : 1000 220 000 : 1 000 335 000 : 100 8576 : 8576 888 : 0 8 : 8

Обчислити або пояснити чому ділення неможливе 873 : 1 0 : 888 873 : 873 0 : 1 888 : 1 8576 : 0 1 : 0
Слайд № 14

Обчислити або пояснити чому ділення неможливе 873 : 1 0 : 888 873 : 873 0 : 1 888 : 1 8576 : 0 1 : 0

* 10:2 66:2 180:30 270:9 457:0 357:357 0: 1234 400:400 225:15 77:7 4560:10 625:5 144:12 287:287 0:345 45:45 896:1
Слайд № 15

* 10:2 66:2 180:30 270:9 457:0 357:357 0: 1234 400:400 225:15 77:7 4560:10 625:5 144:12 287:287 0:345 45:45 896:1

Поділити числа на «5»
Слайд № 16

Поділити числа на «5»

18 711 000 :45 :5 :21 :12 :33 :2
Слайд № 17

18 711 000 :45 :5 :21 :12 :33 :2

Розшифруйте слово 312 : 52 108 : 9 768 : 48 7000:1000 324 : 18 1170 : 65 1920 : 60 А Б В Г Г’ Д Е Є 1 2 3 4 5 6 7 8 Ж З И І Ї Й К Л 9 10 11 12 13 1...
Слайд № 18

Розшифруйте слово 312 : 52 108 : 9 768 : 48 7000:1000 324 : 18 1170 : 65 1920 : 60 А Б В Г Г’ Д Е Є 1 2 3 4 5 6 7 8 Ж З И І Ї Й К Л 9 10 11 12 13 14 15 16 М Н О П Р С Т У 17 18 19 20 21 22 23 24 Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь (Ю) Я 25 26 27 28 29 30 31 32

Підсумок уроку: закінчи речення
Слайд № 19

Підсумок уроку: закінчи речення

Підсумок уроку
Слайд № 20

Підсумок уроку

Література: Бевз Г.П., Бевз В. Г. Математика : Підруч. Для 5 кл. загальноосвіт. Навч. Закл.-К.:Зодіак-ЕКО, 2005. -352 с.:іл. Математика: підруч. Дл...
Слайд № 21

Література: Бевз Г.П., Бевз В. Г. Математика : Підруч. Для 5 кл. загальноосвіт. Навч. Закл.-К.:Зодіак-ЕКО, 2005. -352 с.:іл. Математика: підруч. Для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – К. : Генеза, 2013. – 368 с. : іл. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. (М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номіровський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис,М. С. Якір) Інтернет-ресурси: http://radikal.ua/data/upload/49112/4efc3/3bd0a3d6bb.jpg https://th.pngtree.com/freepng/milky-way-galaxy_3357710.html

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Соціальне партнерство закладу позашкільної освіти та сім’ї»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн