Презентація до уроку біології 7 клас на тему: Загальна характеристика класу Плазуни

Біологія

Для кого: 7 Клас

29.01.2021

239

3

0

Опис документу:
Презентація до уроку біології в 7 класі. До теми уроку: «Рептилії (Плазуни). Особливості процесів життєдіяльності й поводження плазунів» ( Презентація створена до розробки уроку з біології в 7 класі,який теж поданий на сайті).
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Девіз уроку: Працюй наполегливо, Швидко, старанно, Щоб жодна хвилина Не втратилась марно!
Слайд № 1

Девіз уроку: Працюй наполегливо, Швидко, старанно, Щоб жодна хвилина Не втратилась марно!

Тип розвитку, при якому молоді особини, які народжуються, схожі на дорослих, називається... (1 літера відповіді). 2. Система органів, що здійснює г...
Слайд № 2

Тип розвитку, при якому молоді особини, які народжуються, схожі на дорослих, називається... (1 літера відповіді). 2. Система органів, що здійснює газообмін між організмом і навколишнім середовищем, тобто надходження кисню і виведення вуглекислого газу називається..... (5 літера відповіді). 3. Система органів, що забезпечує організм поживними речовинами для життєдіяльності, росту, розвитку називається.... ( 3 літера відповіді). 4. Наука про тварин … (1 літера відповіді). 5. Кровоносна система, по якій кров рухається лише по судинах називається... ( 6 літера відповіді). 6. Частина організму тварин… (5 літера відповіді). 7. Тварини за типом живлення … (11 літера відповіді).

Тема уроку: «Рептилії(Плазуни). Особливості процесів життєдіяльності й поводження плазунів» П Л А З У Н И
Слайд № 3

Тема уроку: «Рептилії(Плазуни). Особливості процесів життєдіяльності й поводження плазунів» П Л А З У Н И

Мета уроку: - сформувати знання про клас Плазуни; - розкрити особливості будови та життєдіяльності представників цього класу у зв’язку з умовами жи...
Слайд № 4

Мета уроку: - сформувати знання про клас Плазуни; - розкрити особливості будови та життєдіяльності представників цього класу у зв’язку з умовами життя ; - скласти загальну характеристику класу; продовжити формувати вміння порівнювати і робити висновки; -розвивати логічне мислення, спостережливість, творчість; - виховувати любов до всього живого і бережливого ставлення до тварин.

Слайд № 5

Слайд № 6

Грецький бог лікування Асклепій (у римлян –Ескулап)
Слайд № 7

Грецький бог лікування Асклепій (у римлян –Ескулап)

Зовнішня будова Плазунів Голова, шия, тулуб, хвіст, 2 пари концівок з кігтями (або редуковані ). У черепах розвивається зовнішній скелет-панцир
Слайд № 8

Зовнішня будова Плазунів Голова, шия, тулуб, хвіст, 2 пари концівок з кігтями (або редуковані ). У черепах розвивається зовнішній скелет-панцир

Зовнішня будова плазунів
Слайд № 9

Зовнішня будова плазунів

Загадки Маленька, легенька, за хвіст не піднімеш Ящірка
Слайд № 10

Загадки Маленька, легенька, за хвіст не піднімеш Ящірка

Загадки По землі повзе, до себе не підпускає Змія
Слайд № 11

Загадки По землі повзе, до себе не підпускає Змія

Загадки Куди повзе – за собою хату везе Черепаха
Слайд № 12

Загадки Куди повзе – за собою хату везе Черепаха

Пауза «Легендарна» Чорна мамба – одна з найнебезпечніших змій у світі
Слайд № 13

Пауза «Легендарна» Чорна мамба – одна з найнебезпечніших змій у світі

Гра «Хто є хто?»
Слайд № 14

Гра «Хто є хто?»

Домашнє завдання: 1. опрацювати § 20; 2. підготувати повідомлення про ряди класу Плазуни; 3. Мал. ст. намалювати зовнішню будова плазунів
Слайд № 15

Домашнє завдання: 1. опрацювати § 20; 2. підготувати повідомлення про ряди класу Плазуни; 3. Мал. ст. намалювати зовнішню будова плазунів

Сьогодні мені цікаво було на уроці…
Слайд № 16

Сьогодні мені цікаво було на уроці…

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.